Skip to main content

Grupul Publicis, un fel de newsletter pe timp de criză: știri, analize și informații financiare. Plus, un ghid cu recomandări pentru branduri

 
Grupul Publicis, un fel de newsletter pe timp de criză: știri, analize și informații financiare. Plus, un ghid cu recomandări pentru branduri

Un fel de newslettere timp de criză. Grupul Publicis România (din care fac parte agenții ca Publicis, Leo Burnett sau MSL The Practice) anunță două proiecte, realizate de oamenii din companie, cu informații, știri sau recomandări pentru companii în timpul crizei cauzate de coronavirus. 

Este vorba despreStrategic Daily Bulletin” și „White Papers”, care conțin „informații esențiale pentru business-urile”, după cum spun chiar ei. 

Publicitate

Daily Bulletin (cu 42 de ediții) și White Papers (în două ediții) au mers către 800 de persoane, clienți și parteneri, din peste 20 de industrii diferite precum: Retail, FMCG, Farmaceutice, Auto, Banking, Telecom și Electronics. 

De ce această inițiativă?

Răspund reprezentanții Publicis:

„Plecând de la premisa că informarea în contextul Covid-19 este deosebit de importantă pentru fiecare afacere, Grupul a pus la dispoziția clienților și partenerilor săi produse dezvoltate in-house – rapoarte business-focused – oferind astfel o radiografie completă a acestei perioade.

Documentele pot fi accesate de clienți de pe platforme desktop sau mobil, oricând, de oriunde, devenind de cele mai multe ori baze pentru decizii de business sau de comunicare”, menționează sursa citată.

Strategic Daily Bulletin - Știri, tendințe sau informații financiare

Strategic Daily Bulletin a fucnționat ca un fel de newsletter, care a apărut la începutul crizei, în urmă cu două luni.

Au fost trimise, până acum, 42 de ediții. Acestea au avut, printre altele, noutăți zilnice despre situația actuală, știri pozitive, tendințe privind comportamentul consumatorului, informații financiare sau articole inspiraționale.

Printre secțiunile raportului, se află și cea dedicată comportamentului consumatorului, care prezintă evoluția acestuia încă de la începutul primelor semne de Covid-19 în țara noastră.

Ulterior încetării stării de urgență, frecvența lui s-a redus la săptămânal

White Papers - Ghid de recomandări pentru branduri

Publicis a venit și cum un ghid cu recomandări pentru branduri - White Papers, care a apărut de două ori până acum.  Conține rapoarte, informații despre contextul de business, tendințe în comunicare, recomandări și idei despre pașii ce pot fi urmați în situația actuală, de criză.

„Aceste materiale sunt radiografii ale industriilor Auto, Bere, Finanțe, FMCG Food, FMCG non_Food, Oil & Gas, Retail sau Telecom”, spun reprezentanții grupului.

Aceștia mai spun:

„Fiecare raport prezintă contextul de business general dar și specific pentru fiecare industrie, schimbări macro globale și locale, contextul de comunicare din România, reacția brandurilor la situația globală și recomandări, idei pentru momentul depășirii crizei.”

Ștefan Iordache, COO Publicis Groupe România:

„Pentru unele organizații, supraviețuirea pe termen scurt este un lucru important în prezent. Alții se concentrează la cum se vor repoziționa imediat ce vor trece de această perioadă.

Deși incertitudinea predomină, să fii informat a însemnat mereu să ai un avantaj și să poți lua decizii argumentate concret. De aceea, la Publicis Groupe România am dezvoltat instrumente care vin în întâmpinarea nevoilor clienților noștri, care conțin informații complexe, pentru a avea o înțelegere cât mai bună a ceea ce se întâmplă zilnic în România.

Ele au fost foarte bine primite de către clienți și feedback-ul lor ne determină să continuăm”, spune acesta despre proiectul grupului. 
 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu