Skip to main content

Românii, mai puţin la televizor. După creşterea din martie, o scădere puternică în aprilie

 
Românii, mai puţin la televizor. După creşterea din martie, o scădere puternică în aprilie

Scădere considerabilă a consumului de televiziune în Prime-Time, la nivelul întregii ţări. În martie, posturile de televiziune înregistrau, în total, un plus de câteva sute de mii de români. Acum, tendinţa este în jos.

Publicitate

Consumul crescut de televiziune din luna martie venea pe fondul declarării stării de urgenţă, a unor prime săptămâni de restricţii şi a faptului că, seara, în prime-time, aproape toate posturile de televiziune difuzau anunţurile Grupului de Comunicare Strategică (Marcel Vela şi Raed Arafat).

Situaţia în aprilie:

SEARA. În Prime-Time, pe toate posturile TV au fost, în aprilie, în fiecare seară, puţin peste opt milioane de români. În luna martie, numărul de telespectatori depăşea 8,6 milioane de români pe minut. Diferenţa: o scădere de 600.000 de telespectatori.

La oraşe, scăderea a fost de 260.000 de telespectatori: de la aproape 4,5 milioane în martie, la 4,2 în aprilie.

Au fost şi mai puţini tineri în Prime-Time: o scădere de 130.000 de telespectatori

Citiţi pe ce posturi de televiziune s-au uitat românii în Prime-Time, în luna aprilie, cu topul posturilor TV, AICI

MEDIA PE ZI. Scăderi ale consumului de televiziune în luna aprilie au fost şi după media pe întreaga zi. Variaţiile sunt mai mici.

În aprilie, erau 4,1 milioane de români în faţa televizoarelor, toată ziua, în scădere cu 270.000 faţă de prima lună de carantină.

Minusuri au fost şi pe publicul urban şi, ceva mai mici, în rândul telespectatorilor tineri, între 18 şi 49 de ani.

Citiţi la ce televiziuni s-au uitat românii după media pe zi, AICI.

Audienţele posturilor TV în lunile martie şi aprilie 2020, în Prime-Time (intervalul de maximă audienţă, orele 19.00-23.00):

Prime-Time NATIONAL URBAN COMERCIAL
Martie 2020 8.601.000 (49) 4.479.000 (47) 1.591.000 (37,7)
Aprilie 2020 8.015.000 (45,6) 4.219.000 (44,3) 1.465.000 (34,7)

Audienţele posturilor TV în lunile martie si aprilie2020, după Media pe ZI:

Media pe ZI NATIONAL URBAN COMERCIAL
Martie 2020 4.385.000 (25) 2.283.000 (24) 756.000 (17,9)
Aprilie 2020 4.118.000 (23,44) 2.193.000 (23) 729.000 (17,3)

Audienţe Prime-Time aprilie: Pro TV a scăzut, dar e tot primul. Antena 1 a crescut uşor, graţie Asia Express. Unde au fost staţiile de ştiri?


Audienţe Media pe Zi aprilie: Cifre uşor mai mici pentru televiziuni, în aprilie, după media pe zi


Citeşte şi: Efectele #StămAcasă: Aproape 400.000 de români în plus la TV, după câţiva ani de scădere continuă


Citeşte şi: Consumul TV scade dramatic. Peste un milion de români în minus la TV în doar cinci ani


Citeşte şi: AUDIENŢE. Starea de urgenţă schimbă consumul de ştiri. Digi 24, cel mai urmărit post de ştiri la anunţuri. Cifre aproape duble faţă de Antena 3


Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Oamenii s-au saturat de TV si cand vezi soarele ca bate puternic nu mai poti sa tii cont nici de Covid nici de restrictii. Cu totii am ascultat luna trecuta numai informatii despre evolutia virusului in Romania si despre ordonantele militare sa stim ce reguli trebuie sa respectam dar cu totii cred ca ne-am plictisit ca in fiecare zi sa vedem aceleasi stiri care ne umple capul si e cazul sa mai lasam TV-ul deoparte si sa iesim la aer. Eu de ceva timp am lasat-o mai moale in a privi stirile si incep sa simt ca virusul a trecut, nu mai aud toata ziua de el si cand circul pe drum traficul pare normal, masini multe si oamenii la fel umbla singura diferenta ce imi aduce aminte de virus sunt mastile pe fetele oamenilor.
  • E si normal. Vine primavara-vara. Afara se incalzeste si lumea iese afara.

Trimite un comentariu

sus