Skip to main content

Mai lasă telefonul şi stai la masă cu cei dragi: Mesajul reclamelor Napolact din această toamnă

 
Mai lasă telefonul şi stai la masă cu cei dragi: Mesajul reclamelor Napolact din această toamnă

Lasă telefonul deoparte şi ia micul dejun în tihnă! Este mesajul reclamelor Napolact din această toamnă. Şase spoturi au rulat pe TV şi online, ca parte celei mai recente campanii de comunicare a brandului de lactate.

Publicitate

Noile reclame, semnate de agenţia Propaganda, sunt legate prin mesaj de pandemie.

Sub umbrela „Mic dejun aşa cum se cuvine”, proiectul vorbeşte, după cu spun chiar oficialii companiei, despre ceea ce contează în această perioadă de pandemie şi incertitudine: timpul de calitate petrecut în familie, alături de cei dragi.

Insight-ul este simplu, creionat prin protagoniştii spoturilor: deconectarea de la tehnologie. Fie că lucrează de-acasă, că fac şcoală online sau că se axează pe alte activităţi, înainte de a lua micul dejun, trebuie să renunţe la orice obiect de distragere a atenţiei (telefoane, jucării, tablete).

Costin Milu (group creative director Propaganda), despre clipuri:

„Campania este construită pe un paradox ce s-a accentuat în această perioadă: deşi petrecem mai mult timp unii cu alţii, nu suntem cu adevărat prezenţi. Este mult noise în jurul nostru, stăm tot timpul cu nasul în telefon sau tabletă, cu căştile pe urechi sau cu ochii în televizor. Deşi suntem la aceeaşi masă, fiecare e în filmul lui.

Aşa că challenge-ul principal a fost să dezvoltăm un concept simplu şi memorabil, prin care să le reamintim oamenilor cât de plăcut e să petreacă timp de calitate cu cei dragi”, spune acesta.

Campania a început în luna octombrieşi cuprinde o serie de 6 spoturi TV, precum şi execuţii în social media şi in-store.

Napolact a lansat o campanie şi pentru cel mai nou produs BIO din portofoliu: iaurt BIO cu granola în două sortimente - cu căpşuni şi zmeură, respectiv cu miere şi seminţe. Şi aceasta are la bază acelaşi insight: nevoia de deconectare.


Echipă brand Napolact

  • Răzvan Orbulescu, Marketing Director
  • Elena Oancea, Marketing Manager
  • Ionel Pereş, Marketing Manager
  • Elena Bădiţoiu, Senior Brand Manager
  • Teodora Tunsu, Senior Brand Manager

Echipă Propaganda

  • Costin Milu, Group Creative Director
  • Mihaela Coman, Senior Copywriter
  • Paul Goti, Senior Art Director
  • Luiza Boerescu, Group Account Director
  • Atoussa Bassiri, Senior Account Manager
  • Bianca Voicu, Senior Account Executive
  • Marcela Moldovan, AV Director

Echipă Strada Film

  • Cătălin Mitulescu, Regizor
  • Florentina Onea, Producător
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus