Skip to main content

VIDEO. Golin semnează cea mai recentă campanie Lipton, gândită inițial „afară”. S-a mutat online, din cauza pandemiei. Cum?

 
VIDEO. Golin semnează cea mai recentă campanie Lipton, gândită inițial „afară”. S-a mutat online, din cauza pandemiei. Cum?

VIDEO. Golin semnează cea mai recentă campanie pentru Lipton, adaptată la izolare. Gândită inițial „offline”, campania s-a mutat „online” din cauza pandemiei de coronavirus. 

„Cu numai câteva zile înainte să demarăm campania, concepută pentru desfășurare preponderent offline, viața noastră și a consumatorilor s-a mutat cu totul în casă, iar nevoile și obiceiurile de consum s-au transformat brusc.

Toate activările au fost adaptate, prin switch pe medii digitale și experiențe care au implicat direct publicul”, a spus Veronica Păniță (Senior Brand Manager, Lipton România). 

Publicitate

Cum s-a adaptat proiectul? 

Campania - What are you made of? - a mers mult pe zona interactivă, după cum spun chiar reprezentanții proiectului, cu ședințe live de yoga, workshop-uri, story-uri postate de influenceri sau postări pe Instagram sau YouTube (Lista numelor implicate în proiect, mai jos).

Influencerii parteneri au realizat sesiuni personalizate de yoga, live, în prezența digitală a unui trainer acreditat, care au fost ulterior împărtășite cu alte zeci de mii de urmăritori, menționează sursa citată. 

La bază, campania a urmărit promovarea noului Lipton Ice Tea Verde. 

Tematicile sesiunilor au fost și ele gândite pe contextul ultimelor luni:

  • Slow Down (conștientizarea momentului prezent și a importanței respirației)
  • Create Space (schimbarea perspectivei și crearea de spațiu lăuntric pentru noi experiențe)
  • Journey to Lightness (atingerea echilibrului dintre componentele strong, respectiv light ale vieților noastre) și nu numai.  

Tot în proiect a mai fost inclusă și o sesiune de Q&A, cu un trainer pe zona de life coaching. 

Printre numele din online care au luat parte la proiect s-au numărat Sweet Paprika, Amelia de la Cosânzene și Sandra Stoicovici. De asemenea, Alexandra Negulescu a fost instructorul pe zona de Yoga, iar Alin Comșa a ținut cele două sesiuni interactive de coaching, au meționat reprezentanții Golin pentru Paginademedia.ro. 

Ana-Maria Stoica (Manager, Golin), despre felul în care s-a desfășurat campania pe online: 

„I-am invitat pe oameni să se concentreze pe lucruri pozitive în această perioadă, să se bucure de prezent, să folosească timpul pentru dezvoltare personală - prin sesiuni tematice de yoga și coaching și nu numai. Nu am comunicat numai un nou produs, ci și noi perspective.

Iar challenge-ul last minute a fost să regândim rapid toată campania pentru a contura o experiență la fel de senzorială și interesantă, dar și responsabilă, în mediul de acasă”, a spus aceasta. 

VIDEO. Workshop de leadership personal - Cosânzene.ro

Echipele implicate în campanie

  • PepsiCo: Veronica Păniță (Senior Brand Manager), Laurențiu Ion (Digital Marketing Manager Beverages), Oana Andone (Digital Specialist).
  • Golin: Marina Constanda (Director), Ana-Maria Stoica (Manager), Bianca Ionescu (Media Associate), Irina Guțan (Copywriter), Alexandra Ion (Digital Manager), Cristina Stroiu (Digital Associate).
  • Tribal Worldwide: Adina Militaru (Head of Digital), Oana Mitroi (Social Media Manager)
  • OMD: Mihnea Pretorian (Digital Director), Dana Constantin (Digital Manager).

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu