Skip to main content

Primul meci al sezonului: Las Fierbinţi şi Austria-România contra Chefi la cuţite. Rezultatele „partidei"

 
Foto meci (Raed Krishan / Gazeta Sporturilor) | Antena 1 | Pro TV
Foto meci (Raed Krishan / Gazeta Sporturilor) | Antena 1 | Pro TV

AUDIENŢE. Victorie „pe linie” pentru Pro TV. A fost cel mai urmărit post seara trecută, peste Antena 1, cu Las Fierbinţi (debut de sezon) şi cu meciul Austria - România. Cele două producţii au devansat debutul de sezon al cooking show-ului Chefi la cuţite, cu care s-au intersectat pe interval.

Publicitate

Telespectatorii au stat cu ochii lipiţi de televizoare şi când a fost vorba de serialul Las Fierbinţi, dar şi după ce a început meciul (care s-a întins până aproape de miezul nopţii).

Media de audienţă a Pro TV-ului a fost constantă pe parcursul celor aproape patru ore: 1,8 milioane de români din toată ţara s-au uitat în fiecare minut la Las Fierbinţi şi la victoria României.

De notat că cifrele Pro TV au crescut uşor când a început meciul (în special la oraşe şi pe publicul tânăr).

Pe de altă parte, postul s-a clasat la o diferenţă destul de mare de principalele posturi concurente: Antena 1 (locul doi, cu 1,1 milioane de telespectatori la nivel naţional) şi Kanal D (locul trei, cu 930.000 de privitori din toată ţara). Kanal D chiar a pierdut masiv din audienţă, după startul meciului.

De notat că emisiunea Antenei a început la 20:30, la fel ca Las Fierbinţi şi s-a terminat la 23:30.

Pe interval Las Fierbinţi şi Austria - România, Kanal D a avut serialul turcesc - „Preţul Fericirii”, iar de la 22:00 a avut Patria mea eşti tu.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

Las Fierbinţi - Primul episod, prima „victorie"

Naţional. Celentano, Firicel şi Bobiţă au adunat, din nou, oamenii în faţa televizoarelor. Au fost lideri de audienţă, pe interval, cu debutul noului sezon, peste Chefi la Cuţite, programul pus la bătaie de Antena 1.

Peste 1,81 milioane de români au urmărit în fiecare minut primul episod Las Fierbinţi, din acest sezon. Pro TV a ocupat primul loc în top, pe intervalul 20:30-21:30, urmat de Antena 1 pe locul doi.

Pe intervalul Las Fierbinţii, Chefii au adunat 1,15 milioane de urmăritori în medie, cu prima ediţie din acest sezon.

Podiumul a fost completat de Kanal D, care a avut o medie de audienţe de 930.000 de privitori pe interval.

Urban. Pro TV a ocupat primul loc şi la oraşe, cu Fierbinţenii. Episodul a fost urmărit, în medie la oraşe, de aproximativ 840.000 de persoane.

Pe acelaşi interval, aproximativ 650.000 de români din mediul urban se uitau la Chefi la cuţite.

Locul trei a aparţinut postului Kanal D, cu o medie de aproape jumătate de milion de privitori, când la TV era primul episod din Las Fierbinţi.

Comercial. Tinerii au preferat, de asemenea, comedia de pe Pro TV. Postul de televiziune a adunat o medie de 330.000 de privitori tineri, în medie, cu primul episod al sezonului din Las Fierbinţi.

Cu o medie apropiată pe interval, Antena 1 s-a clasat pe locul doi. A aduna 300.000 de telespectatori, când pe Pro TV se vedea Las Fierbinţi.

Kanal D a rămas şi pe comercial pe locul trei, cu 130.000 de telespectatori în medie, pe interval.

Audienta posturilor TV luni, 7 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.815.000 10.3 24.7
2 Antena 1 1.158.000 6.6 15.8
3 Kanal D 933.000 5.3 12.7
4 Romania TV 485.000 2.8 6.6
5 Antena 3 273.000 1.6 3.7
6 National TV 248.000 1.4 3.4
7 Happy Channel 186.000 1.1 2.5
8 Pro Cinema 121.000 0.7 1.6
9 Digi 24 108.000 0.6 1.5
10 Diva 104.000 0.6 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 7 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 840.000 8.8 21.6
2 Antena 1 652.000 6.8 16.7
3 Kanal D 489.000 5.1 12.6
4 Romania TV 225.000 2.4 5.8
5 Antena 3 189.000 2 4.8
6 National TV 124.000 1.3 3.2
7 Happy Channel 114.000 1.2 2.9
8 Digi 24 90.000 0.9 2.3
9 Diva 85.000 0.9 2.2
10 Eurosport 1 69.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 7 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 331.000 7.9 26.7
2 Antena 1 307.000 7.4 24.8
3 Kanal D 129.000 3.1 10.4
4 Digi 24 30.000 0.7 2.5
5 National TV 29.000 0.7 2.4
6 Happy Channel 26.000 0.6 2.1
7 DigiSport 1 25.000 0.6 2
8 Antena 3 23.000 0.6 1.9
9 Pro Cinema 20.000 0.5 1.6
10 Diva 15.000 0.4 1.2

Meciul Austria - România. Ai noştri au bătut pe teren, Pro TV în audienţe

Naţional. Victorie pe teren, victorie şi în audienţă. Audienţa a rămas pe Pro TV şi după Las Fierbinţi, când a început meciul Austria - România (2-3). Cifrele au crescut uşor, faţă de intervalul Las Fierbinţi.

În medie, 1,86 milioane de privitori s-au uitat, în fiecare minut, la partida câştigată de România. Locul doi, după Pro TV, a fost ocupat de Antena 1, cu 1,17 milioane de telespectatori pe interval. Când pe Pro TV a fost meciul de fotbal, pe Antena 1 a continuat ediţia Chefi la cuţite (cu cifre care au crescut uşor).

Pe de altă parte, Kanal D a pierdut masiv din audienţă, după ce a început meciul. Deşi a rămas tot pe locul trei, postul Dogan a numărat aproximativ 644.000 de privitori pe intervalul meciului.

Urban. Meciul a stârnit interes şi la oraşe. Audienţa Pro TV a crescut destul de mult în mediul urban, după ce a început meciul. Aproximativ un milion de români de la oraşe s-au uiat, în fiecare minut, la meciul Austria - România.

Pe locul secund s-a clasat Antena 1. Postul Intact a înregistrat o medie de audienţă de aproximativ 623.000 de privitori, pe interval, cu câteva mii mai puţin decât avea pe intervalul Las Fierbinţi.

Podiumul a fost completat de Kanal D, care a înregistrat şi aici cifre mai mici. După începerea meciului, Kanal D a adunat 357.000 de privitori pe minut.

Comercial. Şi tinerii au urmărit, în număr mare, golurile româniei. Audienţa Pro TV-ului a crescut şi pe segmentul comercial, după începerea meciului. Aproximativ 400.000 de privitori, s-au uitat în fiecare minut, la meciul din Austria.

Locul doi a fost ocupat de Antena 1, care a numărat o medie de 324.000 de tineri, pe intervalul meciului de fotbal.

Kanal D a ocupat locul trei, cu 100.000 de persoane, în medie, pe interval.

Audienta posturilor TV luni, 7 septembrie, pe intervalul meciului Austria - România (21.45-23.40), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.869.000 10.6 27.8
2 Antena 1 1.179.000 6.7 17.5
3 Kanal D 644.000 3.7 9.6
4 Romania TV 417.000 2.4 6.2
5 Antena 3 264.000 1.5 3.9
6 Prima TV 190.000 1.1 2.8
7 Happy Channel 152.000 0.9 2.3
8 National TV 122.000 0.7 1.8
9 Realitatea Plus 115.000 0.7 1.7
10 Nickelodeon 104.000 0.6 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 7 septembrie, pe intervalul meciului Austria - România (21.45-23.40), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.007.000 10.6 27.8
2 Antena 1 623.000 6.5 17.2
3 Kanal D 357.000 3.7 9.8
4 Romania TV 213.000 2.2 5.9
5 Antena 3 190.000 2 5.2
6 Prima TV 93.000 1 2.6
7 Diva 77.000 0.8 2.1
8 Realitatea Plus 73.000 0.8 2
9 Happy Channel 65.000 0.7 1.8
10 National TV 58.000 0.6 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 7 septembrie, pe intervalul meciului Austria - România (21.45-23.40), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 416.000 10 32.2
2 Antena 1 324.000 7.7 25.1
3 Kanal D 103.000 2.5 8
4 Romania TV 40.000 1 3.1
5 Antena 3 38.000 0.9 2.9
6 Paramount 25.000 0.6 2
7 Prima TV 24.000 0.6 1.9
8 National TV 21.000 0.5 1.6
9 Comedy Central 16.000 0.4 1.3
10 Happy Channel 14.000 0.3 1.1

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Tomnaticul Tomnaticul
    Pe comercial slabut in capul tau sec de postac antenist Anonimule2020.
    Pro a spulberat Antenuta , ha ha ha

    Si normal ca audientele au fost mici , inca e cald afara.
    Sa vina toamna adevarata , si mai vedem
  • adi adi
    Cel trist lucru este că, la asemenea oferte de programe, pe locul 4 este Romania tv! Așa că, poate intelegeți cât de important este sa nu stați acasă pe 27 septembrie și in decembrie!
  • jk jk
    Pentru o zi cu las fierbinti si nationala,Antena a stat ok
  • RzV RzV
    Fotbalul va fi atuul PROTV-ului in aceasta toamna, meciurile Romaniei vor aduce locul 1 in fiecare seara cand vor fi partide. Las Fierbinti are un debut bun ca audienta, nu foarte stralucit ca si continut, am urmarit si mi s-a parut un scenariu uzat, nimic inovativ pentru un sezon nou, asteptam mai mult. Chefii merg pe aceeasi carte dar care se pare ca nu mai prinde la tot publicul, poate si glumele lor s-au uzat si nu mai atrag. Eu am incercat sa ii urmaresc dar pauzele sunt prea dese, intr-un interval scurt am prins 2 pauze si nu am inteles nimic din emisiune in ritmul asta si am renuntat sa mai urmaresc, prea multa publicitate, prea putin continut si meritau locul 2. Vedem mai departe.
  • Marian Marian
    Deseara e mai important , pro cu meciul era de asteptat sa fie primul. Las Fierbinti scartie pe comercial sau unii nu au stiut ca a inceput sezon nou si antenuta a inceput bine , sa vedem deseara Ferma versus chefi am dat si eu in pauza dar nu prea merita urmarit e cu vedeta si cu neamuri
  • Anonim2020 Anonim2020
    Pe comercial cam slabut pt. Pro. Mai ales la ,,super-productia" ,,Las Fierbinti" la care se uita mai mult mosii si babele

Trimite un comentariu

sus