Skip to main content

Radio Guerilla lansează o campanie de promovare a mâncărurilor românești. Un site de food, partener

 
Radio Guerilla lansează o campanie de promovare a mâncărurilor românești. Un site de food, partener

Radio Guerilla lansează o campanie de promovare a gastronomiei românești. Un site pe zona de food este partener: Gault&Millau România (primul ghid internațional prezent în România) va realiza, alături de stația radio, mai multe proiecte în campania „Foodies merg #maideparte”.

Cei doi parteneri vor fi semnalați de ambele părți, atât pe platforma digitală go-mio.ro, cât și pe aplicația mobilă sau pe site-ul Avanpost Radio Guerilla.

Gault&Millau a ajutat restaurantele pe timpul stăriii de urgență din primăvară. A inițiat și coordonat proiectul #dinGrija, apoi a transformat platforma digitală go-mio.ro într-un restaurant online.

Publicitate

Totodată, Radio Guerrilla a identificat și susținut până acum peste 340 de Avanposturi – adică furnizori de bunuri și servicii cărora li se acordă marca Avanpost Radio Guerrilla, dacă sunt validați de ascultătorii postului de radio.


Citește și: Dobrovolschi și proiectul Avanpost Guerrilla: "Și noi putem ajuta, așa cum și noi am fost ajutați"


De astăzi, utilizatorii aplicației mobile Avanpost by Radio Guerrilla vor putea vedea restaurantele selectate de ghidul Gault&Millau și accesa recenzia făcută de evaluatorii independenți și anonimi ai ghidului.

„Campania își propune să încurajeze pasionații de gastronomie să aleagă restaurantul vizitat în primul rând datorită gustului, să aprecieze restaurantele care lucrează cu producători locali sau să facă rezervare la restaurant și să anuleze din timp dacă nu mai pot ajunge, printre altele”, spun reprezentanții campaniei. 

Adrian Bortaș, Project Manager Avanpost Radio Guerrilla, despre noua campanie:

“Avanpost Radio Guerrilla este modul în care ne exprimăm respectul pentru orice lucru bine făcut, este evaluarea noastră de calitate acordată celor mai buni furnizori de bunuri și servicii din lumea
Radio Guerrilla, a celor care-și fac treaba temeinic, cu pasiune și responsabilitate. Am lansat și Cardul Bancar Radio Guerrilla, iar acum e timpul să mergem #maideparte.

Viziunea Gault&Millau de a selecta cele mai bune experiențe în jurul gustului se potrivește cu dorința noastră de a oferi cele mai bune recomandări ascultătorilor, astfel că Avanposturile care sunt selectate și de ghidul internațional vor fi și mai mult în atenția noastră. Vrem să contribuim la dezvoltarea comunității de foodies din România și venim cu două forme concrete de sprijin – cardul bancar Radio Guerrilla și platformele noastre care vor găzdui mesajele pentru acești foodies.” 

Raluca Hriţcu şi Ştefan Mortici, Country Managers Gault&Millau România, despre campanie:

“Foodies merg #maideparte e modul prin care ne onorăm o parte din misiunea noastră în România. Ne dorim să-i aducem împreună pe creatorii de gust cu cei care caută experiențe deosebite în jurul gustului – așadar să aducem aproape bucătari și enologi de foodies.

Publicul Radio Guerrilla este unul activ, curios și în căutare de experiențe speciale, iar Avanposturile și Cardul Bancar sunt tot o manieră de a sprijini restaurantele – astfel că decizia de a colabora cu Radio Guerrilla a venit firesc. Ne unim forțele ca să mergem #maideparte și să ne fie cât mai bine (Binili învingi) tuturor iubitorilor de gastronomie în noul normal către care ne îndreptăm.”

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro

Trimite un comentariu