Skip to main content

AUDIENȚE. Chefi la Cuțite, lider pe tot intervalul. Bucătarii, pe locul doi la bătaie cu Las Fierbinți

 
AUDIENȚE. Chefi la Cuțite, lider pe tot intervalul. Bucătarii, pe locul doi la bătaie cu Las Fierbinți
Foto: Antena 1

Audiențe. Chefi la Cuțite a rămas cea mai urmărită emisiune pe tot intervalul de difuzare, pe toate segmentele. Pe intersecția cu Las Fierbinți însă, a fost pe poziția a doua.

Publicitate

Detalii, continuare:

Pe întreg intervalul de difuzare, (20:30-23:20), Chefi la Cuțite a fost cea mai urmărită emisiune. Aproximativ 1.300.000 de telespectatori au privit, în fiecare minut, show-ul culinar prezentat de Gina Pistol.

Prima oră din Chefi la cuțite s-a lovit însă de Las Fierbinți, "hop" pe care Antena 1 nu l-a trecut. Show-ul culinar a fost pe poziția a doua, pe toate segmentele.

De notat că, săptămâna trecută, Chefii egalaseră Las Fierbinți pe publicul comercial, tânăr, chiar cu un foarte mic plus. Săptămâna aceasta au fost ceva mai în spate (diferența nu a fost mare).

Situația s-a schimbat după finalul Las Fierbinți, când pe Pro TV a început emisiunea Ferma cu Mihaela Rădulescu, iar postul din Pache Protopopescu a început să scadă în audiențe.

A fost seara în care Chef Sorin Bontea a acordat cuțitul de aur. Ionuț Belei (foto) este cel care l-a impresionat pe renumitul bucătar cu desertul pe care l-a gătit.

În spatele celor două canale s-a clasat Kanal D, care a pus la bătaie un nou episod din serialul Prețul Fericirii (de la 20:00).

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele de aseară:

Bucătarii, învinși clar de actorii de comedie de pe Pro TV

Național. Cea mai mare diferență dintre cele două posturi principale a avut loc pe acest segment. În toată țara, la serialul Las Fierbinți s-au uitat, în medie, 1.830.000 de telespectatori, iar pe Antena 1 au fost 1.215.000.

Kanal D a terminat pe obișnuitul loc trei, cu 923.000 de privitori. În spatele lor s-au clasat cele două posturi de știri - România TV și Antena 3.

Urban. Diferența s-a mai micșorat puțin la orașe, dar Pro TV a rămas lider. La serialul cu Bobiță, Firicel sau Celentano s-au uitat 826.000 de telespectatori. În schimb, la show-ul culinar cu Bontea, Scărlătescu și Dumitrescu au fost, în medie, 658.000 de privitori.

Kanal D s-a menținut o diferență considerabilă în spate, având o audiență de 450.000 de urmăritori.

Comercial. În rândul tinerilor a câștigat tot Las Fierbinți, care și-a luat revașa față de săptămâna trecută. Nu a mai fost egalitate, iar Pro TV a strâns 330.000 de telespectatori tineri. Antena 1 a avut 287.000 de privitori tineri cu show-ul prezentat de Gina Pistol.

Podiumul a fost completat tot de Kanal D, cu 96.000 de urmăritori tineri. Următoarea poziție a fost ocupată, surprinzător, de postul de desene animate Boomerang, cu 44.000 de telespectatori tineri.

Topul este încheiat de Digi 24, cel mai urmărit post de știri pe acest segment.

Audienta posturilor TV marți, 22 septembrie, pe intervalul Las Fierbinți - Chefi la cuțite (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.830.000 10.4 23.7
2 Antena 1 1.215.000 6.9 15.8
3 Kanal D 923.000 5.2 12
4 Romania TV 521.000 3 6.8
5 Antena 3 332.000 1.9 4.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marți, 22 septembrie, pe intervalul Las Fierbinți - Chefi la cuțite (20:30-21:30), la nivel URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 826.000 8.7 21
2 Antena 1 658.000 6.9 16.7
3 Kanal D 450.000 4.7 11.4
4 Romania TV 244.000 2.6 6.2
5 Antena 3 199.000 2.1 5.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marți, 22 septembrie, pe intervalul Las Fierbinți - Chefi la cuțite (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 330.000 7.8 26.2
2 Antena 1 287.000 6.8 22.8
3 Kanal D 96.000 2.3 7.6
4 Boomerang 44.000 1.1 3.5
5 Digi 24 29.000 0.7 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Chefii, lideri pe tot segmentul de aseară

Național. Bucătarii de pe Antena 1 au gătit cu audiență. Pe tot intervalul, show-ul culinar a fost primul în toată țara, cu 1.294.000 de telespectatori. Diferența a fost mică față de Pro TV, care a avut 1.203.000 de privitori.

Kanal D a rămas tot pe poziția a treia, cu 890.000 de urmăritori.

Urban. Și la nivelul orașelor postul Intact a câștigat bătălia cu Pro TV. La Chefi la Cuțite s-au uitat, în medie, 740.000 de telespectatori, față de 571.000, câți erau pe postul rival.

Postul Dogan, Kanal D, a mai recuperat din audiență și a strâns 433.000 de privitori.

Comercial. Bucătarii au prins și la tineri. Pe acest segment au strâns o audiență de 350.000 de privitori tineri, cifre ușor mai bune decât ale serialului Las Fierbinți. Pro TV a fost pe locul secund, cu 273.000 de privitori tineri.

Kanal D a strâns aproximativ 104.000 de urmăritori tineri, iar România TV a prins locul patru, cu 34.000 de telespectatori tineri. Boomerang a completat top 5. 

Audienta posturilor TV marți, 22 septembrie, pe intervalul Chefi la cuțite (20:30-23:20), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 1.294.000 7.4 18.4
2 Pro TV 1.203.000 6.8 17.1
3 Kanal D 890.000 5.1 12.6
4 Romania TV 471.000 2.7 6.7
5 Antena 3 413.000 2.4 5.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marți, 22 septembrie, pe intervalul Chefi la cuțite (20:30-23:20), la nivel URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 740.000 7.8 19.8
2 Pro TV 571.000 6 15.3
3 Kanal D 433.000 4.5 11.6
4 Antena 3 243.000 2.5 6.5
5 Romania TV 237.000 2.5 6.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marți, 22 septembrie, pe intervalul Chefi la cuțite (20:30-23:20), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 350.000 8.3 26.4
2 Pro TV 273.000 6.5 20.6
3 Kanal D 104.000 2.5 7.8
4 Romania TV 34.000 0.8 2.6
5 Boomerang 33.000 0.8 2.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

 

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro

Comentarii

  • eu nu sunt robi:)) sunt pumnul dreptatii:)) ce tari is astia bai frate! la cat mai multe sezoane! sa ii ajunga pe trasniti din urma!
  • eu vad ca sunt lideri detașați pe publicul comercial, nu fug nicăieri

    Dar miercuri ce sa intampla cap sec? Cine e lider detasat de 2 saptamnai? Oare si in seara asta la fel?
  • Umilinta , iar plâng ***, de parcă sunt de la post , sunt disperați daca nu fac rating , slab fierbintenii sezonul asta

    Gresit postacule, Fierbintenii peste Chefi, deci inseamna ca slab chefii sezonul asta, iar plangi, hahahaa
  • Chefii audiente mai mari ca Las Fierbinți.Asta umilința!26,4 share

    Unde visezi cap sec ca Chefii peste Las Fierbinti? Stii sa citesti un text?
    Scrie clar ca serialul a fost peste emisiune postacule.
  • Cum de frica audientei ,Mariane,eu vad ca sunt lideri detașați pe publicul comercial, nu fug nicăieri, rămân la aceeiași ora ca și pana acum adica 20:30,taci din gura,nu mai debita aiura
  • SOC,deseara antenuta muta birjari de la ora 20 00 la 22 45 de frica audientei , cineva este obsedat rau de tot la antenuta si joia programeaza desene animate rulate de 100 de ori sunt penibili .
  • Umilinta , iar plâng ***, de parcă sunt de la post , sunt disperați daca nu fac rating , slab fierbintenii sezonul asta
  • @Razvan, share-ul este irelevant, daca este doar el in propozitie. Tu cred ca faci confuzie in SHARE si RATING. Ambii termeni sunt explicati in finalul articolului. Ideea e ca nu conteaza cat SHARE ai, ci cat RATING ai (cati oameni s-au uitat la tine).

    Poate tu esti mai tanar, dar pe vremuri era un tip care aparea seara de seara la TV. Se numea Dan Diaconescu. Omul sustinea ca are 70% SHARE in minutul lui de aur. Eu stateam si ma gandeam ca minte, ca nu de adevarat. Dar omul nu mintea. De la 2 noaptea pana la 6 dimineata, el chiar avea 70% SHARE, dar... se uitau la el 100.000 de oameni. Adica 70% din cei care aveau IN ACEL MOMENT televizorul deschis.

    100% SHARE nu este egal cu 100% RATING. SHARE-ul variaza in functie de ora si de numarul de oameni care se uita CONCOMITENT la TV. Rating-ul este constant, la orice ora din zi si din noapte.

    Acum sa vorbim si despre "umilinta". "Umilinta" e atunci cand Pro TV facea 5M in minutul de aur si A1 400K. Dar poate nu era nici atunci chiar asa de "umilitor" pentru A1. Fix aici aici mai intervine un fapt. Care devine tot mai important, chiar si decat rating-ul. Si acelea sunt costurile de productie si difuzare pe un anumit interval orar.

    Cel mai cunoscut exemplu este cel al Pro TV. Post TV care a renuntat la programul de Revelion, pentru ca ei sunt foarte atenti la costuri. Vazand ca nu isi scot banii, au renuntat. Au un rating infim mai mic, dar cu siguranta isi scot costurile. Un alt exemplu sunt cei de la Kanal D cu telenovele turcesti.

    Revenind la seara de ieri. Cifrele nu trebuie analizate sec. Asta e mai mare, deci "Antena 1 a umilit Pro TV, sau invers". Totul trebuie privit din perspectiva economica. Ce costuri de productie are o editie de "Ferma" si ce costuri de productie are o editie de "Chefi...".

    Numerele astea sunt pentru a te lauda ca ai fost primul. Dar, cateodata, e mai bine sa fii pe locul 2. A se vedea duminica cand e iUmor. Cat costa un film redifuzat si cat costa o editie de iUmor?! Ghici ce... nu cred ca ca se supara Pro TV ca e "umilit", ba din contra, la cat mai multe "umilinte".
  • Bravo ,Pro TV !Las Fierbinti lideri pe intervalul lor peste Chefi la cutite ,iar Ferma ,a mai crescut fata de saptamana trecuta !

Trimite un comentariu