Skip to main content

VIDEO. Idee inedită. Trimite ce faci în izolare şi clipul tău poate ajunge la TV! La Comedy Central şi nu numai

 
VIDEO. Idee inedită. Trimite ce faci în izolare şi clipul tău poate ajunge la TV! La Comedy Central şi nu numai

VIDEO. Tu cum îţi petrec timpul acasă, în izolare? Vrei să vadă toată lumea ce faci? Poţi trimite un clip care poate ajunge să fie difuzat pe două posturi TV.

Publicitate

Canalele care au avut această idee - deschisă oamenilor din toată lumea, inclusiv românilor - sunt Comedy Central şi Paramount Channel,

Grupul Viacom, din care fac parte cele două canale, a lansat proiectul Balcony Stories, o serie de video-uri scurte create de telespectatori, care arată felurile prin care oamenii îşi petrec timpul în casă în pandemie.

Vor fi difuzate timp de trei luni, începând din aprilie.

Cei care vor să arate în restul lumii cum le trece timpul în izolare, trebuie să încarce un filmuleţ scurt pe site-ul balconystories.tv. Cele mai creative filmuleţe vor putea fi urmărite şi peste hotare, cu voice over şi subtitrare la dialoguri.

Conţinutul video va fi disponibil în 27 de limbi şi va fi difuzat în 130 de ţări şi de către 100 de televiziuni. O selecţie a celor mai bune video-uri din fiecare săptămână va fi, de asemenea, difuzată în fiecare weekend, spun reprezentanţii companiei.

Ce trebuie să conţină clipurile? Răspund tot cei de la Viacom

Video-urile pot ilustra noua rutină zilnică, întâmplări amuzante, relaţiile dintre noi sau artistul din fiecare.

„Proiectul redefineşte rolul membrilor publicului, care devin naratorii şi protagoniştii propriilor show-uri de acasă. Chiar dacă uşile caselor noastre sunt închise, oamenii îşi împărtăşesc în continuare clipele speciale cu ceilalţi, iar acele momente pot face parte din seria Balcony Stories”, a mai adăugat aceeaşi sursă.

Campania este creată în parteneriat cu compania Fremantle.

VIDEO. Promo - Comedy Central

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus