Skip to main content

Primul meci al sezonului: Las Fierbinți și Austria-România contra Chefi la cuțite. Rezultatele „partidei"

 
Primul meci al sezonului: Las Fierbinți și Austria-România contra Chefi la cuțite. Rezultatele „partidei"
Foto meci (Raed Krishan / Gazeta Sporturilor) | Antena 1 | Pro TV

AUDIENȚE. Victorie „pe linie” pentru Pro TV. A fost cel mai urmărit post seara trecută, peste Antena 1, cu Las Fierbinți (debut de sezon) și cu meciul Austria - România. Cele două producții au devansat debutul de sezon al cooking show-ului Chefi la cuțite, cu care s-au intersectat pe interval. 

Telespectatorii au stat cu ochii lipiți de televizoare și când a fost vorba de serialul Las Fierbinți, dar și după ce a început meciul (care s-a întins până aproape de miezul nopții).

Publicitate

Media de audiență a Pro TV-ului a fost constantă pe parcursul celor aproape patru ore: 1,8 milioane de români din toată țara s-au uitat în fiecare minut la Las Fierbinți și la victoria României. 

De notat că cifrele Pro TV au crescut ușor când a început meciul (în special la orașe și pe publicul tânăr). 

Pe de altă parte, postul s-a clasat la o diferență destul de mare de principalele posturi concurente: Antena 1 (locul doi, cu 1,1 milioane de telespectatori la nivel național) și Kanal D (locul trei, cu 930.000 de privitori din toată țara). Kanal D chiar a pierdut masiv din audiență, după startul meciului. 

De notat că emisiunea Antenei a început la 20:30, la fel ca Las Fierbinți și s-a terminat la 23:30. 

Pe interval Las Fierbinți și Austria - România, Kanal D a avut serialul turcesc - „Prețul Fericirii”, iar de la 22:00 a avut Patria mea ești tu. 

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele de aseară:

Las Fierbinți - Primul episod, prima „victorie"

Național. Celentano, Firicel și Bobiță au adunat, din nou, oamenii în fața televizoarelor. Au fost lideri de audiență, pe interval, cu debutul noului sezon, peste Chefi la Cuțite, programul pus la bătaie de Antena 1. 

Peste 1,81 milioane de români au urmărit în fiecare minut primul episod Las Fierbinți, din acest sezon. Pro TV a ocupat primul loc în top, pe intervalul 20:30-21:30, urmat de Antena 1 pe locul doi.

Pe intervalul Las Fierbinții, Chefii au adunat 1,15 milioane de urmăritori în medie, cu prima ediție din acest sezon. 

Podiumul a fost completat de Kanal D, care a avut o medie de audiențe de 930.000 de privitori pe interval. 

Urban. Pro TV a ocupat primul loc și la orașe, cu Fierbințenii. Episodul a fost urmărit, în medie la orașe, de aproximativ 840.000 de persoane. 

Pe același interval, aproximativ 650.000 de români din mediul urban se uitau la Chefi la cuțite. 

Locul trei a aparținut postului Kanal D, cu o medie de aproape jumătate de milion de privitori, când la TV era primul episod din Las Fierbinți. 

Comercial. Tinerii au preferat, de asemenea, comedia de pe Pro TV. Postul de televiziune a adunat o medie de 330.000 de privitori tineri, în medie, cu primul episod al sezonului din Las Fierbinți.

Cu o medie apropiată pe interval, Antena 1 s-a clasat pe locul doi. A aduna 300.000 de telespectatori, când pe Pro TV se vedea Las Fierbinți. 

Kanal D a rămas și pe comercial pe locul trei, cu 130.000 de telespectatori în medie, pe interval. 

Audienta posturilor TV luni, 7 septembrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.815.000 10.3 24.7
2 Antena 1 1.158.000 6.6 15.8
3 Kanal D 933.000 5.3 12.7
4 Romania TV 485.000 2.8 6.6
5 Antena 3 273.000 1.6 3.7
6 National TV 248.000 1.4 3.4
7 Happy Channel 186.000 1.1 2.5
8 Pro Cinema 121.000 0.7 1.6
9 Digi 24 108.000 0.6 1.5
10 Diva 104.000 0.6 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 7 septembrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.30), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 840.000 8.8 21.6
2 Antena 1 652.000 6.8 16.7
3 Kanal D 489.000 5.1 12.6
4 Romania TV 225.000 2.4 5.8
5 Antena 3 189.000 2 4.8
6 National TV 124.000 1.3 3.2
7 Happy Channel 114.000 1.2 2.9
8 Digi 24 90.000 0.9 2.3
9 Diva 85.000 0.9 2.2
10 Eurosport 1 69.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 7 septembrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.30), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 331.000 7.9 26.7
2 Antena 1 307.000 7.4 24.8
3 Kanal D 129.000 3.1 10.4
4 Digi 24 30.000 0.7 2.5
5 National TV 29.000 0.7 2.4
6 Happy Channel 26.000 0.6 2.1
7 DigiSport 1 25.000 0.6 2
8 Antena 3 23.000 0.6 1.9
9 Pro Cinema 20.000 0.5 1.6
10 Diva 15.000 0.4 1.2

Meciul Austria - România. Ai noștri au bătut pe teren, Pro TV în audiențe

Național. Victorie pe teren, victorie și în audiență. Audiența a rămas pe Pro TV și după Las Fierbinți, când a început meciul Austria - România (2-3). Cifrele au crescut ușor, față de intervalul Las Fierbinți. 

În medie, 1,86 milioane de privitori s-au uitat, în fiecare minut, la partida câștigată de România. Locul doi, după Pro TV, a fost ocupat de Antena 1, cu 1,17 milioane de telespectatori pe interval. Când pe Pro TV a fost meciul de fotbal, pe Antena 1 a continuat ediția Chefi la cuțite (cu cifre care au crescut ușor).

Pe de altă parte, Kanal D a pierdut masiv din audiență, după ce a început meciul. Deși a rămas tot pe locul trei, postul Dogan a numărat aproximativ 644.000 de privitori pe intervalul meciului. 

Urban. Meciul a stârnit interes și la orașe. Audiența Pro TV a crescut destul de mult în mediul urban, după ce a început meciul. Aproximativ un milion de români de la orașe s-au uiat, în fiecare minut, la meciul Austria - România. 

Pe locul secund s-a clasat Antena 1. Postul Intact a înregistrat o medie de audiență de aproximativ 623.000 de privitori, pe interval, cu câteva mii mai puțin decât avea pe intervalul Las Fierbinți. 

Podiumul a fost completat de Kanal D, care a înregistrat și aici cifre mai mici. După începerea meciului, Kanal D a adunat 357.000 de privitori pe minut. 

Comercial. Și tinerii au urmărit, în număr mare, golurile româniei. Audiența Pro TV-ului a crescut și pe segmentul comercial, după începerea meciului. Aproximativ 400.000 de privitori, s-au uitat în fiecare minut, la meciul din Austria. 

Locul doi a fost ocupat de Antena 1, care a numărat o medie de 324.000 de tineri, pe intervalul meciului de fotbal. 

Kanal D a ocupat locul trei, cu 100.000 de persoane, în medie, pe interval. 

Audienta posturilor TV luni, 7 septembrie, pe intervalul meciului Austria - România (21.45-23.40), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.869.000 10.6 27.8
2 Antena 1 1.179.000 6.7 17.5
3 Kanal D 644.000 3.7 9.6
4 Romania TV 417.000 2.4 6.2
5 Antena 3 264.000 1.5 3.9
6 Prima TV 190.000 1.1 2.8
7 Happy Channel 152.000 0.9 2.3
8 National TV 122.000 0.7 1.8
9 Realitatea Plus 115.000 0.7 1.7
10 Nickelodeon 104.000 0.6 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 7 septembrie, pe intervalul meciului Austria - România (21.45-23.40), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.007.000 10.6 27.8
2 Antena 1 623.000 6.5 17.2
3 Kanal D 357.000 3.7 9.8
4 Romania TV 213.000 2.2 5.9
5 Antena 3 190.000 2 5.2
6 Prima TV 93.000 1 2.6
7 Diva 77.000 0.8 2.1
8 Realitatea Plus 73.000 0.8 2
9 Happy Channel 65.000 0.7 1.8
10 National TV 58.000 0.6 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 7 septembrie, pe intervalul meciului Austria - România (21.45-23.40), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 416.000 10 32.2
2 Antena 1 324.000 7.7 25.1
3 Kanal D 103.000 2.5 8
4 Romania TV 40.000 1 3.1
5 Antena 3 38.000 0.9 2.9
6 Paramount 25.000 0.6 2
7 Prima TV 24.000 0.6 1.9
8 National TV 21.000 0.5 1.6
9 Comedy Central 16.000 0.4 1.3
10 Happy Channel 14.000 0.3 1.1

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Cum de nu a iesit mile sa ne spuna unde sunt pensionarii ? cred ca a intrat in depresie dupa plecarea iubiri vietii lui vulpita .
  • Poate că Happy are acum o situaţie mai bună în audienţe faţă de Pro2, dar nu cred că va reuşi niciodată să-l întreacă din punct de vedere calitativ. Chiar dacă acum Pro2 difuzează serialele reluate, sunt producţii de succes şi să nu uităm că Happy Channel e doar o copie a ceea ce a fost cândva AcasăTV, dar ca de obicei, copia nu se ridică la nivelul originalului. Sunt sigur că anul viitor, situaţia se va schimba şi Pro2 îşi va reveni în audienţe, mai ales că vor redifuza "În ritmul vieţii", turcescul cu care au avut aproape patru puncte de rating la premieră. Am văzut şi pe Facebook că sunt multi care pupă undeva acest post şi pe de altă parte pe celălalt şi nu înţeleg de ce lumea pur şi simplu nu se poate bucura de un serial cum trebuie. Chiar, cu audientele serialelor ce se petrece? Sunt curios cu câte seriale e în top Pro2 şi cu câte Happy
  • Razvan postac antenist revansa la ce ? emisiunea voastra de birjari este mediocra facuta pe repede inainte cu vedete de carton si neamurile antenutei nici cu ferma de la pro nu mi-e rusine preferam un film nou , toate emisiunile voastre se duc de frica audientei pana la miezul nopti , sa ai o noapte cu visurile Ginei
  • Postacul antenist cap sec Razvan Putina R acum ne zice de share? Lasa postacule share.
    Zi de rating. Meciul a avut 10, iar antenuta doar 7 , ha ha ha , 3 puncte diferenta , umilinta
  • Diferenta mica in capul tau sec de postac antenist Razvan Putina R.
    Meciul Romaniei a spulberat Antenuta, ha ha ha. 32.2 share fata de 25.1 share. Unde vezi tu diferenta mica postacule ?
  • Razvan Putina Ru, nu mai fi obsedat ,se vede ce public are Antenuta, cei de la tara si pensionarii
    Uite aici postacule, aici nu comentezi de pensionarii Antenutei?
    https://www.paginademedia.ro/2020/08/audiente-acces-direct-revine-vulpita/

    850.000 national si doar 79.000 pe comercial. Hai, zi ceva de pensionari. Hai, curaj. E frica prea mare?
  • Ba postacule antenist Anonimule2020 cu capul sec. Zici de Pro cu diferenta intre national si comercial? Dar de Antenuta nu zici nimic aici?
    https://www.paginademedia.ro/2020/08/audiente-acces-direct-revine-vulpita/

    850.000 pe national si doar 79.000 pe comercial. Hai, curaj, nu comentezi postacule antenist?
  • În această seară Chefii își vor lua revanșa,oricum aseara în prime fime pe comercial diferenta a fost mica între cele doua posturi ,Pro tv 27,4 share ,Antena 1 23,7 share
  • @Paginademedia: Cand au fost filmarile de la Chefi la cutite? Inainte de pandemie sau dupa ce au inceput relaxarea? in editia de aseara nu sunt masti sau distantari fizice, insa sunt scene iin care se vede cum folosesc dezinfectant si un comentariu al unui chef "Nu a venit din Italia pt ca este blocata tara" si Gina vorbeste ragusit (?!!!!?!!) dar sunt si promo-uri cu imagini din emisiunile viitoare in care chefii au parul mai lung si fosti concurenti Asia express (Adda cu sotul) care au viziere. Semn ca filmarile au fost in 2 etape, poate?
  • @Tomnaticul. A fost pe primul loc la national si comercial, dar daca te-ai uitat mai bine Pro a avut 331.000 pe comercial la 1, 8milioane, iar Antena la 1,1 milioane a avut 307.000 pe comercial. Si sa iti revizuiesti limbajul draga, eu nu te-am facut ,,postac", nici macar nu stii ce inseamna. Se vede ca va este ciuda pe Antena.
  • Era normal ca Las Fierbinti sa faca audienta mica luni. Pentru ca telespectatorii Pro TV stiu ca serialul este difuzat mereu DOAR marti si joi. Nu si luni.
    Seara asta vedem daca Fierbintii au audienta mai mare, sau mai mica.

Trimite un comentariu