Skip to main content

Viitorul este trecut. Echipa lui Hagi renunță la revista tipărită „Viitorul”, la cinci luni după lansare. Ce spune coordonatorul proiectului?

 
Viitorul este trecut. Echipa lui Hagi renunță la revista tipărită „Viitorul”, la cinci luni după lansare. Ce spune coordonatorul proiectului?
Foto | Mircea Lucescu a răsfoit primul număr

Echipa lui Gică Hagi renunță la variantă tipărită a revistei Viitorul. Mișcarea se întâmplă la aproximativ cinci luni de la lansare. 

„Echipa de marketing ne-a comunicat că revista nu va mai fi tipărită pe hârtie”, a declarat Daniel Nanu (coordonatorul proiectului) pentru Paginademedia.ro.

Publicitate

Următorul număr urma să apară peste două săptămâni, a mai spus el.

În două postări publicate pe contul personal de Facebook, Nanu a vorbit despre noul sponsor al echipei, care ar fi Petrom, după cum spune chiar el și „măsurile” luate după semnarea contractului: 

„Marele sponsor al Academiei Hagi cica e Petrom. 1 milion pe an. Prima măsură: nu mai tipărim revista”, a scris jurnalistul în postările sale. 

Revista a avut o apariție lunară și a fost distribuită gratuit suporterilor. A pornit cu un număr de 36 de pagini și un tiraj de 3.000 de exemplare pe lună. 

Proiectul a fost gândit de la început de către jurnalistul Daniel Nanu, nume care a trecut pe la publicații ca Evenimentul Zilei (șeful departamentui de sport la înființare), Gazeta Sporturilor, ProSport sau Sportul Românesc.

„Costul de producție ajunge la câteva mii de euro pe lună, dar este un buget asumat de club”, după cum spunea chiar Nanu pentru Paginademedia.ro la vremea respectivă. 

Citește și: 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu