Skip to main content

Top ADC. Ideea lunii mai, un proiect Decât o Revistă. Un clip cu Mircea Bravo și spoturi cu Oana Pellea sau Răzvan și Dani, printre cele mai creative campanii

 
Top ADC. Ideea lunii mai, un proiect Decât o Revistă. Un clip cu Mircea Bravo și spoturi cu Oana Pellea sau Răzvan și Dani, printre cele mai creative campanii

TOP ADC MAI. Presa independentă a dat lucrarea lunii în topul ADC. Organizația care reunește creativii din agenții a publicat cele mai tari idei publicitare lansate în mai, luna în care au fost relaxate o parte din restricțiile cauzate de pandemie.

Publicitate

Un proiect al publicației Decât o Revistă, un clip cu Mircea Bravo și Bunica, spoturi cu Oana Pellea sau Răzvan și Dani se regăsesc pe lista celor mai creative campanii din mai. 

Lucrarea lunii mai este poezia „O zi întreagă, când pandemia va trece”, semnată de redacția publicației Decât o Revistă. De asemenea, a obținut și primul loc în categoria Digital. 

Inițiativa a pornit pe Instagramul publicației și a venit ca o încurajare. A vorbit despre lucrurile post-pandemie, lucrurile simple la fiecare persoana aflată în izolare a visat săptămâni în șir. O parte din versuri au fost scrise și cu ajutorul cititorilor DoR. O mică „bucată” din poezie: 

Îi îmbrățișez pe toți și mergem toți la mare,

facem un picnic pe plajă,
mâncăm gogoși din 2 mai,

înălțăm un zmeu,
o țigară pe Vârful Omu.

O zi întreagă, când pandemia va trece.

Poezia a fost trimisă în Jurnal de Pandemie, un newsletter zilnic al redacției cu știri și resurse despre viața în izolare.

Echipa creativă este formată din Andrei Pacea | Ilustrator, Silvia Grădinaru | Versuri și comunitatea DoR.

Bianca Dumitrașcu (founder și designer -Ampersand Studio și membră ADC*RO), despre Ideea Lunii:

Un exercițiu frumos de optimism. Echipa DoR a reușit să își mențină autencititatea, implicând comunitatea într-un proiect colectiv ce ne-a adus aminte cât de multe avem în comun și mai ales, cât de mult ne lipsesc lucrurile simple.

Sunt tot mai rare momentele care ne mai trezesc sentimentul de apartenență. Felicitări lui Andrei Pacea și Silviei Grădinaru pentru felul în care au adus la viață toate aceste gânduri”, punctează aceasta în legătură cu proiectul DoR.


DIGITAL: Hospice Casa Speranței, Fundația Vodafone sau ING


Locul doi a mers către campania #CancerulNUstaladistanta, lansată de Hospice Casa Speranței și Cheil Centrade.

Scopul acesteia a fost să atragă atenția asupra faptului că, dincolo de pandemia cu care ne confruntăm, peste 172.000 de pacienți incurabili au nevoie urgentă de îngrijire.

Echipa creativă este formată din Victor Trifan | Art Director, Marijus Pudar | 3D Artist și Mihai Gongu | Executive Creative Director.

Pe locul trei, în categoria Digital, se află proiectul Când viața bate filmul, dezvoltat de Fundația Vodafone România împreună cu Next Advertising. Spotul o surprinde pe Oana Pellea vorbind despre rolul din filmul State of things, cu scopul de a încuraja victimele violenței domestice să ceară ajutor.

Echipa creativă este formată din: Bogdan Tudosie | Senior Copywriter și Petra Martin | Art Director.

Mențiunile categoriei Digital sunt următoarele:

Cum să îți ții bunica în casă este un proiect semnat de Mircea Bravo și Jazz Communication prin care Mircea își încurajează bunica să folosească aplicația ING - Home bank pentru a-i trimite bani în această perioadă de distanțare socială.

Echipa creativă este formată din Diana Grigore | Art Director. Cătălina Groza, Andreea Siran | Copywriters.

Muzeul statului acasă este un proiect Noriel și Next Advertising, pentru evadare în imaginație.

Campania reunește proiectele creative ale copiilor care, în această perioadă, au evadat în imaginație din sufragerii și dormitoare.

Echipa este formată din Miruna Spătaru | Copywriter, Andrei Chiriși | Art Director și Sabin Staicu | Associate Creative Director.

24 de Argumente este un proiect semnat de studio-ul de design și comunicare Daniel&Andrew pentru Institutul Prezentului, care prezintă o serie de articole în continuarea expoziției „24 de argumente. Conexiuni timpurii în neo-avangarda românească 1969–1971”.


TV: Primul loc pentru spotul Neumarkt, cu Răzvan și Dani


Primul loc, în categoria TV, a fost adjudecat de campania Un mulțumesc cum trebuie, realizată de Neumarkt și McCann Worldgroup România.

Spotul a fost gândit ca un gest de recunoștință față de medici, curieri și voluntari care, de la începutul pandemiei, au fost oamenii puternici de care am avut nevoie pentru a trece cu bine peste această perioadă.

Echipa creativă este formată din Jonay Sosa | Copywriting și Maria Carillo | Art.

Categoria TV a numărat și câteva mențiuni. Acestea sunt:  

Campania Câte gusturi, atâtea înghețate, semnată de MullenLowe pentru Gelatelli.

Spotul ne arată că înghețata unește oamenii, indiferent de gusturi. Constrânsă de contextul în care filmările au fost blocate, echipa a mers, pentru realizarea spotului TV, pe opțiunea de CGI 3D animation.

Echipa este formată din Mario Niculae | Senior Art Director și Vladi Păunescu | Senior Copywriter.

Mențiune au și NN România, împreună cu Cheil Centrade pentru Alternative care fac bine. Proiectul a venit ca semn de recunoștința „pentru toți cei care au găsit alternative pentru un mâine mai bun în această perioadă” și au contribuit la dotarea cu echipament medical a Spitalului Clinic Colentina.

Echipa din spatele proiectului e formată din Ana Tanasa | Art Director, Alexandru Iliescu | Copywriter, Roxana Niță | Group Creative Director, Mihai Gongu | Executive Creative Director.


RADIO: Colaborarea Kiss FM, Rock și Magic FM


În vremea radioului - colaborarea între Kiss FM, Rock FM și Magic FM susținută de Circles Colab - a primit primul loc în secțiunea Radio.

Cu ajutorul artiștilor din România, spotul celebrează alegerea radioului ca unul dintre mediile de comunicare preferate de români în perioada în care au stat acasă, indiferent că preferă muzica rock, dance sau disco.

Echipa creativă este formată din Mihai Preda, Andrei Popa, Sebastian Olar și Arpad Rezi.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu