Skip to main content

Când publicitatea se unește cu presa. McCann România și-a transformat paginile de social media într-un fel de stație TV: McCann TV

 
Când publicitatea se unește cu presa. McCann România și-a transformat paginile de social media într-un fel de stație TV: McCann TV

Agenția de publicitate McCann România își transformă paginile de social media într-un fel de stație TV. Proiectul se va chema chiar McCann TV și va difuza știri și interviuri anterprenori, artiști, influenceri, manageri, regizori, oameni din publicitate, media și marketing, anunță reprezentanții companiei. 

Totul poate fi urmărit pe site-ul McCann TV și pe pagina de Facebook a grupului McCann, care va purta numele McCann TV.

Printre invitații de până acum s-au numărat Darren Cahill, Horia Tecau, Irina Rimes, Bromania sau Radu Muntean.

Publicitate

Platforma gazduieste 4 tipuri de programe:

„One Minute Truth” - un program cu insight-uri strategice despre branduri si consumatori.

„Strategic Hack” - articole despre schimbarile de obiceiuri influentate de criza Covid-19

„What Now?” - prezinta raspunsuri la cea mai presanta intrebare din ultimele luni.

„One Hour Truth” – un webinar prezentat de Rodney Collins, SVP, Director, McCann Truth Central Europe si Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Romania.

Catalin Dobre (CCO McCann Romania | Creative Director CEE), despre proiect:

„Noua realitate si schimbarile produse peste noapte au adus cu o data cu ele nu doar un volum imens de stiri dar si un val de incertitudine si intrebari in ceea ce priveste viitorul. Proiectul McCann TV a fost creat din dorinta de a aduce optimism si speranta prin sfaturile si insight-urile expertilor si a diferitor leaderi care s-au adaptat cu succes, in timp record, la situatia actuala”, spune acesta.  

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu