Skip to main content

VIDEO. Angajații Leroy Merlin și copiii lor, actori în spoturi. O campanie semnată de Ogilvy

 
VIDEO. Angajații Leroy Merlin și copiii lor, actori în spoturi. O campanie semnată de Ogilvy

VIDEO. „1001 Proiecte Împreună” este noua campanie pentru Leroy Merlin, semnată de agenția Ogilvy România. Mesajul este simplu: Copiii trebuie să petreacă mai mult timp cu părinții

A pornit de la un studiu care spune că „șase din zece copii își doresc să petreacă mai mult timp cu părinții lor”, spun reprezentanții campaniei. 

Publicitate

Proiectul aduce și un lucru inedit: Protagoniștii campaniei nu sunt actori profesioniști, ci chiar colegi din cadrul companiei și copii ai acestora.

„Membrii echipei Leroy Merlin s-au bucurat de experiența unui casting real și au fost selectați în funcție de spontaneitatea, lejeritatea și dezinvoltura lor în fața camerei de filmat”, menționează aceeași sursă.

Spoturile TV  din campanie au fost realizate cu ajutorul Casei de Productie 1 Off și regizate de Dan Ardelean.

Echipa Ogilvy România care a participat la realizarea noilor spoturi TV care susțin campania “1001 Proiecte Împreună”:

  • Dani Macarie, Creative Director
  • Corina Bompa, Senior Copywriter
  • Catalin Popescu, Senior Art
  • Laura Hladii, Account Manager
  • Raluca Marin, Client Service Director
  • Bvianca Mănescu, Head of Strategy
  • Alexandra Tudor, Strategic Palanner

Frederic Lamy, CEO Leroy Merlin - despre campanie:

„Noua campanie se pliază foarte bine pe filozofia noastră de a fi o familie și de ne implica colegii în proiecte creative. Am dorit să “construim” personajele din povestea noastră, chiar cu membrii familiei extinse Leroy Merlin și am avut surpriza să lucrăm cu ei mai bine decât cu actori profesioniști.”

VIDEO. Unul dintre spoturile din campanie „1001 Proiecte împreună”

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu