Skip to main content

Când publicitatea se uneşte cu presa. McCann România şi-a transformat paginile de social media într-un fel de staţie TV: McCann TV

 
Când publicitatea se uneşte cu presa. McCann România şi-a transformat paginile de social media într-un fel de staţie TV: McCann TV

Agenţia de publicitate McCann România îşi transformă paginile de social media într-un fel de staţie TV. Proiectul se va chema chiar McCann TV şi va difuza ştiri şi interviuri anterprenori, artişti, influenceri, manageri, regizori, oameni din publicitate, media şi marketing, anunţă reprezentanţii companiei.

Publicitate

Totul poate fi urmărit pe site-ul McCann TV şi pe pagina de Facebook a grupului McCann, care va purta numele McCann TV.

Printre invitaţii de până acum s-au numărat Darren Cahill, Horia Tecau, Irina Rimes, Bromania sau Radu Muntean.

Platforma gazduieste 4 tipuri de programe:

„One Minute Truth” - un program cu insight-uri strategice despre branduri si consumatori.

„Strategic Hack” - articole despre schimbarile de obiceiuri influentate de criza Covid-19

„What Now?” - prezinta raspunsuri la cea mai presanta intrebare din ultimele luni.

„One Hour Truth” – un webinar prezentat de Rodney Collins, SVP, Director, McCann Truth Central Europe si Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Romania.

Catalin Dobre (CCO McCann Romania | Creative Director CEE), despre proiect:

„Noua realitate si schimbarile produse peste noapte au adus cu o data cu ele nu doar un volum imens de stiri dar si un val de incertitudine si intrebari in ceea ce priveste viitorul. Proiectul McCann TV a fost creat din dorinta de a aduce optimism si speranta prin sfaturile si insight-urile expertilor si a diferitor leaderi care s-au adaptat cu succes, in timp record, la situatia actuala”, spune acesta.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Audientele pe luna mai cu stiri,filme ,seriale...cand? Mai publicati audiente? Sau la toamna ?

Trimite un comentariu

sus