Skip to main content

AUDIENŢE. Ce posturi TV au ales românii, în ziua în care şi-au ales şi parlamentarii? Pro TV şi Antena 1 au dominat. România TV a stat cel mai bine pe nişa de ştiri

 
AUDIENŢE. Ce posturi TV au ales românii, în ziua în care şi-au ales şi parlamentarii? Pro TV şi Antena 1 au dominat. România TV a stat cel mai bine pe nişa de ştiri

AUDIENŢE. Votul s-a văzut, ieri, şi la TV. România şi-a ales parlamentarii, iar cele mai importante date despre scrutin au fost date şi de principalele posturi de televiziune.

Publicitate

Pe zona de ştiri, românii au urmărit intens programele de la România TV (lider pe segmentul de ştiri la nivel naţional şi la oraşe), la Digi24 (lider pe comercial în nişa posturilor de ştiri) şi la Antena 3 (al doilea cel mai urmărit post de ştiri în toată ţara şi în mediul urban).

Marile generaliste, Pro TV şi Antena 1, au fost cele mai urmărite posturi de televiziune duminică, zi în care au avut şi date despre alegeri, dar şi programe normale de divertisment.

De ramarcat poziţia foarte bună în clasament, ieri, a postului de nişă Diva. Cu mult conţinut de Crăciun în această perioadă, Diva a fost peste Antena 3 pe comercial în ziua alegerilor. De asemenea, a fost în top zece la nivel naţional şi în mediul urban.


Citeşte şi: România TV, primul post pe ţară la ora 21. Antena 3, la oraşe. Peste 5,5 milioane de români, cu ochii pe rezultate


TRAFIC. Ziua parlamentarelor, între ştiri serioase şi tabloide. Digi24 şi Capital, cele mai citite site-uri ieri


Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţa posturilor TV duminică, 6 decembrie - Ziua alegerilor parlamentare, pe intervalul 07:00-24:00:

NAŢIONAL. La ce posturi s-au uitat românii, ieri, când şi-au ales parlamentarii? Cele mai urmărite staţii au fost Pro TV (913.000 de privitori, media pe toată ziua) şi Antena 1 (cu o medie de 653.000 de telespectatori). Ambele posturi au imbinat divertismentul cu datele despre alegeri.

România TV a fost cel mai urmărit post de ştiri, la nivelul întregii ţari. A adunat o medie de audienţă de 600.000 de telespectatori, ieri.

După RTV, pe patru, s-a clasat Kanal D, cu o medie de 531.000 de urmăritori.

Cum au stat alte staţii:

- Antena 3 a fost al doilea cel mai urmărit post de ştiri, dar a ocupat locul cinci la general. A înregistrat o medie de 470.000 de telespectatori.

- Digi24 (locul trei pe nişa de ştiri şi locul şase la general) a avut o medie de 183.000 de privitori, la egalitate cu TVR 1.

- Realitatea Plus (120.000 de privitori, la egalitatea cu Diva) şi B1 TV (80.000) au fost ceva mai jos în clasament, pe locurile 9 şi 14.

URBAN. La oraşe situaţia a fost, cel puţin la vârful clasamentului, similară cu cea înregistrată la nivelul întregii ţări. Pro TV a fost lider, ieri (pe intervalul 7:00-24:00), cu o medie de 415.000 de telespectatori. Antena 1 a ocupat locul secund, cu 317.000.

România TV a completat podiumul şi a fost, şi la oraşe, cel mai urmărit post de ştiri. A avut o medie apropiată de Antena 1, aproximativ 310.000 de telespectatori.

Antena 3 a fost pe patru la general şi pe doi în nişa de ştiri, cu 276.000 de telespectatori.

Cum s-au descurcat alte staţii în ziua alegerilor parlamentare:

- Kanal D - locul cinci şi 211.000 de privitori

- Digi24 - locul şase (trei pe nişa de ştiri) şi 139.000 de privitori

- Realitatea Plus - locul şapte, cu 77.000 de telespectatori de la oraşe. A fost la egalitate cu TVR 1 şi Diva

COMERCIAL. Nici tinerii nu au schimbat prea mult datele problemei. Pro TV şi Antena 1 au ocupat primele două locuri, ieri, în ziua alegerilor parlamentare. Au avut 183.000, respectiv 138.000 de privitori în medie (pe intervalul 7:00-24:00).

Kanal D a fost ceva mai sus, pe segmentul tânăr. A ocupat locul trei, cu 81.000 de tineri în medie.

Nici România TV nu a mai fost cel mai urmărit post de ştiri. Pe segmentul tânăr, Digi24 a fost la putere, cu o audienţă medie de 56.000 de persoane.

RTV a fost pe cinci la general, dar al doilea post pe nişa de stiri, cu 43.000 de telespectatori.

După România TV, a urmat Diva (locul şase, cu 40.000 de tineri) şi Antena 3 (locul şapte la general şi 35.000 de privitori tineri).

TVR 1 a adunat 18.000 de tineri în medie, ieri. De asemenea, Realitatea Plus a numărat 13.000.

Audienta posturilor TV duminică, 6 decembrie - Ziua alegerilor parlamentare, pe intervalul 07:00-24:00, la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 913.000 5.2 15.2
2 Antena 1 653.000 3.7 10.9
3 Romania TV 604.000 3.4 10.1
4 Kanal D 531.000 3 8.9
5 Antena 3 469.000 2.7 7.8
6 Digi 24 183.000 1 3.1
7 TVR 1 183.000 1 3.1
8 Prima TV 126.000 0.7 2.1
9 Realitatea Plus 120.000 0.7 2
10 Diva 120.000 0.7 2
11 National TV 115.000 0.7 1.9
12 TVR 2 114.000 0.6 1.9
13 DigiSport 1 102.000 0.6 1.7
14 B1TV 80.000 0.5 1.3
15 Antena Stars 77.000 0.4 1.3
16 Nickelodeon 72.000 0.4 1.2
17 Boomerang 70.000 0.4 1.2
18 Pro 2 64.000 0.4 1.1
19 Pro Cinema 64.000 0.4 1.1
20 ETNO 59.000 0.3 1
21 Happy Channel 50.000 0.3 0.8
22 Disney Junior 45.000 0.3 0.8
23 Favorit TV 44.000 0.3 0.7
24 Pro Gold 37.000 0.2 0.6
25 Disney 36.000 0.2 0.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 6 decembrie - Ziua alegerilor parlamentare, pe intervalul 07:00-24:00, la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 415.000 4.4 13.6
2 Antena 1 317.000 3.3 10.4
3 Romania TV 310.000 3.3 10.2
4 Antena 3 276.000 2.9 9
5 Kanal D 211.000 2.2 6.9
6 Digi 24 139.000 1.5 4.6
7 Realitatea Plus 77.000 0.8 2.5
8 TVR 1 77.000 0.8 2.5
9 Diva 77.000 0.8 2.5
10 DigiSport 1 58.000 0.6 1.9
11 TVR 2 49.000 0.5 1.6
12 B1TV 48.000 0.5 1.6
13 National TV 47.000 0.5 1.5
14 Prima TV 45.000 0.5 1.5
15 Boomerang 34.000 0.4 1.1
16 Pro 2 32.000 0.3 1
17 Happy Channel 30.000 0.3 1
18 Disney Junior 29.000 0.3 1
19 Antena Stars 29.000 0.3 1
20 Pro Cinema 26.000 0.3 0.9
21 Nickelodeon 26.000 0.3 0.9
22 ETNO 24.000 0.3 0.8
23 Disney 23.000 0.2 0.8
24 AXN 20.000 0.2 0.7
25 Eurosport 1 19.000 0.2 0.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 6 decembrie - Ziua alegerilor parlamentare, pe intervalul 07:00-24:00, la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 183.000 4.4 18
2 Antena 1 138.000 3.3 13.6
3 Kanal D 81.000 1.9 8
4 Digi 24 56.000 1.3 5.5
5 Romania TV 43.000 1 4.3
6 Diva 40.000 1 4
7 Antena 3 35.000 0.8 3.4
8 TVR 1 18.000 0.4 1.8
9 Prima TV 17.000 0.4 1.7
10 DigiSport 1 17.000 0.4 1.7
11 Boomerang 15.000 0.4 1.5
12 TVR 2 13.000 0.3 1.3
13 Realitatea Plus 13.000 0.3 1.3
14 Pro 2 11.000 0.3 1.1
15 Pro Cinema 10.000 0.2 1
16 National TV 10.000 0.2 1
17 Disney Junior 10.000 0.2 0.9
18 Paramount 9.000 0.2 0.9
19 History 9.000 0.2 0.9
20 Discovery 9.000 0.2 0.9
21 AXN 9.000 0.2 0.9
22 Antena Stars 9.000 0.2 0.9
23 Pro Gold 8.000 0.2 0.8
24 Eurosport 1 8.000 0.2 0.8
25 ETNO 8.000 0.2 0.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Daca tot ati pus poza cu CTP, pai dati si audientele specialului de la Stirile Pro TV cu el invitat.
  • Aveti puse niste imagini jalnice , puneti dle niste imagini mai clare ,nu ce ati capturat voi
  • Happy Channel sa nu prinda top 25 pe comercial, toata ziua ?
  • Asa da. Bravo. Si dati si audientele prime-time (19:00-23:00) de aseara; sa vedem cine a fost lider. Sau pe intervalul 19:00-21:30.

Trimite un comentariu

sus