Skip to main content

VIDEO. Emisiuni despre comunicare şi jurnalism, lansate de o agenţie de PR. Cine le face şi ce-şi propun?

 
VIDEO. Emisiuni despre comunicare şi jurnalism, lansate de o agenţie de PR. Cine le face şi ce-şi propun?

VIDEO. Agenţia de PR Tudor Communication a lansat o serie de emisiuni despre comunicare, jurnalism şi branduri. Producţiile - tip Skype - sunt realizate de Mihaela Raluca Tudor (şefa agenţiei) şi Daniela Palade Teodorescu (directorul editorial).

Publicitate

Emisiunea 2Value TV, cu Mihaela Tudor, pune accent pe opinia specialiştilor şi încearcă să le dea companiilor ponturi şi instrumente pentru a-şi creşte afacerile şi a-şi îmbunătăţi comunicarea internă şi externă.

Se vede în fiecare miercuri, de la ora 17:00, pe pagina de Facebook a Tudor Communication.

Producţia Brands that Value, cu Daniela Palade Teodorescu, aduce poveştile unor branduri de pe piaţa românească şi ale oamenilor din spatele lor.

Este programată în fiecare marţi şi joi, de la ora 14:00.

De partea tehnică a transmisiunilor live se ocupă compania NETv.

„Cele două emisiuni fac parte din strategia de dezvoltare implementată încă de anul trecut de Tudor Communication, odată cu lansarea seriei de evenimente Brands that Value şi a platformei 2Value, prin care şi-a propus să transforme modul în care comunică jurnaliştii şi companiile”, spun reprezentanţii agneţiei.

La ediţia de joi a Brads that Value a fost invitat şi Petrişor Obae, editorul Paginademedia.ro. A fost o discuţie despre jurnalism, perioada actuală pe care o traversează ţara noastră şi felul în care criza va afecta presa.

VIDEO. Petrişor Obae, invitat în emisiunea Brands that Value cu Daniela Palade

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @Anisia Da, aveți dreptate, e conflict etic, iar asta e o forma de incest media, lucruri care sunt naturi complet diferite, chiar opuse in mod normal, sunt acum mixate într-un hibrid incestuos pe ideea că publicul înghite orice, doar să curgă bani din orice fel de proiect oricât de nebunesc sau pervers. Iar saitul asta face deontologie in modul sau pervers - sare la paiul din ochii altora că e derapaj și nu vede bârna din propriul ochi popularizând astfel de monstruozități. E greu sa fii și sclavul advertiserilor și agențiilor media.
  • O agentie de PR face emisiuni despre jurnalism? Wait... what? Nu e conflict etic asta?

Trimite un comentariu

sus