Skip to main content

COMUNICAT. Cinci efecte nebănuite ale sportului în aer liber

 
COMUNICAT. Cinci efecte nebănuite ale sportului în aer liber
Foto | Unsplash.com

COMUNICAT. Sportul în aer liber face minuni pentru creier și inimă, de aceea medicii recomandă să te bucuri cât mai mult de mișcare. Fie că alergi în parc, te plimbi prin oraș, faci exerciții sau drumeții, aceste activități te ajută nu doar să te relaxezi, ci și să reduci riscul unor afecțiuni serioase.

Nota Paginademedia.ro: În secțiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Publicitate

Îți prezentăm care sunt efectele sportului în aer liber, în rândurile de mai jos!

Sportul ține departe depresia și anxietatea

Orice activitate ai dori să faci în aer liber, începe întotdeauna cu o ușoară încălzire, care să includă rotiri de cap, de umeri, de brațe și de trunchi. Dacă îți place să faci sport, încălzirea este esențială și previne durerile de spate și accidentările. Nu mai ai nevoie decât de un echipament sport, care să includă un trening confortabil și încălțăminte potrivită, ca o pereche de adidași New Balance.

Primul beneficiu al sportului în aer liber? Îndepărtarea depresiei și a anxietății! Activitățile în aer liber și expunerea la razele soarelui au rolul de a stimula producția de serotonină și endorfine, hormonii fericirii. Astfel, vei ține departe anxietatea și depresia.

Chiar și câteva minute de activitate fizică în natură pot să îmbunătățească starea de spirit și sănătatea minții, prevenind episoadele de depresie. Mai mult, sportul în natură asigură oxigenarea corespunzătoare a creierului, pentru a te putea concentra asupra lucrurilor pe care le ai de făcut.

Mișcarea în aer liber te ajută să dormi mai bine

Suferi de insomnii? Mișcarea în natură te ajută să dormi mai bine, pentru că îți consumi energia într-un mod plăcut. Atunci când faci sport în aer liber, corpul și mintea se relaxează, iar tu vei observa schimbări în programul de somn încă din prima seară.

După o zi intensă de sport în aer liber, vei adormi mai ușor, te vei bucura de un somn mai adânc.

Sportul în aer liber previne îmbătrânirea prematură

Vitamina D este necesară pentru menținerea sănătății oaselor, a sistemului imunitar și contribuie la prevenirea îmbătrânirii. Expunerea la soare de care te bucuri în timpul mișcării în aer liber ajută organismul să producă o cantitate însemnată de vitamina D, în condiții optime de expunere.

Mai mult, sportul în aer liber asigură un control bun al greutății și întărește sistemul osos și muscular.

Antrenamentul în aer liber lucrează toate grupele de mușchi

Sportul în aer liber implică punerea în mișcare a tuturor grupelor musculare, fie că vorbim despre alergat, antrenamente cardio sau exerciții cu greutăți. Totodată, sporturile în aer liber precum fotbalul, tenisul, baschetul sau ciclismul te pun în mișcare, te obligă să alergi și să fii energic non-stop.

Mișcarea în aer liber îmbunătățește atenția și concentrarea

Mediul în care te bucuri de exercițiile fizice are un impact major asupra capacității tale de concentrare. Astfel, o plimbare de jumătate de oră prin parc sau o alergare ușoară are efecte benefice, în comparație cu o plimbare prin mall.

Specialiștii afirmă că mișcarea în natură poate avea efecte asemănătoare cu cele ale unei cești de cafea, de energizant. Cu ajutorul antrenamentelor în aer liber, slăbești mai ușor, crești nivelul de energie și te simți mai bine pe parcursul zilei.

Fii perseverent, bucură-te de sport în aer liber și de efectele benefice ale mișcării! Pentru a avea grijă de sănătatea ta mentală, renunță la alergatul pe bandă și înlocuiește-l cu sesiuni relaxante de antrenament în parc.

Ce este secțiunea COMUNICATE:

În secțiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât și free-lancerilor care doresc să își promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro

Trimite un comentariu