Skip to main content

AUDIENȚE DIVERTISMENT. Vulpița, găina cu ouă de aur a Antenei 1! Acces direct, imediat după Românii au talent în top

 
AUDIENȚE DIVERTISMENT. Vulpița, găina cu ouă de aur a Antenei 1! Acces direct, imediat după Românii au talent în top

AUDIENȚE DIVERTISMENT. Românii au talent și "Serialul" Vulpița își împart primele locuri în producțiile de divertisment din februarie. 

Dacă pentru show-ul de pe Pro TV cifrele mari de audiență nu sunt o surpriză, locul în top ocupat de Acces Direct cu "telenovela" este mai puțin obișnuit. Cu atât mai puțin obișnuite sunt cifrele mult mai mari ale Acces Direct și decât ale unor show-uri de prime-time (în condițiile în care Acces este după-amiaza). Cifre mari în țară, dar mai mici la publicul comercial.

Vulpița a fost "găina cu ouă de aur" a Antenei 1: a adus sute de mii de euro din publicitate (estimarea, mai jos).

Publicitate

Detalii, în analiza emisiunilor de divertisment din luna februarie:

Luna februarie a fost luna în care televiziunile generaliste au dat startul grilelor de „primăvară”. 

Pro TV și-a ocupat prime-time-ul cu șapte producții locale, dintre care o singură noutate, Imperiul leilor, producție care a și avut rezultate bune, mai ales pe publicul comercial. 

Antena 1 a pus la bătaie trei producții locale, Asia Express, Sacrificiul și iUmor, rețete deja consacrate. Vedeta prime-time-ului pentru Antena 1 este de departe Asia Express, emisiunea care a pus postul în poziție de lider în cele trei seri în care este difuzată. 

Ca o ironie, întregul efort de producție a fost eclipsat luna trecută, de Acces Direct, difuzată în extra prime-time, și care a fost a doua cea mai vizionată emisiune la nivel național și în mediul urban, după Românii au talent. 

Paginademedia.ro prezintă audiențele principalelor emisiuni de divertisment în luna februarie 2020:

NAȚIONAL. Românii au talent nu a avut nici în această lună concurență. Deși show-ul a avut cel mai slab debut din istoria de 10 ani, Românii au talent a fost urmărit, în medie, de aproape 2,8 milioane de telespectatori, în cele patru ediții difuzate în luna februarie.

Surpriza clasamentului vine de la locul al doilea. Antena 1 a dat a doua cea mai urmărită emisiune a lunii trecute, o emisiune care nici măcar nu e difuzată în prime-time. E vorba despre emisiunea-tabloid Acces Direct, care luna trecută a avut cifre-record. S-a apropiat de două milioane de telespectatori, media pe ediție.

Subiectul? Desigur, telenovela Vulpița, pe care echipa Acces Direct a întors-o pe toate părțile. Dar cu un preț. Postul a primit deja o amendă-record de la CNA, 100.000 de lei, pentru discuții fără perdea, la ore accesibile minorilor.  

A fost un „spectacol al degradării umane”, după cum a afirmat Dorina Rusu, membru în CNA, în ședința în care s-a decis amendarea televiziunii.

Chiar și cu această amendă, audiențele uriașe ale emisiunii s-au tradus în câștiguri consistente din publicitate. Un calcul făcut de Paginademedia.ro arată că în aproximativ o lună de telenovela Vulpița, postul a câștigat câteva sute de mii de euro doar din reclamele difuzate în pauzele de publicitate.

Acces Direct a reușit să devanseze, cel puțin la nivel național, emisiuni mai costisitoare ale Antenei, cum ar fi Asia Express, producția-vedetă din acest sezon, din prime-time-ul Antenei 1. Emisiunea produsă de Mona Segall și filmată în Filipine și Taiwan a fost urmărită luna trecută, în fiecare ediție, de aproape 1,3 milioane de persoane din întreaga țară.

La mică distanță de Asia Express a fost o altă emisiune a Antenei, iUmor, sezonul cu numărul opt.

Cea mai urmărită emisiune de pe Kanal D este și singura difuzată în prime-time: Survivor România, difuzată patru zile pe săptămână, de sâmbătă până marți. Emisiunea a obținut o medie de 1,1 milioane de privitori pe ediție.

Imperiul leilor, noutatea grilei de primăvară pentru Pro TV, a obținut cu cele trei ediții o medie de puțin peste un milion de persoane.

Reality-show-ul Gospodar fără pereche, tot de pe Pro TV, n-a reușit să atingă milionul de telespectatori cu primele ediții ale noului sezon.

URBAN. Show-ul Românii au talent a condus și la orașe, cu o medie de peste 1,4 milioane de persoane pe ediție. Este, de altfel, singurul show care a depășit milionul de persoane pe ediție, în mediul urban.

Și aici, Acces Direct a luat fața altor show-uri din prime-time de pe Pro TV și Antena 1. Emisiunea difuzată zilnic, în timpul săptămânii, de la 17.00, la 19.00, a fost urmărit de aproape 800.000 de orășeni pe ediție.

O altă emisiune din extra prime-time este Ce spun românii, prezentată de Cabral. Quizz-show-ul a intrat în top cinci emisiuni, la nivel urban, cu o medie de 630.000 de privitori media.

Imperiul leilor, „talent show-ul” cu antreprenori de pe Pro TV, a obținut o medie de 620.000 de persoane, în mediul urban, cu cele trei ediții difuzate luna trecută.

COMERCIAL. Pro TV a dat cele mai urmărite două emisiuni, de pe publicul tânăr. Românii au talent a avut peste 550.000 de telespectatori tineri, media.

Deși nu a stat așa bine la nivel național și în mediul urban, Imperiul leilor a avut cifre bune pe publicul tânăr. A fost a doua cea mai urmărită emisiune a lunii februarie, pe publicul comercial, cu o medie de 380.000 de privitori (9,1% rating).

Podiumul este completat de Antena 1, cu emisiunea Asia Expres, producția care a pus Antena 1 pe prima poziție trei zile din șapte.

Acces Direct, a doua emisiune la nivel național și pe urban, este abia pe șase pe publicul tânăr, cu o medie de 220.000 de persoane, la mică distanță de Ce spun românii, emisiunea difuzată parțial pe intervalul cu Acces Direct.

Gospodar fără pereche, emisiune prezentată de Geanina Ilieș și difuzată joia, a avut o evoluție modestă, cu cifre mult sub media Pro TV din prime-time. Emisiunea a avut o medie de 220.000 de privitori (5,2% rating), în condițiile în care serialul Las Fierbinți, difuzat chiar înaintea emisiunii, are în jur de 10% rating.

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna februarie, la nivel NAȚIONAL

  NATIONAL   Post   Persoane   Rtg%   Nr. difuzari  
1 Romanii au talent Pro TV 2.795.000 15.9 4
2 Acces Direct Antena 1 1.948.000 11.1 20
3 Asia Expres - Drumul comorilor Antena 1 1.288.000 7.3 7
4 iUmor (sez. 8) Antena 1 1.267.000 7.2 2
5 Survivor Kanal D 1.139.000 6.5 17
6 Ce spun romanii Pro TV 1.132.000 6.4 20
7 Imperiul leilor Pro TV 1.062.000 6.0 3
8 Poftiti pe la noi: Poftiti la munca Antena 1 1.002.000 5.7 6
9 Gospodar fara pereche Pro TV 990.000 5.6 3
10 Puserea Dragostei - Gala Kanal D 887.000 5.1 18
11 Survivor - Rezumat Kanal D 872.000 5.0 2
12 In cautarea adevarului Kanal D 811.000 4.6 29
13 Scena misterelor Antena 1 783.000 4.5 5
14 Puterea dragostei Kanal D 680.000 3.9 40
15 Pe bune Pro TV 632.000 3.6 8
16 La Maruta Pro TV 623.000 3.5 20
17 Teo Show Kanal D 611.000 3.5 20
18 Bravo, ai stil! Celebrities Kanal D 542.000 3.1 12
19 Schimb de mame Prima TV 531.000 3.0 4
20 Bravo, ai stil! Celebrities - Gala Kanal D 513.000 2.9 5

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA 

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna februarie, în mediul URBAN

  URBAN   Post   Persoane   Rtg%   Nr. difuzari  
1 Romanii au talent Pro TV 1.442.000 15.1 4
2 Acces Direct Antena 1 792.000 8.3 20
3 Asia Expres - Drumul comorilor Antena 1 692.000 7.3 7
4 Ce spun romanii Pro TV 630.000 6.6 20
5 iUmor (sez. 8) Antena 1 626.000 6.6 2
6 Imperiul leilor Pro TV 624.000 6.6 3
7 Survivor Kanal D 480.000 5.0 17
8 Gospodar fara pereche Pro TV 452.000 4.8 3
9 Poftiti pe la noi: Poftiti la munca Antena 1 426.000 4.5 6
10 Pe bune Pro TV 382.000 4.0 8
11 Scena misterelor Antena 1 359.000 3.8 5
12 Survivor - Rezumat Kanal D 351.000 3.7 2
13 Puserea Dragostei - Gala Kanal D 339.000 3.6 18
14 In cautarea adevarului Kanal D 304.000 3.2 29
15 Bravo, ai stil! Celebrities Kanal D 277.000 2.9 12
16 BRAVO, AI STIL! CELEBRITIES - GALA Kanal D 271.000 2.9 5
17 La Maruta Pro TV 266.000 2.8 20
18 Puterea dragostei Kanal D 256.000 2.7 40
19 Teo Show Kanal D 250.000 2.6 20
20 VOI CU VOICU Antena 3 217.000 2.3 9

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA 

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna februarie, pe segmentul COMERCIAL

  COMERCIAL   Post   Persoane   Rtg%   Nr. Difuzari  
1 Romanii au talent Pro TV 558.000 13.2 4
2 Imperiul leilor Pro TV 383.000 9.1 3
3 Asia Expres - Drumul comorilor Antena 1 367.000 8.7 7
4 iUmor (sez. 8) Antena 1 289.000 6.8 2
5 Pe bune Pro TV 223.000 5.3 8
6 Acces Direct Antena 1 219.000 5.2 20
7 Gospodar fara pereche Pro TV 219.000 5.2 3
8 Poftiti pe la noi: Poftiti la munca Antena 1 213.000 5.1 6
9 Ce spun romanii Pro TV 203.000 4.8 20
10 Survivor Kanal D 172.000 4.1 17
11 Puserea Dragostei - Gala Kanal D 129.000 3.1 18
12 Scena misterelor Antena 1 125.000 3.0 5
13 Survivor - Rezumat Kanal D 114.000 2.7 2
14 Bravo, ai stil! Celebrities Kanal D 113.000 2.7 12
15 Bravo, ai stil! Celebrities - Gala Kanal D 102.000 2.4 5
16 La Maruta Pro TV 101.000 2.4 20
17 Puterea dragostei Kanal D 94.000 2.2 40
18 In cautarea adevarului Kanal D 84.000 2.0 29
19 XTRA NIGHT SHOW Antena 1 80.000 1.9 16
20 Schimb de mame Prima TV 74.000 1.8 4

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA 


CITEȘTE ȘI: Cine a crescut și cine a scăzut după media pe zi? Pro TV și Antena 1 cresc, Kanal D scade. La știri, un minus la România TV



Prime-time februarie. Antena 1 a revenit în fața Kanal D. Amândouă sunt după Pro TV. Grilele de primăvară au adus audiență televiziunilor


FILME. Statham, Stallone și Van Damme: Așii din mâneca Pro TV-ului. Pe Statham a mizat și Antena 1, iar oamenii s-au uitat 


SERIALE. Aventurile fierbințenilor, încă un sezon cu audiențe mari la Pro TV. Un serial turcesc de la Kanal D, locul doi. Sacrificiul Antenei 1, pe trei


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Nu stiu de ce aceasta emisiune este data ca divertisment. deoarece aceasta emisiune produce doar incultura nu divertisment ,
  • La fel si Deces direct pe comercial este abia pe 6 ceea ce arata cine urmareste emisiunea aia. Dar sa fiu in locul celor de la Antena mi s-ar parea rusinos ca o emisiune ce prezinta doi asistati sociali sa fie in audiente in fata marii lor productii in care investesc masiv in vedete si echipa trimisa acolo si sa nu reusesti sa scoti audiente mai bune cei doi care aia stiu sa scoata 2 cuvinte. E rusinos sa te lauzi ca una din primele televiziuni ale tarii ca faci audienta cu asa ceva.
  • Interesant este că acolo unde contează, pe comercial, Asia Expres - Drumul comorilor este abia pe locul 3, după productiile Pro TV Românii au talent și Imperiul leilor !
  • @ Dna sau Dra Iulia Bunea
    Cred ca s-a strecurat o greseala in tabelul pentru comercial!
    Nu se poate, ca cea mai buna emisiune din Univers, sa ia bataie de la una de doi "lei"! Verificati inca o data, cativa sunt in depresie! Multumesc
    Miaunel si Balanel, scoateti capul din nisip!

Trimite un comentariu