
Audiențe. Premieră în acest sezon. Chefi la Cuțite a reușit să depășească pe toate segmentele emisiunea Visuri la Cheie de pe Pro TV.
Detalii, în continuare:
Chefii prind din ce în ce mai mult la public. Și a treia ediție din această săptămână a avut multă audiență, dar a reușit ceea ce nu a putut acum: să învingă Visuri la cheie, una din producțiile de bază de la Pro TV și care plasa postul din Pache Protopopescu pe prima poziție în fiecare miercuri.
La emisiunea culinară de pe Antena 1 s-au uitat, în medie, puțin peste 1,5 milioane de telespectatori, cu 100.000 mai mulți decât erau pe Pro TV.
Diferența s-a menținut și la orașe, dar și pe segmentul comercial, acolo unde bătălia cea mai strânsă.
De menționat că emisiunea de pe Antena 1 a durat puțin mai mult și s-a încheiat la 22:40. Cifrele de pe interval au fost asemănătoare cu cele de pe intervalul comun cu Visuri la Cheie.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele de aseară:
Chefii au găsit cheia audiențelor
Național. Cea mai urmărită emisiune de aseară a fost Chefi la Cuțite. Producția cu Scărlătescu, Bontea și Dumitrescu a pus Antena 1 pe primul loc, cu 1.513.000 de telespectatori, find pentru prima dată peste Visuri la Cheie în audiențe.
Pro TV a fost pe locul doi la mică distanță, cu 1.399.000 de urmăritori. Kanal D a urmat în top cu 968.000 de privitori. Postul Dogan a difuzat un nou episod din serialul „Prețul fericirii”.
În ceea ce privește posturile de știri, Antena 3 a depășit România TV și s-a clasat pe locul patru.
Urban. Și la nivel de orașe au fost Chefii pe primul loc. Emisiunea culinară a strâns 842.000 de urmăritori, față de 668.000 câți se uitau la producția prezentată de Dragoș Bucur de pe Pro TV.
Kanal D s-a apropiat puțin pe acest interval, dar a rămas pe clasicul loc trei - cu 523.000 de privitori. Și aici Antena 3 s-a clasat pe patru, apoi România TV.
Comercial. Luptă strânsă pe segmentul tinerilor. Antena 1 a câștigat și aici bătălia cu Pro TV. La Chefi se uitau 386.000 de telespectatori de tineri, în timp ce la Pro erau 353.000 de privitori tineri.
Kanal D a încheiat pe podium, cu 140.000 de urmăritori tineri. Național TV, cu filmul din 2014 „Patru asasini” s-a clasat pe locul patru, cu 52.000 de privitori tineri. Prima TV a completat topul, cu 35.000 de urmăritori tineri.
Audienta posturilor TV miercuri, 30 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie - Chefi la Cuțite (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.513.000 | 8.6 | 18.9 |
2 | Pro TV | 1.399.000 | 8 | 17.5 |
3 | Kanal D | 968.000 | 5.5 | 12.1 |
4 | Antena 3 | 414.000 | 2.4 | 5.2 |
5 | Romania TV | 375.000 | 2.1 | 4.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 30 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie - Chefi la Cuțite (20:30-22:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 842.000 | 8.8 | 20.3 |
2 | Pro TV | 668.000 | 7 | 16.1 |
3 | Kanal D | 523.000 | 5.5 | 12.6 |
4 | Antena 3 | 277.000 | 2.9 | 6.7 |
5 | Romania TV | 188.000 | 2 | 4.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 30 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie - Chefi la Cuțite (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 386.000 | 9.2 | 26.6 |
2 | Pro TV | 353.000 | 8.4 | 24.3 |
3 | Kanal D | 140.000 | 3.3 | 9.6 |
4 | National TV | 52.000 | 1.2 | 3.6 |
5 | Prima TV | 35.000 | 0.8 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Emisiunea a condus topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, unde show-ul a înregistrat 7 puncte de rating și 22.8% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut 4.8 puncte de rating și 15.7% share.