Skip to main content

VIDEO. Idee inedită. Trimite ce faci în izolare și clipul tău poate ajunge la TV! La Comedy Central și nu numai

 
VIDEO. Idee inedită. Trimite ce faci în izolare și clipul tău poate ajunge la TV! La Comedy Central și nu numai

VIDEO. Tu cum îți petrec timpul acasă, în izolare? Vrei să vadă toată lumea ce faci? Poți trimite un clip care poate ajunge să fie difuzat pe două posturi TV.

Publicitate

Canalele care au avut această idee - deschisă oamenilor din toată lumea, inclusiv românilor - sunt Comedy Central și Paramount Channel,

Grupul Viacom, din care fac parte cele două canale, a lansat proiectul Balcony Stories, o serie de video-uri scurte create de telespectatori, care arată felurile prin care oamenii își petrec timpul în casă în pandemie.

Vor fi difuzate timp de trei luni, începând din aprilie. 

Cei care vor să arate în restul lumii cum le trece timpul în izolare, trebuie să încarce un filmuleț scurt pe site-ul balconystories.tv. Cele mai creative filmulețe vor putea fi urmărite și peste hotare, cu voice over și subtitrare la dialoguri.

Conținutul video va fi disponibil în 27 de limbi și va fi difuzat în 130 de țări și de către 100 de televiziuni. O selecție a celor mai bune video-uri din fiecare săptămână va fi, de asemenea, difuzată în fiecare weekend, spun reprezentanții companiei. 

Ce trebuie să conțină clipurile? Răspund tot cei de la Viacom

Video-urile pot ilustra noua rutină zilnică, întâmplări amuzante, relațiile dintre noi sau artistul din fiecare. 

„Proiectul redefinește rolul membrilor publicului, care devin naratorii și protagoniștii propriilor show-uri de acasă. Chiar dacă ușile caselor noastre sunt închise, oamenii își împărtășesc în continuare clipele speciale cu ceilalți, iar acele momente pot face parte din seria Balcony Stories”, a mai adăugat aceeași sursă. 

Campania este creată în parteneriat cu compania Fremantle. 

VIDEO. Promo - Comedy Central 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu