Skip to main content

VIDEO. Billie Eilish, vedeta unei campanii internaționale Deutsche Telekom. Tinerii și tehnologia înainte de pandemie

 
VIDEO. Billie Eilish, vedeta unei campanii internaționale Deutsche Telekom. Tinerii și tehnologia înainte de pandemie

VIDEO. Cântăreața Billie Eilish este în centrul celei mai recente campanii internaționale Deutsche Telekom. Proiectul vine la pachet cu un spot video, cu Billie Eilish în prim plan. 

Sub titlul #WHATWEDONEXT, campania își propune să transmită „un mesaj de optimism în mediul digital, într-o lume afectată de criza COVID-19”, spun reprezentanții companiei. 

Publicitate

Spotul este regizat de Vincent Haycock și vine cu povești ale tinerilor din generația Z, prin „vocea” Billie Eilish. Lansarea a fost astăzi, de Ziua Internațională a Tineretului. 

„Această generație contestă percepțiile negative create în jurul folosirii tehnologiei de către tineri, arătând cum o folosesc pentru a susține lucrurile de care le pasă cu adevărat, de la campanii pentru schimbările climatice, promovarea egalității, creativității și chiar securitatea cibernetică”, spun oficialii Telekom. 

Întregul demers a pornit de la un studiu demarat de Deutsche Telekom, care arată relația tinerilor cu tehnologia înainte de pandemie. 

De creație s-a ocupat agenția Saatchi & Saatchi din Londra. 

VIDEO. Billie Eilish x Telekom: What We Do Next

Telekom România vine, în acest context, cu o campanie promoțională pentru tineri: nelimitat net 4G, minute și SMS-uri naționale.

Câteva detalii din studiul Deutsche Telekom, în Germania

  • Înainte de criza COVID-19, tinerii europeni cu vârste cuprinse între 16 și 26 de ani au manifestat un nivel ridicat de optimism pentru potențialul pe care îl poate oferi tehnologia.
  • În Germania, 84% dintre tinerii chestionați au spus că tehnologia conectată le permite să interacționeze cu comunitățile online cu care împărtășesc pasiuni comune
  • 83% au declarat că social media joacă un rol important în opozitia față de nedreptate
  • Chiar înainte ca școlile și universitățile să fie obligate să se mute online, 90% au declarat că au simțit că tehnologia conectată poate fi un instrument util pentru învățare și educare
  • În același timp, 72% au simțit că utilizarea tehnologiei conectate a contribuit la o neînțelegere a generației lor

Sursa studiu

Cercetarea a fost realizată în noiembrie / decembrie 2019 de Kantar, Munchen, pentru Deutsche Telekom pe tineri cu vârste cuprinse între 16 și 26 de ani

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu