
AUDIENȚE DIVERTISMENT. Românii au talent și "Serialul" Vulpița își împart primele locuri în producțiile de divertisment din februarie.
Dacă pentru show-ul de pe Pro TV cifrele mari de audiență nu sunt o surpriză, locul în top ocupat de Acces Direct cu "telenovela" este mai puțin obișnuit. Cu atât mai puțin obișnuite sunt cifrele mult mai mari ale Acces Direct și decât ale unor show-uri de prime-time (în condițiile în care Acces este după-amiaza). Cifre mari în țară, dar mai mici la publicul comercial.
Vulpița a fost "găina cu ouă de aur" a Antenei 1: a adus sute de mii de euro din publicitate (estimarea, mai jos).
Detalii, în analiza emisiunilor de divertisment din luna februarie:
Luna februarie a fost luna în care televiziunile generaliste au dat startul grilelor de „primăvară”.
Pro TV și-a ocupat prime-time-ul cu șapte producții locale, dintre care o singură noutate, Imperiul leilor, producție care a și avut rezultate bune, mai ales pe publicul comercial.
Antena 1 a pus la bătaie trei producții locale, Asia Express, Sacrificiul și iUmor, rețete deja consacrate. Vedeta prime-time-ului pentru Antena 1 este de departe Asia Express, emisiunea care a pus postul în poziție de lider în cele trei seri în care este difuzată.
Ca o ironie, întregul efort de producție a fost eclipsat luna trecută, de Acces Direct, difuzată în extra prime-time, și care a fost a doua cea mai vizionată emisiune la nivel național și în mediul urban, după Românii au talent.
Paginademedia.ro prezintă audiențele principalelor emisiuni de divertisment în luna februarie 2020:
NAȚIONAL. Românii au talent nu a avut nici în această lună concurență. Deși show-ul a avut cel mai slab debut din istoria de 10 ani, Românii au talent a fost urmărit, în medie, de aproape 2,8 milioane de telespectatori, în cele patru ediții difuzate în luna februarie.
Surpriza clasamentului vine de la locul al doilea. Antena 1 a dat a doua cea mai urmărită emisiune a lunii trecute, o emisiune care nici măcar nu e difuzată în prime-time. E vorba despre emisiunea-tabloid Acces Direct, care luna trecută a avut cifre-record. S-a apropiat de două milioane de telespectatori, media pe ediție.
Subiectul? Desigur, telenovela Vulpița, pe care echipa Acces Direct a întors-o pe toate părțile. Dar cu un preț. Postul a primit deja o amendă-record de la CNA, 100.000 de lei, pentru discuții fără perdea, la ore accesibile minorilor.
A fost un „spectacol al degradării umane”, după cum a afirmat Dorina Rusu, membru în CNA, în ședința în care s-a decis amendarea televiziunii.
Chiar și cu această amendă, audiențele uriașe ale emisiunii s-au tradus în câștiguri consistente din publicitate. Un calcul făcut de Paginademedia.ro arată că în aproximativ o lună de telenovela Vulpița, postul a câștigat câteva sute de mii de euro doar din reclamele difuzate în pauzele de publicitate.
Acces Direct a reușit să devanseze, cel puțin la nivel național, emisiuni mai costisitoare ale Antenei, cum ar fi Asia Express, producția-vedetă din acest sezon, din prime-time-ul Antenei 1. Emisiunea produsă de Mona Segall și filmată în Filipine și Taiwan a fost urmărită luna trecută, în fiecare ediție, de aproape 1,3 milioane de persoane din întreaga țară.
La mică distanță de Asia Express a fost o altă emisiune a Antenei, iUmor, sezonul cu numărul opt.
Cea mai urmărită emisiune de pe Kanal D este și singura difuzată în prime-time: Survivor România, difuzată patru zile pe săptămână, de sâmbătă până marți. Emisiunea a obținut o medie de 1,1 milioane de privitori pe ediție.
Imperiul leilor, noutatea grilei de primăvară pentru Pro TV, a obținut cu cele trei ediții o medie de puțin peste un milion de persoane.
Reality-show-ul Gospodar fără pereche, tot de pe Pro TV, n-a reușit să atingă milionul de telespectatori cu primele ediții ale noului sezon.
URBAN. Show-ul Românii au talent a condus și la orașe, cu o medie de peste 1,4 milioane de persoane pe ediție. Este, de altfel, singurul show care a depășit milionul de persoane pe ediție, în mediul urban.
Și aici, Acces Direct a luat fața altor show-uri din prime-time de pe Pro TV și Antena 1. Emisiunea difuzată zilnic, în timpul săptămânii, de la 17.00, la 19.00, a fost urmărit de aproape 800.000 de orășeni pe ediție.
O altă emisiune din extra prime-time este Ce spun românii, prezentată de Cabral. Quizz-show-ul a intrat în top cinci emisiuni, la nivel urban, cu o medie de 630.000 de privitori media.
Imperiul leilor, „talent show-ul” cu antreprenori de pe Pro TV, a obținut o medie de 620.000 de persoane, în mediul urban, cu cele trei ediții difuzate luna trecută.
COMERCIAL. Pro TV a dat cele mai urmărite două emisiuni, de pe publicul tânăr. Românii au talent a avut peste 550.000 de telespectatori tineri, media.
Deși nu a stat așa bine la nivel național și în mediul urban, Imperiul leilor a avut cifre bune pe publicul tânăr. A fost a doua cea mai urmărită emisiune a lunii februarie, pe publicul comercial, cu o medie de 380.000 de privitori (9,1% rating).
Podiumul este completat de Antena 1, cu emisiunea Asia Expres, producția care a pus Antena 1 pe prima poziție trei zile din șapte.
Acces Direct, a doua emisiune la nivel național și pe urban, este abia pe șase pe publicul tânăr, cu o medie de 220.000 de persoane, la mică distanță de Ce spun românii, emisiunea difuzată parțial pe intervalul cu Acces Direct.
Gospodar fără pereche, emisiune prezentată de Geanina Ilieș și difuzată joia, a avut o evoluție modestă, cu cifre mult sub media Pro TV din prime-time. Emisiunea a avut o medie de 220.000 de privitori (5,2% rating), în condițiile în care serialul Las Fierbinți, difuzat chiar înaintea emisiunii, are în jur de 10% rating.
Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna februarie, la nivel NAȚIONAL
NATIONAL | Post | Persoane | Rtg% | Nr. difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Romanii au talent | Pro TV | 2.795.000 | 15.9 | 4 |
2 | Acces Direct | Antena 1 | 1.948.000 | 11.1 | 20 |
3 | Asia Expres - Drumul comorilor | Antena 1 | 1.288.000 | 7.3 | 7 |
4 | iUmor (sez. 8) | Antena 1 | 1.267.000 | 7.2 | 2 |
5 | Survivor | Kanal D | 1.139.000 | 6.5 | 17 |
6 | Ce spun romanii | Pro TV | 1.132.000 | 6.4 | 20 |
7 | Imperiul leilor | Pro TV | 1.062.000 | 6.0 | 3 |
8 | Poftiti pe la noi: Poftiti la munca | Antena 1 | 1.002.000 | 5.7 | 6 |
9 | Gospodar fara pereche | Pro TV | 990.000 | 5.6 | 3 |
10 | Puserea Dragostei - Gala | Kanal D | 887.000 | 5.1 | 18 |
11 | Survivor - Rezumat | Kanal D | 872.000 | 5.0 | 2 |
12 | In cautarea adevarului | Kanal D | 811.000 | 4.6 | 29 |
13 | Scena misterelor | Antena 1 | 783.000 | 4.5 | 5 |
14 | Puterea dragostei | Kanal D | 680.000 | 3.9 | 40 |
15 | Pe bune | Pro TV | 632.000 | 3.6 | 8 |
16 | La Maruta | Pro TV | 623.000 | 3.5 | 20 |
17 | Teo Show | Kanal D | 611.000 | 3.5 | 20 |
18 | Bravo, ai stil! Celebrities | Kanal D | 542.000 | 3.1 | 12 |
19 | Schimb de mame | Prima TV | 531.000 | 3.0 | 4 |
20 | Bravo, ai stil! Celebrities - Gala | Kanal D | 513.000 | 2.9 | 5 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna februarie, în mediul URBAN
URBAN | Post | Persoane | Rtg% | Nr. difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Romanii au talent | Pro TV | 1.442.000 | 15.1 | 4 |
2 | Acces Direct | Antena 1 | 792.000 | 8.3 | 20 |
