Skip to main content

TOP ADC. Adeline, Dragostea din tei și Gașca mea, reinterpretate de Smiley, Mira și Lino Golden: Campania lunii august. Vloggerul Mariciu, într-un proiect Lidl

 
TOP ADC. Adeline, Dragostea din tei și Gașca mea, reinterpretate de Smiley, Mira și Lino Golden: Campania lunii august. Vloggerul Mariciu, într-un proiect Lidl

TOP ADC AUGUST | 2020. Cele mai bune idei publicitare ale finalului de vară.  ADC, organizația care reunește oameni din agenții, a stabilit cele mai creative idei din august.

Lucrarea lunii a fost desemnată campania Retro Studio, semnată de Pepsi și DDB România. Proiectul a primit și primul loc în secțiunea Digital.

Publicitate

Ce a avut atât de special? 

Ei bine, campania reunit cinci artiști ai zilelor noastre care au reinterpretat hituri clasice românești. Astfel, melodii ca Adeline, Dragostea din tei, Gașca mea, Amintirile sau Oare știi s-au auzit altfel, prin vocile unor cântăreți ca Smiley, Mira, Lino Golden, Feli sau Amuly. 

Echipa a fost formată din: Ștefan Vasilachi (Creative Director), Mihai Calotă (Senior Art Director), Iulia Strejan (Art Director) și Alex Tocilescu (Senior Copywriter).


Pepsi a apăsat pedala retro


Arpad Rezi (creative partner Circles Colab & membru ADC*RO), despre proiect:

„Pepsi a ales să apese pe „pedala” retro, e teritoriul lor pe un trend pe val, dacă stau să îmi amintesc balamucul de la scenele Nostalgia ale festivalurilor de anul trecut.

O campanie pe brand cu o execuție care iese din 360-ul clasic, publicitar, mergând în zona de entertainment - de data aceasta cu o serie de melodii care au prins și pe care le poți auzi la radio sau terase.

Campania are idee, execuție și relevanță pentru produs sau brand - criteriile după care notez și fac apoi o medie - dar și un plus față de celelalte campanii bune din topul lunii august - are
memorabilitate.”


DIGITAL


Locul doi al categoriei îl ocupă campania F̶E̶S̶T̶I̶V̶A̶L̶  - A concert for no one, semnată de Electric Castle. Proiectul prezintă un documentar-concert, lansat de Electric Castle pentru a marca ediția de anul acesta, care din cauza pandemiei nu a mai avut loc fizic.

Video-ul prezintă așadar un altfel de concert, un backstage special pentru fanii festivalului. O proiecție a documentarului a putut fi văzută și în cadrul TIFF 2020.

Echipa a fost formată din Vlad Sulea (Senior Art Director) și Andy Daniluc (Copywriter).

Podiumul a fost completat de platforma campaniei Do Your Thing, de la ING și Jazz Communication, care celebrează planurile noi atunci când cele vechi au picat. Pentru a arăta cum își petrec românii vara lui 2020, platforma a adunat fotografii, video-uri sau story-uri cu planurile B ale românilor.

Echipa: Luca Costea (Copywriter) și Corneliu Dobrea (Art Director).

Campania Împreună avem puterea să nu lăsăm niciun elev în urmă, dezvoltată de Fundația Vodafone România / Vodafone România și McCann, primește Mențiune în categoria Digital.

Pentru că în timpul pandemiei unul din trei elevi nu a beneficiat de acces la resurse educaționale, proiectul și-a propus pentru această toamnă să îi ajute pentru a beneficia de acces la educația digitală.

Echipa: Silviana Toader (Design Lead) și Larissa Mitică (Digital UX & Content Manager), din partea Vodafone România și Delia Raicu (Art Director), împreună cu Alecsandra Popa (Copywriter), din partea McCann.

Mențiune în categoria Digital are și campania Pet Brother, realizată de LIDL și Geometry. Seria de spoturi surprinde diferite vedete din România din perspectiva animalelor de companie, care îi văd ca fiind perfecți. Fiecare mulțumește animalelor pentru prietenia lor cu hrană de la Orlando și Coshida.

Doi dintre „actorii” campaniei au fost vloggerul Mariciu și Sasha. 

Echipa creativă: Bogdan Dinu (Senior Art Director) și Ioana Ichim (Senior Copywriter).

Tot mențiune în categoria Digital are și campania CărTOURești, semnată de Cărturești și McCann PR. Inițiativa te invită, în perioada restricțiilor, să călătorești cu ajutorul cărților, din cadă, de pe canapea sau chiar de la birou. În această perioadă, Cărturești a devenit CarTOURești, un fel de agenție pentru aventuri imaginare.

Echipa e formată din Oana State (Senior Copywriter), Radu Pose (Senior Art Director), Sorin Bărbulescu (Graphic Designer) și Alin Bârlădeanu (Graphic Designer).


TV


Creează cu ENGIE un nou început, noua platformă de comunicare realizată de ENGIE România împreună cu Cheil | Centrade, a primit mențiune în categoria TV. Prin seria de spoturi dedicate diferitelor targeturi de consumatori, brandul de energie electrică prezintă gama de produse, oferte și instrumente digitale.

Echipa: Alina Zăhărescu (Art Director) și Alexandru Roșca (Copywriter).

Campania are mențiune și în categoria Print.

Mențiune în categoria TV are și campania Când doi se luptă, fainoșagul câștigă, implementată de Ardealul și McCann.

Campania arată competiția dintre cele două rețete de pateu Ardealul, cea ca pe vremuri, a lui Ion sau cea a lui Ionuț, de viitor. Indiferent de rezultat, Ardealul cu fainoșag câștigă.

Echipa creativă: Iulia Bold (Art Director) și Mircea Țara (Senior Copywriter).


Outdoor


Campania de conștientizare a importanței de a purta mască în perioada pandemiei, Vorbe vechi la vremuri noi, realizată de Gândul și PB&J, primește mențiune în categoria OOH.

Proiectul cuprinde o serie de panouri cu proverbe românești readaptate acestei perioade, cu rolul de a încuraja locuitorii Bucureștiului să respecte regulile de igienă și distanțare socială impuse de autorități.

Echipă a fost formată din Dragoș Ureche (Art Director) & Bogdan Ioniță (Copywriter).


Radio


Spotul campaniei Do Your Thing, realizată de ING și Jazz Communication, primește și mențiune în categoria Radio. Inspirați de poveștile de pe platforma Do Your Thing, care adună experiențe ale românilor din timpul verii anului 2020, Popescu și Flick au creat versuri în direct, la radio.

Echipa: Luca Costea (Copywriter) și Corneliu Dobrea (Art Director).

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu