Skip to main content

AUDIENŢE. Visuri la Cheie, lider pe două segmente. Chefii, mai urmăriţi la oraşe. Cum a debutat sezonul din „Sacrificiul”?

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

Audienţe. Seara de miercuri a adus noi „bătălii” în rândul audienţelor între Antena 1 şi Pro TV. Ambele posturi au mizat pe două emisiuni în două intervale.

Publicitate

Pe Pro TV a debutat un nou sezon din „Visuri la Cheie”, de la 20:30, iar în acelaşi timp pe Antena 1 se difuza al treilea episod din „Chefi la Cuţite”.

De la 22:30 a urmat altă luptă. Pe de o parte, postul Intact a mizat pe un episod din „Sacrificiu”, iar Pro a continuat cu un al doilea episod din „Ferma: Orăşeni versus săteni”.

Pro TV a dominat seara cu cele două producţii, înregistrând o audienţă cu „Visuri la Cheie” de peste 1.3000.000 de oameni, în medie pe minut. Cifrele au fost în scădere pe intervalul Ferma, dar postul din Pache Protopopescu a rămas lider.

Peste 800.000 de telespectatori s-au uitat la emisiunea prezentată de Mihaela Rădulescu. De notat că Antena 1 a câştigat un singur segment - cel urban, pe intervalul dintre Visuri la Cheie şi Chefi.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

Pro TV a găsit cheia succesului. Bucătarii, mai urmăriţi la oraşe

Naţional. Miercurea rămâne ziua Pro. Visuri la Cheie are un debut bun de sezon şi a rămas lider pe acest segment. Nu mai puţin de 1.387.000 de privitori au ales emisiunea de pe Pro TV. Pe locul secund s-a clasat Antena 1, cu noul episod din Chefi la Cuţite. Este pentru prima dată când emisiunea s-a difuzat într-o zi de miercuri.

Chefii au fost urmăriţi, în medie, de 1.210.000 de telespectatori. În top 3 intră şi Kanal D, cu 965.000 de privitori. Postul Dogan a mizat aseară pe serialul turcesc „Preţul Fericirii” (de la 20:00) şi de la 23:00 un nou episod din „Bravo, ai stil!”.

Urban. La oraşe s-a schimbat situaţia. Bucătarii de pe Antena 1 şi-au adjudecat primul loc pe acest interval. Pe Antena 1 s-au uitat 705.000 de urmăritori. Pe locul secund s-a clasat Pro TV, cu 618.000 de telespectatori.

Şi de această dată, ultima treaptă a podiumului a fost completată de Kanal D, cu 557.000 de privitori. Urmează în top obişnuitele posturi de ştiri: Antena 3 şi România TV.

Comercial. Tinerii au ales să urmărească tot Pro TV. Diferenţa nu a fost mare, la fel ca în serile trecute. La Visuri la Cheie s-au uitat, în medie, 315.000 de telespectatori tineri. Pe doi a încheiat Antena 1, cu 281.000 de privitori tineri.

Kanal D s-a îndepărtat ceva mai mult de cele două pe acest segment, atrăgând doar 140.000 de telespectatori tineri. De remarcat poziţia a patra a celor de la Naţional TV. Postul TV difuza pe intervalul cu Visuri la Cheie un film de acţiune - „Stratton”.

Audienta posturilor TV miercuri, 9 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie - Chefi la cuţite (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.387.000 7.9 18.9
2 Antena 1 1.210.000 6.9 16.5
3 Kanal D 965.000 5.5 13.2
4 Romania TV 440.000 2.5 6
5 Antena 3 434.000 2.5 5.9
6 National TV 192.000 1.1 2.6
7 Pro Cinema 181.000 1 2.5
8 TVR 2 121.000 0.7 1.7
9 Happy Channel 120.000 0.7 1.6
10 Prima TV 120.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 9 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie - Chefi la cuţite (20:30-22:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 705.000 7.4 18.1
2 Pro TV 618.000 6.5 15.9
3 Kanal D 557.000 5.8 14.3
4 Antena 3 262.000 2.7 6.7
5 Romania TV 194.000 2 5
6 National TV 120.000 1.3 3.1
7 Digi 24 80.000 0.8 2.1
8 Happy Channel 71.000 0.7 1.8
9 Prima TV 69.000 0.7 1.8
10 Pro Cinema 64.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 9 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie - Chefi la cuţite (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 315.000 7.5 23.7
2 Antena 1 281.000 6.7 21.1
3 Kanal D 140.000 3.3 10.5
4 National TV 42.000 1 3.1
5 Romania TV 33.000 0.8 2.5
6 Digi 24 33.000 0.8 2.5
7 Prima TV 28.000 0.7 2.1
8 Pro Cinema 24.000 0.6 1.8
9 Antena 3 22.000 0.5 1.7
10 Happy Channel 22.000 0.5 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Fermierii au câştigat „bătălia” cu actorii. Ferma, mai urmărită decât serialul Sacrificiul

Naţional. Emisiunea „Ferma: Orăşeni versus săteni” a avut audienţe mai bune decât marţi seara. Ce-i drept, adversarul de pe Antena 1 a fost unul diferit. În ţară, emisiunea Mihaelei Rădulescu a strâns în faţa televizoarelor, în medie, 887.000 de telespectatori.

Antena 1, cu ultimul sezon din serialul „Sacrificiul”, a încheiat pe locul secund, cu 767.000 de urmăritori. În clasament a urmat Kanal D, cu 528.000 de privitori.

Urban. Diferenţa a fost mai mică la oraşe. Pro TV a rămas pe primul loc, dar audienţa a ajuns la 461.000 de urmăritori. Pe Antena 1 se uitau la serial 403.000 de telespectatori.

Pe trei s-a clasat tot Kanal D, cu 291.000 de privitori.

Comercial. Şi tinerii au stat cu ochii pe al doilea episod din Ferma. Pro TV a câştigat şi aici „bătălia”, cu 264.000 de telespectatori tineri. Antena 1 a avut pe acelaşi interval 169.000 de urmăritori tineri.

Kanal D îşi menţine ultimul loc pe podium şi pe comercial, cu 86.000 de privitori tineri. De notat, de asemenea, şi prezenţa în top 10 a canalelor de filme Comedy Central şi AXN.

Audienta posturilor TV miercuri, 9 septembrie, pe intervalul Sacrificiul - Ferma (22.30-23.30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 887.000 5 16.2
2 Antena 1 767.000 4.4 14
3 Kanal D 528.000 3 9.6
4 Antena 3 448.000 2.5 8.2
5 Romania TV 340.000 1.9 6.2
6 National TV 213.000 1.2 3.9
7 Prima TV 165.000 0.9 3
8 Happy Channel 139.000 0.8 2.5
9 Digi 24 110.000 0.6 2
10 B1TV 86.000 0.5 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 9 septembrie, pe intervalul Sacrificiul - Ferma (22.30-23.30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 461.000 4.8 14.8
2 Antena 1 403.000 4.2 12.9
3 Kanal D 291.000 3 9.3
4 Antena 3 290.000 3 9.3
5 Romania TV 172.000 1.8 5.5
6 National TV 102.000 1.1 3.3
7 Digi 24 99.000 1 3.2
8 Prima TV 96.000 1 3.1
9 Happy Channel 69.000 0.7 2.2
10 AXN 66.000 0.7 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 9 septembrie, pe intervalul Sacrificiul - Ferma (22.30-23.30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 264.000 6.3 23
2 Antena 1 169.000 4 14.7
3 Kanal D 86.000 2.1 7.5
4 Romania TV 43.000 1 3.7
5 Digi 24 43.000 1 3.7
6 National TV 37.000 0.9 3.2
7 Antena 3 30.000 0.7 2.6
8 Comedy Central 28.000 0.7 2.4
9 Prima TV 27.000 0.7 2.4
10 AXN 23.000 0.6 2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Razvan Razvan
    Mireasa merge foarte bine ,ediția de marti a fost lider de audienta
  • Razvan Razvan
    Urmeaza trei zile grele pentru Pro tv ,vineri X Factor,sigur lider,sâmbata ,Te cunosc de undeva si duminica iumor care tot lideri de audiență vor fi!
  • RzV RzV
    Indiferent de audienta si cine castiga emisiunea de pe Pro e ceva diferit, prin acea emisiune se schimba viata unor oameni cu adevarat. Iar pentru realizarea acelei emisiuni necesita multa munca fizica si bani. Ma bucur ca oamenii mai urmaresc si astfel de productii nu doar cele care se bazeaza pe cadre indecente si hahaiala fara rost.
  • Razvan Razvan
    Vineri X Factor va mătura pe jos cu nascații Pro!
  • Cutitescu Cutitescu
    Vezi daca esti disperat... Ce a zis Antenuta ? Daca dam Chefii si miercuri, rupem tot ?
  • Visanul Visanul
    Umilinta pe postacule antenist Razvan Putina R , ha ha ha
    Ieri scria pe aici ca Chefii spulbera pro , dar in visele lui de cap sec , ha ha ha

    Pro a maturat cu Antenuta aseara , ha ha ha
    Pe intervalul 20:30-23:30 , pro a avut 6,9 rating iar antenuta doar 5,3 , ha ha ha , diferenta de aproape 2 puncte rating , umilinta pe Razvan
  • ddd ddd
    Am o întrebare un pic mai offtopic lituanianul până la urmă mai pleacă sau se așteaptă oficializarea tranzacției??

    la început chiar am apreciat aveau o energie un entuziasm o chestie de nou dar de prin 2018 Nu prea mai are energie acest management sau cam plafonat
  • Miu Miu Miu Miu
    Faptul ca PSD(Romania) TV e pe 4 pe comercial ma ingrijoreaza grav
  • Razvan Razvan
    Pe site-ul Pro tv scrie ca Antena 1 a fost pe doi dar cu 4,3 puncte de rating si 15,3 share
  • Bot Bot
    Bă ce le plac oamenilor bocetele.

Trimite un comentariu

sus