Skip to main content

AUDIENŢE. Românii, cu ochii pe Mireasa. Prima ediţie cu Simona Gherghe. Câţi oameni s-au uitat?

 
AUDIENŢE. Românii, cu ochii pe Mireasa. Prima ediţie cu Simona Gherghe. Câţi oameni s-au uitat?

AUDIENŢE. Debut pe primul loc pentru emisiunea Mireasa, la prima ediţie cu Simona Gherghe. Show-ul matrimonial a pus, ieri, pe primul loc Antena 1 în topul audienţelor. Pro TV, Kanal D şi România TV s-au bătut pentru următoarele locuri.

Publicitate

Emisiunea a strâns o medie de audienţă de aproximativ jumătate de milion de telespectatori, în fiecare minut.

Reamintim că Simona Gherghe s-a întors pe sticlă după un an şi jumătate de absenţă, timp în care a fost în concediu de maternitate. Ea a fost nouă ani la cârma Acces Direct.

Cu ce emisiuni a concurat Mireasa?

Show-ul postului Intact nu a avut rival, pe interval. A fost pe primul pe toate cele trei targeturi. Pe interval, celelalte posturi TV au avut:

Pro TV - filmul Raiul există, de la ora 15:00. Până la ora 15:00, a fost ultima parte a filmului Un alt Karate Kid

Kanal D - În căutarea adevărului (de la 13:00) şi Roventura (de la 15:00)

România TV - Ştirile România TV


Citeşte şi: Simona Gherghe revine pe sticlă. Tot la Antena 1, dar nu la Acces Direct. Va prezenta un show matrimonial


Citeşte şi: Antena 1 resuscitează formatul „Mireasă pentru fiul meu”, după aproape trei ani de pauză. Postul a anunţat castingul


Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele primei ediţii Mireasa cu Simona Gherghe din acest sezon (sâmbătă, 5 septembrie), difuzată în intervalul 14.00-16.00):

NAŢIONAL. Mireasa a fost, ieri, cel mai urmărit program după-amiază, pe intervalul 14:00-16:00. Prima ediţie cu Simona Gherghe, revenită pe TV după o pauză de un an şi jumătate, a pus Antena 1 pe primul loc în audienţe.

Aproximativ jumătate de milion de telespectatori au urmărit, în fiecare minut, prima ediţie a show-ului din noul sezon.

Kanal D a fost următorul post clasat, pe interval, cu o medie de 400.000 de telespectatori. Podiumul a fost ocupat pe Pro TV, cu o medie de aproximativ 386.000 de persoane pe interval.

Postul de ştiri România TV s-a clasat pe patru, cu o audienţă medie de 300.000 de urmăritori, când la televizor era Mireasa.

URBAN. Prima ediţie Mireasa, cu Simona Gherghe, a fost urmărită şi în mediul urban. Aproximativ 230.000 de persoane de la oraşe au urmărit, în fiecare minut, emisiunea matrimonială.

Pro TV a trecut pe locul doi, pe Kanal D. A numărat aproximativ 176.000 de telespectatori, pe interval.

România TV a fost următorul post clasat, pe trei, peste Kanal D. A înregistrat o medie de audienţă de aproximativ 150.000 de urmăritori, pe intervalul 14:00-16:00.

Kanal D a fost abia pe patru la oraşe, cu o medie de 133.000 de privitori.

COMERCIAL. Tinerii au pus pe primul loc tot Mireasa, dar diferenţa faţă de concurenţă a fost ceva mai mică faţă de celelalte targeturi. În medie, 73.000 de persoane s-au uitat la Mireasa, în fiecare minut.

Pro TV a ocupat locul secund. A strâns o medie de 61.000 de privitori tineri, pe interval.

Pe segmentul comercial, Kanal D a reuşit să revină în primele trei. A înregistrat cifre de audienţă de aproximativ 42.000 de urmăritori, pe interval.

România TV a fost pe patru. A scos o medie de 21.000 de telespectatori, când la TV era Mireasa cu Simona Gherghe.

O clasare foarte bună a obţinut Kiss TV, pe interval. Postul muzical a fost pe locul cinci, cu o medie de 17.000 de persoane.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 5 septembrie, pe intervaul emisiunii Mireasa, cu Simona Gherghe (14.00-16.00), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 485.000 2.8 14.2
2 Kanal D 408.000 2.3 11.9
3 Pro TV 386.000 2.2 11.3
4 Romania TV 299.000 1.7 8.7
5 Antena 3 132.000 0.7 3.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 5 septembrie, pe intervaul emisiunii Mireasa, cu Simona Gherghe (14.00-16.00), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 231.000 2.4 13.2
2 Pro TV 176.000 1.8 10
3 Romania TV 146.000 1.5 8.3
4 Kanal D 133.000 1.4 7.6
5 Antena 3 93.000 1 5.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 5 septembrie, pe intervaul emisiunii Mireasa, cu Simona Gherghe (14.00-16.00), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 73.000 1.8 14.4
2 Pro TV 61.000 1.5 12.1
3 Kanal D 42.000 1 8.3
4 Romania TV 21.000 0.5 4.1
5 Kiss TV 17.000 0.4 3.4

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Pe cine intereseaza intervalul ba "R" acelasi Razvan Putina cu capu sec , mare postac antenist! Fan Vulpita!
  • Si pe langa audientele meciurilor de vineri, audientele emisiunii Falsez pentru tine unde sunt? S-a terminat emisiunea si aici pe site, nici o stire cu audiente.
    Valabil si pentru serialul de sambata noaptea de la Pro, numit ***.
    Audientele unde sunt?
  • "R" acelasi Razvan Putina cu capu sec , mare postac antenist! Fan Vulpita!
  • Zici ca-i Mihaela Tatu... mai bine o alegeau pe Gabriela Cristea.
  • "Folbel" acelasi Doru cu capu sec ,cel mai probabil le vor da mâine!
  • Normal ca dati audiente doar la Antenute...
    Audientele Pro de vineri cu cele 2 meciuri unde sunt? Ca meciurile Romaniei sunt mai importante, nu emisiuni de 2 banuti.
  • Va fi interesant de văzut confruntarea din cursul săptămânii, când se va întâlni pe interval cu măruță și teo...
  • Am vazut ca se lauda ca au fost lideri absolut de audienta ,detasati fata de celelalte televiziunii ,cu 2 la suta doar la pensionari care stau sambata acasa cei care urmaresc Rom tv aceia se uita la mireasa din parcare , auzi lideri detasati minciuni gogonate marca mile
  • RUSINE .e mai importanta mireasa pentru prosti decat audientele meciurile Romaniei indiferent ce televiziune le transmitea , *** .
  • Parca zici ca sa intors de la pensie. E schimbata total ca infatisare Simona.
  • Pacat ca nu ati pus si audientele meciului de vineri seara, a Știrilor ProTV de la 18... Nu mai zic de audientele serialelor care nu au mai fost postate de luni de zile... Noroc ca le găsim in alta parte...
  • Ar trebui, poate, sa scrieti ca In cautarea adevarului a fost reluare:)))) ca sa stim si noi cu ce s-a batut pe interval
  • “ O clasare foarte bună a obținut Kiss FM, pe interval.” nu era cumva KISS TV??

Trimite un comentariu