Skip to main content

Radio Guerilla lansează o campanie de promovare a mâncărurilor româneşti. Un site de food, partener

 
Radio Guerilla lansează o campanie de promovare a mâncărurilor româneşti. Un site de food, partener

Radio Guerilla lansează o campanie de promovare a gastronomiei româneşti. Un site pe zona de food este partener: Gault&Millau România (primul ghid internaţional prezent în România) va realiza, alături de staţia radio, mai multe proiecte în campania „Foodies merg #maideparte”.

Publicitate

Cei doi parteneri vor fi semnalaţi de ambele părţi, atât pe platforma digitală go-mio.ro, cât şi pe aplicaţia mobilă sau pe site-ul Avanpost Radio Guerilla.

Gault&Millau a ajutat restaurantele pe timpul stăriii de urgenţă din primăvară. A iniţiat şi coordonat proiectul #dinGrija, apoi a transformat platforma digitală go-mio.ro într-un restaurant online.

Totodată, Radio Guerrilla a identificat şi susţinut până acum peste 340 de Avanposturi – adică furnizori de bunuri şi servicii cărora li se acordă marca Avanpost Radio Guerrilla, dacă sunt validaţi de ascultătorii postului de radio.


Citeşte şi: Dobrovolschi şi proiectul Avanpost Guerrilla: "Şi noi putem ajuta, aşa cum şi noi am fost ajutaţi"


De astăzi, utilizatorii aplicaţiei mobile Avanpost by Radio Guerrilla vor putea vedea restaurantele selectate de ghidul Gault&Millau şi accesa recenzia făcută de evaluatorii independenţi şi anonimi ai ghidului.

„Campania îşi propune să încurajeze pasionaţii de gastronomie să aleagă restaurantul vizitat în primul rând datorită gustului, să aprecieze restaurantele care lucrează cu producători locali sau să facă rezervare la restaurant şi să anuleze din timp dacă nu mai pot ajunge, printre altele”, spun reprezentanţii campaniei.

Adrian Bortaş, Project Manager Avanpost Radio Guerrilla, despre noua campanie:

“Avanpost Radio Guerrilla este modul în care ne exprimăm respectul pentru orice lucru bine făcut, este evaluarea noastră de calitate acordată celor mai buni furnizori de bunuri şi servicii din lumea
Radio Guerrilla, a celor care-şi fac treaba temeinic, cu pasiune şi responsabilitate. Am lansat şi Cardul Bancar Radio Guerrilla, iar acum e timpul să mergem #maideparte.

Viziunea Gault&Millau de a selecta cele mai bune experienţe în jurul gustului se potriveşte cu dorinţa noastră de a oferi cele mai bune recomandări ascultătorilor, astfel că Avanposturile care sunt selectate şi de ghidul internaţional vor fi şi mai mult în atenţia noastră. Vrem să contribuim la dezvoltarea comunităţii de foodies din România şi venim cu două forme concrete de sprijin – cardul bancar Radio Guerrilla şi platformele noastre care vor găzdui mesajele pentru aceşti foodies.”

Raluca Hriţcu şi Ştefan Mortici, Country Managers Gault&Millau România, despre campanie:

“Foodies merg #maideparte e modul prin care ne onorăm o parte din misiunea noastră în România. Ne dorim să-i aducem împreună pe creatorii de gust cu cei care caută experienţe deosebite în jurul gustului – aşadar să aducem aproape bucătari şi enologi de foodies.

Publicul Radio Guerrilla este unul activ, curios şi în căutare de experienţe speciale, iar Avanposturile şi Cardul Bancar sunt tot o manieră de a sprijini restaurantele – astfel că decizia de a colabora cu Radio Guerrilla a venit firesc. Ne unim forţele ca să mergem #maideparte şi să ne fie cât mai bine (Binili învingi) tuturor iubitorilor de gastronomie în noul normal către care ne îndreptăm.”

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus