
AUDIENȚE. Victorie „pe linie” pentru Pro TV. A fost cel mai urmărit post seara trecută, peste Antena 1, cu Las Fierbinți (debut de sezon) și cu meciul Austria - România. Cele două producții au devansat debutul de sezon al cooking show-ului Chefi la cuțite, cu care s-au intersectat pe interval.
Telespectatorii au stat cu ochii lipiți de televizoare și când a fost vorba de serialul Las Fierbinți, dar și după ce a început meciul (care s-a întins până aproape de miezul nopții).
Media de audiență a Pro TV-ului a fost constantă pe parcursul celor aproape patru ore: 1,8 milioane de români din toată țara s-au uitat în fiecare minut la Las Fierbinți și la victoria României.
De notat că cifrele Pro TV au crescut ușor când a început meciul (în special la orașe și pe publicul tânăr).
Pe de altă parte, postul s-a clasat la o diferență destul de mare de principalele posturi concurente: Antena 1 (locul doi, cu 1,1 milioane de telespectatori la nivel național) și Kanal D (locul trei, cu 930.000 de privitori din toată țara). Kanal D chiar a pierdut masiv din audiență, după startul meciului.
De notat că emisiunea Antenei a început la 20:30, la fel ca Las Fierbinți și s-a terminat la 23:30.
Pe interval Las Fierbinți și Austria - România, Kanal D a avut serialul turcesc - „Prețul Fericirii”, iar de la 22:00 a avut Patria mea ești tu.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele de aseară:
Las Fierbinți - Primul episod, prima „victorie"
Național. Celentano, Firicel și Bobiță au adunat, din nou, oamenii în fața televizoarelor. Au fost lideri de audiență, pe interval, cu debutul noului sezon, peste Chefi la Cuțite, programul pus la bătaie de Antena 1.
Peste 1,81 milioane de români au urmărit în fiecare minut primul episod Las Fierbinți, din acest sezon. Pro TV a ocupat primul loc în top, pe intervalul 20:30-21:30, urmat de Antena 1 pe locul doi.
Pe intervalul Las Fierbinții, Chefii au adunat 1,15 milioane de urmăritori în medie, cu prima ediție din acest sezon.
Podiumul a fost completat de Kanal D, care a avut o medie de audiențe de 930.000 de privitori pe interval.
Urban. Pro TV a ocupat primul loc și la orașe, cu Fierbințenii. Episodul a fost urmărit, în medie la orașe, de aproximativ 840.000 de persoane.
Pe același interval, aproximativ 650.000 de români din mediul urban se uitau la Chefi la cuțite.
Locul trei a aparținut postului Kanal D, cu o medie de aproape jumătate de milion de privitori, când la TV era primul episod din Las Fierbinți.
Comercial. Tinerii au preferat, de asemenea, comedia de pe Pro TV. Postul de televiziune a adunat o medie de 330.000 de privitori tineri, în medie, cu primul episod al sezonului din Las Fierbinți.
Cu o medie apropiată pe interval, Antena 1 s-a clasat pe locul doi. A aduna 300.000 de telespectatori, când pe Pro TV se vedea Las Fierbinți.
Kanal D a rămas și pe comercial pe locul trei, cu 130.000 de telespectatori în medie, pe interval.
Audienta posturilor TV luni, 7 septembrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.815.000 | 10.3 | 24.7 |
2 | Antena 1 | 1.158.000 | 6.6 | 15.8 |
3 | Kanal D | 933.000 | 5.3 | 12.7 |
4 | Romania TV | 485.000 | 2.8 | 6.6 |
5 | Antena 3 | 273.000 | 1.6 | 3.7 |
6 | National TV | 248.000 | 1.4 | 3.4 |
7 | Happy Channel | 186.000 | 1.1 | 2.5 |
8 | Pro Cinema | 121.000 | 0.7 | 1.6 |
9 | Digi 24 | 108.000 | 0.6 | 1.5 |
10 | Diva | 104.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 7 septembrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 840.000 | 8.8 | 21.6 |
2 | Antena 1 | 652.000 | 6.8 | 16.7 |
3 | Kanal D | 489.000 | 5.1 | 12.6 |
4 | Romania TV | 225.000 | 2.4 | 5.8 |
5 | Antena 3 | 189.000 | 2 | 4.8 |
6 | National TV | 124.000 | 1.3 | 3.2 |
7 | Happy Channel | 114.000 | 1.2 | 2.9 |
8 | Digi 24 | 90.000 | 0.9 | 2.3 |
9 | Diva | 85.000 | 0.9 | 2.2 |
10 | Eurosport 1 | 69.000 | 0.7 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 7 septembrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 331.000 | 7.9 | 26.7 |
2 | Antena 1 | 307.000 | 7.4 | 24.8 |
3 | Kanal D | 129.000 | 3.1 | 10.4 |
4 | Digi 24 | 30.000 | 0.7 | 2.5 |
5 | National TV | 29.000 | 0.7 | 2.4 |
6 | Happy Channel | 26.000 | 0.6 | 2.1 |
7 | DigiSport 1 | 25.000 | 0.6 | 2 |
8 | Antena 3 | 23.000 | 0.6 | 1.9 |
9 | Pro Cinema | 20.000 | 0.5 | 1.6 |
10 | Diva | 15.000 | 0.4 | 1.2 |
Meciul Austria - România. Ai noștri au bătut pe teren, Pro TV în audiențe
Național. Victorie pe teren, victorie și în audiență. Audiența a rămas pe Pro TV și după Las Fierbinți, când a început meciul Austria - România (2-3). Cifrele au crescut ușor, față de intervalul Las Fierbinți.
În medie, 1,86 milioane de privitori s-au uitat, în fiecare minut, la partida câștigată de România. Locul doi, după Pro TV, a fost ocupat de Antena 1, cu 1,17 milioane de telespectatori pe interval. Când pe Pro TV a fost meciul de fotbal, pe Antena 1 a continuat ediția Chefi la cuțite (cu cifre care au crescut ușor).
Pe de altă parte, Kanal D a pierdut masiv din audiență, după ce a început meciul. Deși a rămas tot pe locul trei, postul Dogan a numărat aproximativ 644.000 de privitori pe intervalul meciului.
Urban. Meciul a stârnit interes și la orașe. Audiența Pro TV a crescut destul de mult în mediul urban, după ce a început meciul. Aproximativ un milion de români de la orașe s-au uiat, în fiecare minut, la meciul Austria - România.
Pe locul secund s-a clasat Antena 1. Postul Intact a înregistrat o medie de audiență de aproximativ 623.000 de privitori, pe interval, cu câteva mii mai puțin decât avea pe intervalul Las Fierbinți.
Podiumul a fost completat de Kanal D, care a înregistrat și aici cifre mai mici. După începerea meciului, Kanal D a adunat 357.000 de privitori pe minut.
Comercial. Și tinerii au urmărit, în număr mare, golurile româniei. Audiența Pro TV-ului a crescut și pe segmentul comercial, după începerea meciului. Aproximativ 400.000 de privitori, s-au uitat în fiecare minut, la meciul din Austria.
Locul doi a fost ocupat de Antena 1, care a numărat o medie de 324.000 de tineri, pe intervalul meciului de fotbal.
Kanal D a ocupat locul trei, cu 100.000 de persoane, în medie, pe interval.
Audienta posturilor TV luni, 7 septembrie, pe intervalul meciului Austria - România (21.45-23.40), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.869.000 | 10.6 | 27.8 |
2 | Antena 1 | 1.179.000 | 6.7 | 17.5 |
3 | Kanal D | 644.000 | 3.7 | 9.6 |
4 | Romania TV | 417.000 | 2.4 | 6.2 |
5 | Antena 3 | 264.000 | 1.5 | 3.9 |
6 | Prima TV | 190.000 | 1.1 | 2.8 |
7 | Happy Channel | 152.000 | 0.9 | 2.3 |
8 | National TV | 122.000 | 0.7 | 1.8 |
9 | Realitatea Plus | 115.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | Nickelodeon | 104.000 | 0.6 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 7 septembrie, pe intervalul meciului Austria - România (21.45-23.40), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.007.000 | 10.6 | 27.8 |
2 | Antena 1 | 623.000 | 6.5 | 17.2 |
3 | Kanal D | 357.000 | 3.7 | 9.8 |
4 | Romania TV | 213.000 | 2.2 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 190.000 | 2 | 5.2 |
6 | Prima TV | 93.000 | 1 | 2.6 |
7 | Diva | 77.000 | 0.8 | 2.1 |
8 | Realitatea Plus | 73.000 | 0.8 | 2 |
9 | Happy Channel | 65.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | National TV | 58.000 | 0.6 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 7 septembrie, pe intervalul meciului Austria - România (21.45-23.40), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 416.000 | 10 | 32.2 |
2 | Antena 1 | 324.000 | 7.7 | 25.1 |
3 | Kanal D | 103.000 | 2.5 | 8 |
4 | Romania TV | 40.000 | 1 | 3.1 |
5 | Antena 3 | 38.000 | 0.9 | 2.9 |
6 | Paramount | 25.000 | 0.6 | 2 |
7 | Prima TV | 24.000 | 0.6 | 1.9 |
8 | National TV | 21.000 | 0.5 | 1.6 |
9 | Comedy Central | 16.000 | 0.4 | 1.3 |
10 | Happy Channel | 14.000 | 0.3 | 1.1 |
Comentarii
Zi de rating. Meciul a avut 10, iar antenuta doar 7 , ha ha ha , 3 puncte diferenta , umilinta
Meciul Romaniei a spulberat Antenuta, ha ha ha. 32.2 share fata de 25.1 share. Unde vezi tu diferenta mica postacule ?
Uite aici postacule, aici nu comentezi de pensionarii Antenutei?
https://www.paginademedia.ro/2020/08/audiente-acces-direct-revine-vulpita/
850.000 national si doar 79.000 pe comercial. Hai, zi ceva de pensionari. Hai, curaj. E frica prea mare?
https://www.paginademedia.ro/2020/08/audiente-acces-direct-revine-vulpita/
850.000 pe national si doar 79.000 pe comercial. Hai, curaj, nu comentezi postacule antenist?
Seara asta vedem daca Fierbintii au audienta mai mare, sau mai mica.