3 | Asia Expres - Drumul comorilor | Antena 1 | 692.000 | 7.3 | 7 |
4 | Ce spun romanii | Pro TV | 630.000 | 6.6 | 20 |
5 | iUmor (sez. 8) | Antena 1 | 626.000 | 6.6 | 2 |
6 | Imperiul leilor | Pro TV | 624.000 | 6.6 | 3 |
7 | Survivor | Kanal D | 480.000 | 5.0 | 17 |
8 | Gospodar fara pereche | Pro TV | 452.000 | 4.8 | 3 |
9 | Poftiti pe la noi: Poftiti la munca | Antena 1 | 426.000 | 4.5 | 6 |
10 | Pe bune | Pro TV | 382.000 | 4.0 | 8 |
11 | Scena misterelor | Antena 1 | 359.000 | 3.8 | 5 |
12 | Survivor - Rezumat | Kanal D | 351.000 | 3.7 | 2 |
13 | Puserea Dragostei - Gala | Kanal D | 339.000 | 3.6 | 18 |
14 | In cautarea adevarului | Kanal D | 304.000 | 3.2 | 29 |
15 | Bravo, ai stil! Celebrities | Kanal D | 277.000 | 2.9 | 12 |
16 | BRAVO, AI STIL! CELEBRITIES - GALA | Kanal D | 271.000 | 2.9 | 5 |
17 | La Maruta | Pro TV | 266.000 | 2.8 | 20 |
18 | Puterea dragostei | Kanal D | 256.000 | 2.7 | 40 |
19 | Teo Show | Kanal D | 250.000 | 2.6 | 20 |
20 | VOI CU VOICU | Antena 3 | 217.000 | 2.3 | 9 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna februarie, pe segmentul COMERCIAL
COMERCIAL | Post | Persoane | Rtg% | Nr. Difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Romanii au talent | Pro TV | 558.000 | 13.2 | 4 |
2 | Imperiul leilor | Pro TV | 383.000 | 9.1 | 3 |
3 | Asia Expres - Drumul comorilor | Antena 1 | 367.000 | 8.7 | 7 |
4 | iUmor (sez. 8) | Antena 1 | 289.000 | 6.8 | 2 |
5 | Pe bune | Pro TV | 223.000 | 5.3 | 8 |
6 | Acces Direct | Antena 1 | 219.000 | 5.2 | 20 |
7 | Gospodar fara pereche | Pro TV | 219.000 | 5.2 | 3 |
8 | Poftiti pe la noi: Poftiti la munca | Antena 1 | 213.000 | 5.1 | 6 |
9 | Ce spun romanii | Pro TV | 203.000 | 4.8 | 20 |
10 | Survivor | Kanal D | 172.000 | 4.1 | 17 |
11 | Puserea Dragostei - Gala | Kanal D | 129.000 | 3.1 | 18 |
12 | Scena misterelor | Antena 1 | 125.000 | 3.0 | 5 |
13 | Survivor - Rezumat | Kanal D | 114.000 | 2.7 | 2 |
14 | Bravo, ai stil! Celebrities | Kanal D | 113.000 | 2.7 | 12 |
15 | Bravo, ai stil! Celebrities - Gala | Kanal D | 102.000 | 2.4 | 5 |
16 | La Maruta | Pro TV | 101.000 | 2.4 | 20 |
17 | Puterea dragostei | Kanal D | 94.000 | 2.2 | 40 |
18 | In cautarea adevarului | Kanal D | 84.000 | 2.0 | 29 |
19 | XTRA NIGHT SHOW | Antena 1 | 80.000 | 1.9 | 16 |
20 | Schimb de mame | Prima TV | 74.000 | 1.8 | 4 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
CITEȘTE ȘI: Cine a crescut și cine a scăzut după media pe zi? Pro TV și Antena 1 cresc, Kanal D scade. La știri, un minus la România TV
Prime-time februarie. Antena 1 a revenit în fața Kanal D. Amândouă sunt după Pro TV. Grilele de primăvară au adus audiență televiziunilor
FILME. Statham, Stallone și Van Damme: Așii din mâneca Pro TV-ului. Pe Statham a mizat și Antena 1, iar oamenii s-au uitat
SERIALE. Aventurile fierbințenilor, încă un sezon cu audiențe mari la Pro TV. Un serial turcesc de la Kanal D, locul doi. Sacrificiul Antenei 1, pe trei
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Cred ca s-a strecurat o greseala in tabelul pentru comercial!
Nu se poate, ca cea mai buna emisiune din Univers, sa ia bataie de la una de doi "lei"! Verificati inca o data, cativa sunt in depresie! Multumesc
Miaunel si Balanel, scoateti capul din nisip!