Skip to main content

FĂRĂ SPECTATORI. Măsuri anti-coronavirus în TVR: Toate emisiunile care se produc se vor realiza FĂRĂ public

 
FĂRĂ SPECTATORI. Măsuri anti-coronavirus în TVR: Toate emisiunile care se produc se vor realiza FĂRĂ public

TVR anunță, la rândul său, măsuri contra răspândirii noului coronavirus. Postul public a decis ieri ca toate emisiunile înregistrate și transmise din studiourile TVR să fie realizate fără public/ figurație, potrivit unui anunț intern, obținut de Paginademedia.ro.

Printre emisiunile realizate cu public la TVR se numără Vedeta Populară, care va debuta pe 29 martie, la TVR 1, dar și emisiunea Drag de România mea, prezentată de Fuego sau Femei de 10, Bărbați de 10, realizată de Marina Almășan, la TVR 2. 

Publicitate

„Comitetul Director a aprobat ca începând din 9 martie 2020 producţiile care se înregistrează/transmit din studiourile TVR să fie realizate fără public/figuraţie.

Totodată, în cazul coproducţiilor sau preluărilor de evenimente/spectacole/ concerte/ competiţii sportive, producătorul trebuie să se asigure că organizatorul evenimentului a obţinut avizele legale necesare”, anunță reprezentanții TVR, în comunicarea internă.  

Măsura este valabilă până la data de 31 martie 2020, cu posibilitate de prelungire.

„Până la 31.03.2020, toate emisiunile care se produc în studiourile TVR se vor realiza FĂRĂ public, urmând ca deciziile interne ulterioare să fie corelate cu deciziile Comitetului Naţional pentru Situaţii Speciale de Urgenţă.”

Anunțul TVR, în continuare:

Emisiunile din studiouri se vor realiza fără public

Măsura este valabilă până la 31 martie 2020

Producătorii coproducţiilor trebuie să se asigure de existenţa avizelor legale necesare
Măsurile sunt luate pentru diminuarea răspândirii coronavirus

Comitetul Director a aprobat ca începând din 9 martie 2020 producţiile care se înregistrează/transmit din studiourile TVR să fie realizate fără public/figuraţie.

Totodată, în cazul coproducţiilor sau preluărilor de evenimente/spectacole/ concerte/ competiţii sportive, producătorul trebuie să se asigure că organizatorul evenimentului a obţinut avizele legale necesare.

Măsurile au fost adoptate astfel încât să fie diminuate riscurile de răspândire a epidemiei de coronavirus COVID 19.

De asemenea, decizia a fost luată în acord cu Hotărârea Comitetului Naţional pentru Situaţii Speciale de Urgenţă, care prevede că: „se aprobă, până la data de 31.03.2020, luarea măsurii de interzicere a oricăror activităţi care presupun participarea unui număr mai mare de 1000 de persoane iar pentru activităţile cu un număr mai mic de 1.000 de persoane, măsura va fi adoptată la nivel local, pentru fiecare eveniment în parte, pe baza unei analize a riscurilor şi a tipului de activitate, cu avizul prealabil al DSP. Aceste măsuri se pot prelungi şi după data de 31.03.2020, în funcţie de evoluţia infecţiilor cu SARS-COv-2. Măsura vizează atât activităţile publice cât şi cele private desfăşurate în interiorul unor incinte sau în aer liber”.

Astfel, până la 31.03.2020, toate emisiunile care se produc în studiourile TVR se vor realiza FĂRĂ public, urmând ca deciziile interne ulterioare să fie corelate cu deciziile Comitetului Naţional pentru Situaţii Speciale de Urgenţă.

Citește și:

COVID-19. Măsuri obligatorii la Digi 24. Ce trebuie să facă angajații? Mai puțini invitați în platou, mai mulți prin telefon. Fără machiaj pentru invitați și ziariști

COVID-19. Măsuri la Ringier. Angajații publicațiilor vor lucra de acasă în următoarele două săptămâni

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • masura este corecta. din nefericire asta va creea un precedent. cand s-au ieftinit reclamele au vazut ca tine la romani si tot proaste le-au tinut si dupa sfarsitul crizei. la tvr, daca vor vedea ca romanii se uita si asa vor elimina pe veci publicul spectator... din motive de economie, evident

Trimite un comentariu