Skip to main content

Au început înscrierile pentru Internetics 2020. Evenimentul se ține online, în contextul pandemiei de Covid

 
Au început înscrierile pentru Internetics 2020. Evenimentul se ține online, în contextul pandemiei de Covid

Internetics 2020 a dat startul inscrierilor. Competiția care premiază proiectele din zona digitală a anunțat înscrierile pentru ediția cu numărul 20. 

Pot fi înscrise în festival, până pe 27 august 2020, campanii derulate în perioada 4 octombrie 2019 – 20 august 2020.

Publicitate

Competiţia este deschisă agenţiilor şi diviziilor de online, dar şi companiilor care dezvoltă proiecte în zona digitală ori sunt beneficiari ai campaniilor.

Taxele de participare au fost reduse cu 50%, în contextul actual de pandemie, anunță prezentanții festivalului. De asemenea, înscrierea este gratuită pentru secţiunea „Social campaigns, political and awareness messages”, din categoria Digital Campaigns.

Rundele de jurizare şi evenimentul de premiere vor fi în septembrie şi octombrie. Pe fondul pandemiei, totul va fi în format online. 

Structura festivalului rămâne aceeaşi, cu trei categorii principale:

  • Digital Platforms
  • Digital Strategies
  • Digital Campaigns (categorie updatată din Interactive Campaigns).

Ȋn fiecare dintre cele trei categorii vor fi acordate, pentru fiecare secţiune, trofee Gold şi Silver. Agenţia care acumulează cele mai multe puncte obţine titlul de „Agency of the Year”. Cea mai eficientă şi creativă prezenţă în mediul online va fi recompensată cu titlul „Digital Client of the Year”.

Fondat şi organizat de The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care premiazǎ cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online.

Prima ediţie Internetics a avut loc în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu