Skip to main content

VIDEO. Campania Durex, cu stand-uperii Sergiu Floroaia, Viorel Dragu și grupul Ceva Mărunt, premiată internațional

 
VIDEO. Campania Durex, cu stand-uperii Sergiu Floroaia, Viorel Dragu și grupul Ceva Mărunt, premiată internațional

VIDEO. Campania brandului Durex, care avut mai mulți stand-uperi români în prim-plan, a fost premiată internațional la Festival of Media Global Awards 2020, anunță agenția Zenith.

Cu Sergiu Floroaia, Viorel Dragu, Cristi Popesco, Toma Alexandru și Sorin Pârcălab, proiectul a obținut trei premii - Gold, Silver și Bronze, dar și alte patru nominalizări în competiție.

Publicitate

Sub titlul „Safe Sex: No laughing matter?” a fost gândită și implementată de Zenith România. Tot cei din agenție explică de s-a încercat asocierea cu umorul:

„Campania a plecat de la nevoia de a-i face pe consumatori să rezoneze cu întregul conținut creat de Durex. Comunicarea funcțională de până atunci a principalului jucător din categorie, nu reușea să aducă brandului Durex decât creșteri extrem de mici, în timp ce întreaga categoria stagna.

De asemenea, faptul că două treimi dintre români (67%) au afirmat că știu ce înseamnă metodele contraceptive însă nu le folosesc reprezenta, de asemenea, un fapt îngrijorător în contextul dat, era nevoie de o abordare nouă, care să reducă decalajul în materie de educație sexuală și să normalizeze conversațiile despre prezervative.

Pentru a rezolva toate aceste probleme, recomandarea Zenith a fost asocierea cu umorul, fapt ce s-a concretizat într-un parteneriat pe termen lung între Durex și grupul de stand-up comedy, Ceva Mărunt”, după cum spun reprezentanții Zenith. 

Premiile obținute de Zenith România la Festival of Media 2020 sunt următoarele:

• Best Engagement Strategy – Gold
• Best Use of Talent – Silver
• Best Local Execution of a Global Brand – Bronze

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu