Skip to main content

Campania #amgrijă, pornită de Digi24, se extinde în tot grupul Digi: Magazinele și-au redus programul, iar echipele de teren au primit echipamente de protecție

 
Campania #amgrijă, pornită de Digi24, se extinde în tot grupul Digi: Magazinele și-au redus programul, iar echipele de teren au primit echipamente de protecție

Grupul Digi continuă măsurile de prevenție. Campania #amgrijă, pornită de jurnaliștii televiziunii Digi24, se extinde în tot grupul, la magazine și operatorii de rețele. 

Publicitate

Astfel, echipele care merg pe teren la intervenții au primit echipamente de protecție, iar magazinele și-au redus programul de lucru. 

„Campania #amgrijă își propune să transmită clienților Digi România, telespectatorilor și ascultătorilor platformelor audiovizuale ale grupului, informații despre eforturile echipelor noastre pentru a menține calitatea serviciilor la același nivel ca în condițiile normale de activitate.

Campania #amgrijă are la bază fotografii autentice, neprelucrate, realizate în situații reale de lucru”, spun reprezentanții Digi. 

Reamintim că Digi 24 difuzează o serie de spoturi TV în care personaje centrale sunt reporteri de teren sau prezentatori de știri. Aceștia spun #amgrijă, într-o campanie despre efectul epidemiei de coronavirus în viețile noastre.

Pe scurt, o parte din măsurile de prevenție luate la nivelul grupului Digi:

  • Operatorii de rețele au primit echipamente de protecție și au fost instruiți conform noilor reglementări privind securitatea și sănătatea muncii, astfel încât să respecte măsurile de igienizare și distanțare cerute autorități pentru limitarea răspândirii Covid-19, spun oficialii Digi. 
  • În sediile centrale și de filiale au fost luate măsuri de triaj de acces și s-a redus maximal posibil prezența fizică a angajaților ca urmare a adoptării programului de lucru în ture, pentru asigurarea permanenței, sau a lucrului de la domiciliu.
  • Se face periodic igienizarea tuturor spațiilor și se folosesc echipamente de protecție pentru posturile unde există interacțiune umană. 
  • Magazinele Digi România și-au redus programul de lucru, iar angajații lucrează în ture pentru a limita interacțiunile cu clienții.
  • Site-ul și aplicația digiromania.ro au fost optimizate pentru traficul în creștere din această perioadă, în care oamenii sunt sfătuiți să-și plătească facturile online. 

S-au luat măsuri de prevenție inclusiv la nivelul televiziunii Digi24, încă de la începutul epidemiei. Jurnaliștii lucrează în două ture: jumătate dintre angajații stației de știri au intrat în autoizolare și au lucrat de acasă timp de două săptămâni. În urmă cu câteva zile au făcut schimb. 

La fel s-a întâmplat și în cazul DigiSport, care a pierdut o parte din conținut după suspendarea competițiilor sportive din cauza Coronavirusului. Digi FM își face matinalul și o parte din emisiuni de-acasă. 

Citește și:

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu