Skip to main content

VIDEO. Golin semnează cea mai recentă campanie Lipton, gândită iniţial „afară”. S-a mutat online, din cauza pandemiei. Cum?

 
VIDEO. Golin semnează cea mai recentă campanie Lipton, gândită iniţial „afară”. S-a mutat online, din cauza pandemiei. Cum?

VIDEO. Golin semnează cea mai recentă campanie pentru Lipton, adaptată la izolare. Gândită iniţial „offline”, campania s-a mutat „online” din cauza pandemiei de coronavirus.

Publicitate

„Cu numai câteva zile înainte să demarăm campania, concepută pentru desfăşurare preponderent offline, viaţa noastră şi a consumatorilor s-a mutat cu totul în casă, iar nevoile şi obiceiurile de consum s-au transformat brusc.

Toate activările au fost adaptate, prin switch pe medii digitale şi experienţe care au implicat direct publicul”, a spus Veronica Păniţă (Senior Brand Manager, Lipton România).

Cum s-a adaptat proiectul?

Campania - What are you made of? - a mers mult pe zona interactivă, după cum spun chiar reprezentanţii proiectului, cu şedinţe live de yoga, workshop-uri, story-uri postate de influenceri sau postări pe Instagram sau YouTube (Lista numelor implicate în proiect, mai jos).

Influencerii parteneri au realizat sesiuni personalizate de yoga, live, în prezenţa digitală a unui trainer acreditat, care au fost ulterior împărtăşite cu alte zeci de mii de urmăritori, menţionează sursa citată.

La bază, campania a urmărit promovarea noului Lipton Ice Tea Verde.

Tematicile sesiunilor au fost şi ele gândite pe contextul ultimelor luni:

  • Slow Down (conştientizarea momentului prezent şi a importanţei respiraţiei)
  • Create Space (schimbarea perspectivei şi crearea de spaţiu lăuntric pentru noi experienţe)
  • Journey to Lightness (atingerea echilibrului dintre componentele strong, respectiv light ale vieţilor noastre) şi nu numai.

Tot în proiect a mai fost inclusă şi o sesiune de Q&A, cu un trainer pe zona de life coaching.

Printre numele din online care au luat parte la proiect s-au numărat Sweet Paprika, Amelia de la Cosânzene şi Sandra Stoicovici. De asemenea, Alexandra Negulescu a fost instructorul pe zona de Yoga, iar Alin Comşa a ţinut cele două sesiuni interactive de coaching, au meţionat reprezentanţii Golin pentru Paginademedia.ro.

Ana-Maria Stoica (Manager, Golin), despre felul în care s-a desfăşurat campania pe online:

„I-am invitat pe oameni să se concentreze pe lucruri pozitive în această perioadă, să se bucure de prezent, să folosească timpul pentru dezvoltare personală - prin sesiuni tematice de yoga şi coaching şi nu numai. Nu am comunicat numai un nou produs, ci şi noi perspective.

Iar challenge-ul last minute a fost să regândim rapid toată campania pentru a contura o experienţă la fel de senzorială şi interesantă, dar şi responsabilă, în mediul de acasă”, a spus aceasta.

VIDEO. Workshop de leadership personal - Cosânzene.ro

Echipele implicate în campanie

  • PepsiCo: Veronica Păniţă (Senior Brand Manager), Laurenţiu Ion (Digital Marketing Manager Beverages), Oana Andone (Digital Specialist).
  • Golin: Marina Constanda (Director), Ana-Maria Stoica (Manager), Bianca Ionescu (Media Associate), Irina Guţan (Copywriter), Alexandra Ion (Digital Manager), Cristina Stroiu (Digital Associate).
  • Tribal Worldwide: Adina Militaru (Head of Digital), Oana Mitroi (Social Media Manager)
  • OMD: Mihnea Pretorian (Digital Director), Dana Constantin (Digital Manager).

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus