Skip to main content

AUDIENŢE. Las Fierbinţi, cifre de câteva ori mai mari decât Frozen. Surpriza Ajunului: Antena 3, peste Antena 1 cu Negru, Piersic şi Părintele Necula

 
AUDIENŢE. Las Fierbinţi, cifre de câteva ori mai mari decât Frozen. Surpriza Ajunului: Antena 3, peste Antena 1 cu Negru, Piersic şi Părintele Necula

Audienţe. Cine a avut câştig de cauză în Ajun de Crăciun, serialul Las Fierbinţi, de pe Pro TV sau animaţia Frozen, de pe Antena1? Audienţa Pro TV cu serialul a fost de câteva orimai mare decât a desenului animat! Până la cifre, surpriza serii: la oraşe, Antena 1 a fost depăşită şi de Antena 3, care avea pe post un interviu cu Dan Negru (vedetă Antena 1), cu Florin Piersic şi cu Părintele Necula.

Publicitate

Cât de departe a fost Frozen de Las Fierbinţi? De peste trei ori la nivel naţional şi aproape de patru ori la oraşe.

Să vedem cifrele.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul 20:30-22:30:

Naţional. La nivelul întregii ţări, aproape 2,4 milioane de români s-au uitat la episodul Las Fierbinţi. De peste trei ori mai mulţi decât erau pe Antena 1, la Frozen: 730.000.

De altfel, cu Frozen, Antena 1 a fost pe poziţia a treia, fiind depăşită şi de serialul turces Prizoniera destinului, de pe Kanal D.

În top 5 au mai intrat în Ajunul Crăciunului Antena 3 şi România TV.

Urban. Distanţa dintre Las Fierbinţi şi Frozen a fost şi mai mare la oraşe: de aproape patru ori mai mulţi telespectatori s-au uitat la Pro TV. În cifre absolute: 1,1 milioane, faţă de 300.000 la Antena 1.

Surpriza serii vine nu de la meciul Pro TV - Antena 1, ci de la confruntarea Antena 1 cu ...Antena 1. Asta pentru că Antena 1 a fost depăşită de Antena 3, post de ştiri care difuza un interviu făcut de Dan Negru (vedetă Antena 1) cu Florin Fiersic şi cu Părintele Necula. Media Antena 3: 330.000. Media Antena 1: 305.000 (şi poziţia a patra).

Comercial. Pe publicul comercial, aseară a fost Pro TV şi ...restul lumii. O medie de jumătate de milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani la Pro TV (faţă de 177.000 la Antena 1, locul al doilea) şi o cotă de piaţă de peste 36%! Adică unul din trei tineri care avea televizorul deschis se uita pe Pro TV.

Audienta posturilor TV joi, 24 decembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.363.00 13.4 29.1
2 Kanal D 1.161.000 6.6 14.3
3 Antena 1 730.000 4.2 9.0
4 Antena 3 469.000 2.7 5.8
5 Romania TV 386.000 2.2 4.8
6 TVR 1 330.000 1.9 4.1
7 Pro Cinema 189.000 1.1 2.3
8 National TV 161.000 0.9 2.0
9 Antena Stars 128.000 0.7 1.6
10 Realitatea Plus 113.000 0.6 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 24 decembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-22:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.157.000 12.1 28.0
2 Kanal D 502.000 5.3 12.2
3 Antena 3 327.000 3.4 7.9
4 Antena 1 304.000 3.2 7.4
5 Romania TV 227.000 2.4 5.5
6 TVR 1 150.000 1.6 3.6
7 National TV 69.000 0.7 1.7
8 Realitatea Plus 67.000 0.7 1.6
9 Pro Cinema 62.000 0.7 1.5
10 Antena Stars 60.000 0.6 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 24 decembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 504.000 12.0 36.1
2 Antena 1 177.000 4.2 12.7
3 Kanal D 98.000 2.3 7.0
4 TVR 1 57.000 1.4 4.1
5 Antena 3 47.000 1.1 3.4
6 Pro Cinema 40.000 0.9 2.8
7 Romania TV 27.000 0.6 1.9
8 Pro 2 23.000 0.5 1.6
9 AMC 22.000 0.5 1.5
10 B1TV 15.000 0.4 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Iuli Iuli
    Antena1 putea să facă ediții speciale cu vedetele postului în aceste zile în care oamenii stau pe acasă, nu să bage un desen de 7 ani.

    Pro Cinema tot mai prezent în top10.
  • Specialistu Specialistu
    Eu chiar nu înteleg cum dracu' atâta lume au preferat Las fierbinti si serialul turcesc ...!? Nu ne mai vindecăm niciodată! PS: Crăciun fericit și pace sufletească
  • Mario Mario
    Marian de ce as fi frustrat chestiile astea nu mă ajută cu nimic pe mine personal
  • Dan Dan
    @Mario Sunt de acord cu tine, si eu ma intrebam la fel si cred ca are legatura cu trendingul de pe youtube si ce e acolo. Ramane insa un serial pentru........ . Se intelege pentru cine.
  • Marian Marian
    Mario nu fi suparat simte magia in suflet lasa frustarile poate deseara mai creste antenuta sau nu lumea se uita la ce vrea , desenele se dau ziua nu seara ,
  • Mile Mile
    Kanal d asa de slab fără concurenta
  • Mario Mario
    Tot nu pot să înțeleg de ce lumea se uita la asta
    Un serial de peste 10 ani care in ultimii ani nu are niciun haz

Trimite un comentariu

sus