Skip to main content

Glovo și-a găsit agenție de PR. Nu mai lucrează cu Dăescu-Borțun. Cu cine va lucra pe zona de comunicare corporate?

 
Glovo și-a găsit agenție de PR. Nu mai lucrează cu Dăescu-Borțun. Cu cine va lucra pe zona de comunicare corporate?

Glovo și agenția MSL The Practice au bătut palma. Agenția de PR va gestiona zona de comunicare corporate și public affairs pentru compania de livrări.

Colaborarea între cele două companii începe din luna septembrie, iar selecția s-a făcut printr-un pitch câștigat de MSL The Practice. 

Publicitate

Până acum, încă de la lansarea pe piața din România, Glovo a lucrat cu agenția Dăescu Borțun Olteanu.

MSL The Practice va asigura consultanță în legătură cu comunicarea corporate a companiei, suport în implementarea campaniilor de comunicare și acțiunilor de responsabilitate socială, media relations și public affairs, spun reprezentanții agenției.

Glovo este o platformă de livrare rapidă care permite utilizatorilor să comande, să trimită și să primească orice tip de produs, din și în perimetrul orașelor în care aceștia se află.

Aplicația s-a lansat în România în luna mai a anului 2018, iar în prezent este disponibilă în 30 de orașe din țară, printre care se numără București, Cluj-Napoca, Iași, Sibiu, Brașov sau Constanța.

Victor Răcariu (General Manager Glovo România), despre colaborare:

„În numai doi ani de la lansare, Glovo s-a extins în peste 30 de orașe din România. Cu o expansiune atât de dinamică, dar și ținând cont de contextul volatil pe care îl traversăm, comunicarea corporate a devenit tot mai importantă pentru noi.

Aveam nevoie de partenerul potrivit și ne bucurăm că l-am găsit în echipa MSL The Practice, care are experiența și competențele necesare pentru a răspunde tuturor nevoilor de comunicare din următorul an, la fel de ambițios ca cei de până acum”, spune acesta. 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu