Skip to main content

AUDIENŢE TV. Românii au talent, cele mai bune audienţe din sezon: peste 3,3 milioane de telespectatori. Romanii au consumat din plin şi televiziuni de ştiri

 
Sursa foto: Pro TV
Sursa foto: Pro TV

AUDIENŢE. A fost seara talentului, dar şi a televiziunilor de ştiri. Românii au talen a fost, ca de obicei, liderul serii de vineri. De data aceasta, cu cele mai bune cifre din acest sezon.

Publicitate

Dar interesul mare pentru epidemia cu noul coronavirus a adus telespectatori şi televiziunilor de ştiri.

Astfel:

  • Romania TV a fost a treia cea mai urmărită televiziune, la nivel naţional, depăşind Antena 1.
  • Digi24 a intrat în top zece audienţe pe toate cele trei targeturi. Cel mai bine a stat pe publicul comercial, unde a prins poziţia a patra, după cele trei generaliste: Pro TV, Kanal D şi Antena 1.
  • Antena 1 a fost a patra televiziune la naţional şi pe cinci la oraşe. În mediul urban, televiziunea Intact a fost depăşită şi de Romania TV şi de Antena 3.

La bătaie cu show-ul Românii au talent, celelalte posturi au avut:

  • Antena 1 - Robovop (20:00) şi Armageddon (22:15)
  • Kanal D - Mă numesc Zuleyha (20:00) şi Vulturii de noapte (22:00)

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de show-ul Românii au talent la ediţia a şaptea, sezonul zece:

NAŢIONAL. Show-ul de talente a atras la nivel naţional peste 3,3 milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare şi o cotă de piaţă de 41,4%.

Pro TV a avut cifre de trei ori mai mari decât Kanal D, care a avut la concurenţă un serial turcesc.

A trea cea mai urmărită televiziune a serii n-a fost Antena 1 cum se întâmpla de obicei, ci Romania TV. Televiziunea de ştiri a avut aproape 420.000 de telespectatori în fiecare minut.

Pe patru, la mică distanţă, a fost Antena 1, care a pus la bătaie două filme artistice. Antena 1 a fost umăr la umăr cu „sora” de trust, televiziunea de ştiri Antena 3.

Poziţie bună şi pentru Digi24, care a intrat în top zece audienţe, şi s-a poziţionat peste TVR 1.

URBAN. Şi orăşenii au ales talentul. Show-ul Pro TV a avut peste 1,7 milioane de telespectatori, de la oraşe, în fiecare minut.

Kanal D a fost a doua televiziune de la oraşe, cu cifre de patru ori sub Pro TV.

Antena 1 a stat la oraşe şi mai slab decât la nivel naţional. Postul a fost abia pe cinci, cu cifre de nouă ori mai mici decât liderul.

Antena 1 a fost depăşită bine, în mediul urban, şi de Antena 3 şi de Romania TV.

Digi24 a fost a şasea televiziune, cu cifre foarte bune pentru postul de ştiri al RCS. A avut o medie de aproape 140.000 de persoane.

COMERCIAL. Românii au talent a fost urmărit, pe publicul comercial, de aproape 700.000 de persoane, iar Pro TV a obţinut o cotă de piaţă de aproape 44%.

Poziţia a doua i-a revenit Kanal D, cu o medie de aproape 140.000 de telespectatori tineri, în timp ce Antena 1 a reuşit să prindă poziţia a treia, cu 120.000 de privitori tineri.

Digi24 a fost a patra cea mai urmărită televiziune de ştiri, pe publicul tânăr, peste Romania TV şi Antena 3.


Citeşte şi:

1. DEBUT SEZON (7 februarie). Românii au talent, cel mai slab debut din cele 10 sezoane. Cu aproape un milion mai puţini telespectatori faţă de anul trecut

2. A doua ediţie (14 februarie). AUDIENŢE. Ziua îndrăgostiţilor i-a prins pe români la Românii au talent. Cifre în creştere pentru show-ul Pro TV. Unde au fost Antena 1 şi Kanal D

3. A treia ediţie (21 februarie). Românii au talent, a treia rundă de audiţii: cifre în creştere

4. A patra ediţie (28 februarie). Românii au talent, aproape trei milioane de privitori. De şapte ori peste Antena 1

5. Romanii au talent, a cincea ediţie (6 martie): peste trei milioane de telespectatori. Cifre-record şi pe publicul tânăr

6. Românii au talent, a şasea ediţie (13 martie)


Audienta posturilor TV vineri, 20 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 3.352.000 19.1 41.4
2 Kanal D 1.074.000 6.1 13.3
3 Romania TV 416.000 2.4 5.1
4 Antena 1 392.000 2.2 4.8
5 Antena 3 391.000 2.2 4.8
6 National TV 282.000 1.6 3.5
7 Digi 24 177.000 1.0 2.2
8 TVR 1 123.000 0.7 1.5
9 Prima TV 120.000 0.7 1.5
10 TVR 2 120.000 0.7 1.5
11 Pro 2 103.000 0.6 1.3
12 Realitatea Plus 92.000 0.5 1.1
13 B1TV 82.000 0.5 1.0
14 Pro Cinema 67.000 0.4 0.8
15 Antena Stars 67.000 0.4 0.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 20 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.703.000 17.9 40.1
2 Kanal D 450.000 4.7 10.6
3 Antena 3 249.000 2.6 5.9
4 Romania TV 220.000 2.3 5.2
5 Antena 1 184.000 1.9 4.3
6 Digi 24 137.000 1.4 3.2
7 National TV 135.000 1.4 3.2
8 TVR 2 66.000 0.7 1.6
9 Realitatea Plus 65.000 0.7 1.5
10 TVR 1 59.000 0.6 1.4
11 B1TV 52.000 0.5 1.2
12 Pro 2 49.000 0.5 1.2
13 Prima TV 49.000 0.5 1.2
14 Nickelodeon 49.000 0.5 1.1
15 Boomerang 34.000 0.4 0.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 20 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 688.000 16.3 43.9
2 Kanal D 137.000 3.3 8.8
3 Antena 1 120.000 2.8 7.7
4 Digi 24 79.000 1.9 5.0
5 Romania TV 51.000 1.2 3.2
6 Antena 3 48.000 1.1 3.0
7 National TV 23.000 0.6 1.5
8 TVR 1 19.000 0.5 1.2
9 TLC 18.000 0.4 1.2
10 TVR 2 18.000 0.4 1.2
11 Boomerang 18.000 0.4 1.2
12 Paramount 16.000 0.4 1.0
13 B1TV 15.000 0.4 1.0
14 Diva 15.000 0.4 1.0
15 Film Cafe 15.000 0.4 1.0

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Adrian, vorbești în necunoștință de cauză. În acest moment, în toată lumea show-urile live se desfășoară FĂRĂ PUBLIC!( în prezent sunt mai multe talent show-uri în faza live-urilor în țările europene)La fel se va întâmpla cel mai probabil și cu live-urile RGT. Vlad, Pe bune și Next Star nu se mai difuzează pentru că nu au ce difuza! Atât s-a filmat, iar filmările au fost sistate din motive obiective. O altă emisiune înregistrată intergal , va debuta în aprilie, și anume Masked Singer. Stai tu liniștit nenea Adrian, televiziunile comerciale încă fac bani grei din publicitate!
  • Nu va mai fi nicio emisiune RGT live, se va termina odata cu epuizarea editiilor filmate in toamna. E logic. Nu se vor mai face emisiuni noi in aceasta primavara, nicaieri. Televiziunile sunt grav lovite de criza. Bugetele de publicitate au înghetat sau au disparut de-a dreptul. Audientele astea nu se pot monetiza din cauza lipsei de bani din piata. Practic, sunt degeaba. De asta dispar emisiuni din grila desi ele sunt inregistrate, Vlad, Pe bune, Next Star, etc. Vor fi multe, foarte multe reluari si o mare penurie de idei. Acesta este poate inceputul unui nou capitol in domeniul media. Online-ul devine, inevitabil, rege.
  • Antena 1 a tăiat 20% din salarii. Efectul? Se prăbușește in audiențe. Învățătură de minte! Cineva, acolo sus, nu dă cu parul !
  • Calculati cat era de obicei audienta cumulata in perioada asta, avand o vreme superba, si o sa vedeti ca majoritatea a adoptat autoizolarea.
    In timp ce la posturile de stiri se prezinta non-stop ideea ca nimeni cu respecta restrictiile si de aceea guvernul e obligat sa le inaspreasca la maxim.
    Asta pe langa titlurile clasice "armata pe strazi, se inchide Bucurestiul, se rationalizeaza mancarea etc"
  • Sunt curios dacă mai erau audientele astea dacă nu era chestia cu virusul. La ce vreme e afara, nu prea cred. În orice caz, interesante audiente, pe comercial vad posturi de care nici nu am auzit (TLC)

Trimite un comentariu

sus