Skip to main content

Pro TV te-nvaţă să faci Tik-Tokuri. Emisiunea despre Tik-Tok. Gazdă, un om din echipa Vocea României

 
Pro TV te-nvaţă să faci Tik-Tokuri. Emisiunea despre Tik-Tok. Gazdă, un om din echipa Vocea României

Ştiri, tendinţe şi tutoriale despre platforma Tik-Tok, într-o emisiune pe Pro TV Plus. Pro TV a lansat emisiunea How to Tik-Tok şi este disponibilă pe platforma sa de streaming în fiecare marţi, de la ora 11:00.

Publicitate

Producţia va fi prezentată de cântăreaţa Aquene (Alexandra Costache), unul dintre artiştii care face parte din backing-vocal-ul „Vocea României”.

Artista face muzică de la vârsta de şase ani şi este studentă a Universităţii de Muzică, la secţia Jazz.

Câţi banii pot câştiga cei care fac Tik-Tokuri, ce conţinut se viralizează sau cine sunt cei mai urmăriţi creatori din Români? - Sunt câteva dintre întrebările care-şi vor afla răspunsul în emisiunea Pro TV.

Aquene, gazda emisiunii:

„Sunt absolut fascinată şi pasionată de TikTok. Aici poţi face o infinitate de videouri şi e un lucru extrem de bun că din ce în ce mai mulţi oameni îşi deschid conturi. În primul rând, TikTok înseamnă relaxare, distracţie, dar şi dezvoltarea imaginaţiei”, spune aceasta.

Emisiunea este realizată în parteneriat cu TikTok România.

Tik-Tok este una dintre cele mai populare reţele din lume, cu peste 500 de milioane de utilizatori în întreaga lume şi peste 1.6 miliarde de descărcări ale aplicaţiei.

Primul episod este disponibil pe Pro TV Plus

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Iuli, din reclame isi scoate Pro TV Plus banutii. Doar au continutul gratis. Din ce altceva sa traiasca ?
  • ProTV mai bine s-ar concentra pe alte chestii, de televiziune, nu TikTok, că nu vrem și acolo să vedem stirile lor despre covid sau alte chestii.

    Ps: ar putea da un refresh protvplus.ro pentru că arată groaznic și plin de reclame în fiecare videoclip
  • Ar fi interesant un studiu despre IQ-ul celor care folosesc tik tok și despre IQ-ul celor care fac emisiunea.
  • Penibil.Tik Tok e un val trecător.Cei de la Byte Dance știu asta și nu înțeleg de ce au pus un CEO,fost șef la achizițiile Diseny și care a lucrat și pentru Disney Plus.Probabil omu' și-a dat seama că Disney Plus nu e un proiect sustenabil pentri Disney dar nu înțeleg de ce să pleci de la Disney la niște chinezi trecători."Emisiunea" e o altă ***

Trimite un comentariu

sus