Skip to main content

VIDEO. Bolnavi de cancer trimiși acasă din cauza cazurilor de COVID - O campanie românească finalistă în Coreea

 
VIDEO. Bolnavi de cancer trimiși acasă din cauza cazurilor de COVID - O campanie românească finalistă în Coreea

VIDEO.  O campanie din România care atrage atenția că bolnavi de cancer au fost trimiși acasă pentru a face loc cazurilor de COVID a fost nominalizată la festivalul internațional de publicitate Ad Stars, din Coreea de Sud.

Publicitate

Campania „See Beyond the ICU” a fost făcuă pentru Hospice Casa Speranței de către agenția Cheil Centrade (spotul, în articol).

Aceeași agenție din România a mai avut o lucrare finalistă - in proiect pentru Samsung ca răspuns pentru cei care au criticat camera modelului S10. Astfel, campania invita oamenii să-și facă design creativ folosind camera telefonului.

Campaniile sunt finaliste în categoria Public Service Advertising-Healthcare (categorie care a atras în acest an cel mai mare număr de înscrieri) - „See Beyond the ICU” pentru Hospice Casa Speranței și în categoria Social&Influencer - „Wallpaper Inventors” pentru Samsung Galaxy S10.

Mihai Gongu (creativ la agenția Cheil Centrade) a vorbit, astăzi, într-un Interviu Paginademedia.ro, despre cele două campanii finaliste în festival (de la minutul 11:00). 

De asemenea, a povestit despre publicitatea în pandemie, despre viața de creativ și a povestit lucruri din cei 20 de ani de experiență în industrie. 

VIDEO. Mihai Gongu, un publicitar în pandemie

VIDEO. Hospice Casa Sperantei - See Beyond the ICU

VIDEO. Samsung - S10 Wallpapers Inventors

Ediția din acest an Ad Stars a avut peste 20.000 de înscrieri din 60 de țări. Doar 1.651 dintre ele au fost selectate pe lista scurtă de un juriu care reunește profesioniști din întreaga lume.

Toate înscrierile selecționate au intrat în cursa pentru cele două trofee Grand Prix of the Year, ce vor primi un premiu în valoare de 10.000 dolari.

Câștigătorii vor fi anunțați online, pe 7 septembrie. Rețeaua Cheil a câștigat unul din aceste trofee, în 2013.

Printre jurații Ad Stars din acest an se numără Valeria Madon, Chief Creative Officer VMLY&R Asia, Joachim Kortlepel, Executive Creative Director&Partner Jung von Matt, Germania, Levi Slavin, Chief Creative Office Colenso BBDO Noua Zeelandă, Sarah-Leigh Izzard, Regional ECD Ogilvy Hong Kong, și Gabriela Lungu, Global Creative Director, Geometry UK.


Citește și: VIDEO. Cum se fac reclamele în pandemie? Ce vor clienții? Cu Mihai Gongu, creativul care a ajuns în publicitate prin emisiunea lui Andi Moisescu


 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu