Skip to main content

Vine o nouă ediţie a evenimentului despre influenceri, organizat de Cristian Manafu. Va fi doar online

 
Foto | Pexels
Foto | Pexels

Încă un eveniment mutat în online, din cauza pandemiei. Influncer Marketing Conference, eveniment dedicat influencerilor, vine cu o editie exclusiv online, în acest an.

Publicitate

Conferinţa, ajunsă la ediţia cu numărul trei, este organizată de Cristian Manafu (Blogger şi organizator de evenimente - Evensys) şi va avea loc pe 10 noiembrie 2020, sub forma unei transmisiuni live de pe o scena amenajata ca un studio TV.

Speakeri internationali si locali vor vorbi despre tendinte şi bune practici invatate in ultimele 7 luni.

„Prezentarile, studiile de caz relevante, informatiile behind the scenes si dezbaterile energice vor scoate la iveala secretele pentru campanii de succes”, spun organizatorii.

Printre vorbitorii acestei editii se numara:

  • David Wing (Founder & MD, Wing Digital Marketing, Anglia)
  • Hannah Solle (Team Lead Community Management, hi! share that., Germania)
  • Cristina Hanganu (Communication & CSR Director, Lidl Romania)
  • Cristina Canale (Brand Partnerships Manager, Cluse, Olanda)
  • Sergiu Mircea (Director Executiv Marketing, Comunicare & PR Banca Transilvania)
  • Ana Maria Bajan (Marketing, Business Development & PR Executive Director, Caroli Foods Group)
  • Rodica Mihalache (Head Of Consumer & Business Inshigts, Starcom Romania)
  • Oana Bulexa (Managing Director, MSL The Practice)
  • Andreea Lupu (Strategy & Innovation Director, Starcom Romania)
  • Andreea Zanfir (Consumer Data Strategist, Starcom Romania).

În cadrul conferintei, agentia de media Starcom Romania va prezenta rezultatele studiului InfluenceMe 2020, despre cum sunt percepute campaniile cu influenceri din Romania, pe ce obiective de marketing construiesc si care este perceptia consumatorului despre ele.

Printre subiectele acestei editii se numara:

  • Colaborarile brandurilor cu influencerii: ce a functionat in 2020
  • Importanta strategiei creative intr-o campanie de influencer marketing
  • Masurarea impactului si a performantei campaniilor de influencer marketing
  • De ce influencer marketingul este va fi o strategie importanta pentru marketingul B2B
  • Cum arata viitorul in influencer marketing
  • Cum pot folosi branduri si creatorii de continut cu succes canalele emergente

Participarea la Influencer Marketing Conference este gratuita, iar inscrierile se pot face pe www.influencer-marketing.ro.

„Intregul eveniment este organizat anul acesta sub conceptul evenimentelor „fara atingere”, ce tin cont de normele de distantare sociala si de siguranta tuturor persoanelor implicate, de la staff la vorbitori si parteneri”, menţionează sursa citată.

Cristian Manafu, despre proiect:

„Munca de la distanta ne face uneori sa ne simtim singuri. Ne face sa ne simtim deconectati de la noutati sau ocazii de invatare. Ne lipsesc intalnirile si conexiunile de la birou. O conferinta online poate compensa unele dintre lipsuri si oferi diverse momente de socializare si doze puternice de continut relevant.

Cu un program intins pe 8 ore, agenda noastra atent conturata garanteaza participantilor acces la o multime de informatii valoaroase si momente se inspiratie", punctează Manafu.

Prima ediţie Influncer Marketing Conference a avut loc în 2018.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • trebuie sa recunosc ca industria asta de gargara si de vorbe goale, finantata de agentii de medi, directori de comunicare prin multinationale a si de tot felul de oameni care poate ar merita un job serios, merge foarte bine. macar manafu isi asuma cumva acest marketing, dar sunt o droaie de influensari, mici agenti de vanzari pentru cei de mai sus numiti, care activeaza gaunos in asa-zisa presa, care a devenit o vitrina de vorbe frumoase si de poze. asta e marele derapaj al presei, sait de media, dar e greu de privit de catre voi atata vreme cat traiti din comunicate postate pe aici de agentiile d emedia, adevaratii vostri patroni. poate e cazul sa priviti adevarul in fata chiar daca va doare altfel nimeni nu va opreste sa continuati sa fiti papagali de corporatii.
  • Practic, un eveniment despre nimic, pentru care dai bani ca sa pierzi timpul aiurea. Iar speakerii sunt 2 straini irelevanti + o droaie de romani irelevanti.
    The worst type of event. :(

Trimite un comentariu

sus