Skip to main content

AUDIENŢE. România TV, primul post pe ţară la ora 21. Antena 3, la oraşe. Peste 5,5 milioane de români, cu ochii pe rezultate

 
AUDIENŢE. România TV, primul post pe ţară la ora 21. Antena 3, la oraşe. Peste 5,5 milioane de români, cu ochii pe rezultate

Audienţe. Câţi români s-au uitat la TV, la ora 21, atunci când se prezentau Exit Poll-urile Alegerilor Parlamentare? Aproximativ 5,6 milioane dacă adunăm cifrele de la toate televiziunile care au dat exit poll-uri sau sondaje.

Publicitate

Cei mai mulţi au fost pe România TV, care nu a prezentat un Exit Poll, ci un sondaj Sociopol, iar următoarea clasată a fost Antena 3, singura televiziune care a comandat un Exit Poll - cel de la Curs-Avangarde. În schimb, pe cele trei segmente de public, primele 15 minute au avut trei lideri diferiţi: România TV, Antena 3 şi Pro TV. Fiecare cu publicul lui.

România TV a depăşit Pro TV pe publicul naţional. Aproximativ 1.273.000 de telespectatori se uitau la sondajul prezentat de postul de ştiri. Ultimul loc de pe podium a fost ocupat de Antena 3, în timp ce Kanal D, care avea la ora Exit Poll-urilor emisiunea Roata Norocului, s-a clasat pe patru. Antena 1, cu ediţia specială a Observatorului era doar pe cinci.

Pe urban au dominat staţiile de ştiri: Antena 3 şi România TV. În schimb, pe segmentul tinerilor Pro TV şi Antena 1 au ocupat primele două poziţii, în timp ce Kanal D a completat podiumul. Cea mai urmărită staţie de ştiri a fost Digi24, urmată de Antena 3 şi România TV.


CITEŞTE ŞI: BURTIERĂ LA MINUT. Răsturnare de situaţie! Calcule date peste cap! Surpriză! Cutremur în toate partidele!

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Ce posturi TV au ales românii, în ziua în care şi-au ales şi parlamentarii? Pro TV şi Antena 1 au dominat. România TV a stat cel mai bine pe nişa de ştiri


Intervalul dezbaterilor electorale (21:00-00:00) a avut o singură staţie de ştiri pe primul loc. Aceea a fost Antena 3, pe urban. Marile generaliste au dominat pe naţional şi comercial. Pro TV era liderul serii în toată ţara, în timp ce România TV se regăsea pe poziţia a treia. În schimb, pe comercial Digi24 s-a clasat pe locul trei, sub Antena 1 (liderul la tineri) şi Pro TV.


Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:


15 minute de Exit Poll şi trei lider. România TV, cel mai urmărit post

Naţional. Primele 15 minute de după ora 21:00 au pus România TV pe primul loc în toată ţara, cu peste 1,2 milioane de români care se uitau la rezultatele alegerilor. Pro TV, cu ediţia specială a Ştirilor Pro TV, s-a clasat pe locul secund cu 1.215.000 de privitori, iar podiumul l-a completat Antena 3, cu 1.151.000 de urmăritori.

Iată situaţia celorlalte staţii care au avut ediţii speciale la ora respectivă:

  • Digi24 - 342.000 de privitori
  • Realitatea Plus - 212.000 de privitori
  • B1 TV - 178.000 de privitori
  • TVR 1 - 237.000
  • Antena 1 - 969.000

Urban. La oraşe am avut alt lider. Antena 3 s-a poziţionat pe primul loc, cu 710.000 de telespectatori. A urmat România TV cu 692.000, iar Pro TV a încheiat pe trei - 508.000 de urmăritori.

Iată situaţia celorlalte staţii:

  • Digi24 - 290.000 de privitori
  • Realitatea Plus - 149.000 de privitori
  • B1 TV - 96.000 de privitori
  • TVR 1 - 110.000
  • Antena 1 - 456.000

Comercial. Alt segment, alt lider. Tinerii au ales să urmărească Exit Poll-urile pe marile generaliste. Pro TV a fost primul - 290.000 de privitori, urmat de Antena 1 (238.000), iar Kanal D cu Roata Norocului era pe trei - 166.000 de urmăritori.

Iată situaţia celorlalte posturi:

  • Digi24 - 139.000 de privitori
  • Antena 3 - 114.000 de privitori
  • România TV - 112.000 de privitori
  • Realitatea Plus - 23.000 de privitori
  • TVR 1 - 20.000

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de duminică, 6 decembrie, la momentul anunţului rezultatelor votului (21:00-21:15), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Romania TV 1.273.000 7.2 14
2 Pro TV 1.215.000 6.9 13.4
3 Antena 3 1.151.000 6.5 12.7
4 Kanal D 1.112.000 6.3 12.2
5 Antena 1 969.000 5.5 10.7
6 Digi 24 342.000 1.9 3.8
7 Prima TV 275.000 1.6 3
8 TVR 1 237.000 1.3 2.6
9 Realitatea Plus 212.000 1.2 2.3
10 B1TV 178.000 1 2
11 TVR 2 163.000 0.9 1.8
12 Pro 2 132.000 0.7 1.4
13 Diva 117.000 0.7 1.3
14 National TV 104.000 0.6 1.1
15 TNT 88.000 0.5 1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de duminică, 6 decembrie, la momentul anunţului rezultatelor votului (21:00-21:15), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 3 710.000 7.4 14.7
2 Romania TV 692.000 7.3 14.3
3 Pro TV 508.000 5.3 10.5
4 Antena 1 456.000 4.8 9.4
5 Kanal D 430.000 4.5 8.9
6 Digi 24 290.000 3 6
7 Realitatea Plus 149.000 1.6 3.1
8 TVR 1 110.000 1.1 2.3
9 Prima TV 98.000 1 2
10 B1TV 96.000 1 2
11 TVR 2 90.000 0.9 1.9
12 Diva 82.000 0.9 1.7
13 Pro 2 68.000 0.7 1.4
14 Happy Channel 56.000 0.6 1.1
15 TNT 53.000 0.6 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de duminică, 6 decembrie, la momentul anunţului rezultatelor votului (21:00-21:15), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 290.000 6.9 16.6
2 Antena 1 238.000 5.7 13.6
3 Kanal D 166.000 4 9.5
4 Digi 24 139.000 3.3 7.9
5 Antena 3 114.000 2.7 6.5
6 Romania TV 112.000 2.7 6.4
7 Prima TV 53.000 1.3 3
8 Diva 40.000 0.9 2.3
9 Pro 2 32.000 0.8 1.9
10 TVR 2 27.000 0.6 1.5
11 Realitatea Plus 23.000 0.6 1.3
12 TNT 23.000 0.6 1.3
13 Happy Channel 22.000 0.5 1.3
14 TVR 1 20.000 0.5 1.1
15 AXN Black 20.000 0.5 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


Seara dezbaterilor, dominată de marile generaliste. Antena 3, lider la oraşe


Naţional. Situaţia s-a schimbat în intervalul 21:00-00:00. Seara dezbaterilor a pus Pro TV pe primul loc în toată ţara, cu 886.000 de telespectatori. A urmat Antena 1 cu 839.000, iar pe podium s-a clasat cea mai urmărită staţie de ştiri - România TV, cu 814.000 de urmăritori.

Iată situaţia celorlalte staţii de ştiri:

  • Antena 3 - 771.000 de privitori
  • Digi24 - 321.000 de privitori
  • Realitatea Plus - 210.000 de privitori
  • B1 TV - 130.000 de privitori

Urban. Unica staţie de ştiri care s-a clasat pe prima poziţie în seara dezbaterilor a fost Antena 3. Postul Intact avea 494.000 de urmăritori aseară, iar pe doi s-a clasat „sora” Antena 1 (cu semifinala iUmor) - 438.000 de privitori. Pe trei s-a clasat România TV - 434.000 de telespectatori.

Iată situaţia celorlalte staţii de ştiri:

  • Digi24 - 259.000 de privitori
  • Realitatea Plus - 130.000 de privitori
  • B1 TV - 77.000 de privitori

Comercial. Şi în rândul tinerilor au dominat cele două mari generaliste: Antena 1 şi Pro TV. Postul Intact s-a clasat pe primul loc, cu 240.000 de urmăritori, în timp ce Pro era pe doi - 179.000 de telespectatori. Cea mai urmărită staţie de ştiri era Digi24, cu 132.000 de privitori tineri.

Iată situaţia celorlalte staţii de ştiri:

  • Antena 3 - 83.000 de privitori
  • România TV - 82.000 de privitori
  • Realitatea Plus - 24.000 de privitori

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de duminică, 6 decembrie, pe intervalul dezbaterilor electorale (21:00-24:00), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 886.000 5 12.5
2 Antena 1 839.000 4.8 11.9
3 Romania TV 814.000 4.6 11.5
4 Antena 3 771.000 4.4 10.9
5 Kanal D 642.000 3.7 9.1
6 Digi 24 321.000 1.8 4.5
7 TVR 1 251.000 1.4 3.6
8 Realitatea Plus 210.000 1.2 3
9 Pro 2 164.000 0.9 2.3
10 Prima TV 160.000 0.9 2.3
11 B1TV 130.000 0.7 1.8
12 Diva 107.000 0.6 1.5
13 TVR 2 102.000 0.6 1.4
14 National TV 93.000 0.5 1.3
15 Nickelodeon 87.000 0.5 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de duminică, 6 decembrie, pe intervalul dezbaterilor electorale (21:00-24:00), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 3 494.000 5.2 13
2 Antena 1 438.000 4.6 11.5
3 Romania TV 434.000 4.6 11.4
4 Pro TV 350.000 3.7 9.2
5 Digi 24 259.000 2.7 6.8
6 Kanal D 243.000 2.5 6.4
7 Realitatea Plus 130.000 1.4 3.4
8 TVR 1 114.000 1.2 3
9 Pro 2 82.000 0.9 2.2
10 B1TV 77.000 0.8 2
11 Diva 65.000 0.7 1.7
12 Prima TV 58.000 0.6 1.5
13 TVR 2 57.000 0.6 1.5
14 Boomerang 53.000 0.6 1.4
15 Pro Cinema 46.000 0.5 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de duminică, 6 decembrie, pe intervalul dezbaterilor electorale (21:00-24:00), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 240.000 5.7 16.9
2 Pro TV 179.000 4.3 12.6
3 Digi 24 132.000 3.2 9.3
4 Kanal D 89.000 2.1 6.3
5 Antena 3 84.000 2 5.9
6 Romania TV 82.000 1.9 5.7
7 Diva 34.000 0.8 2.4
8 Pro 2 33.000 0.8 2.3
9 Prima TV 30.000 0.7 2.1
10 TVR 1 27.000 0.7 1.9
11 Boomerang 27.000 0.6 1.9
12 Realitatea Plus 24.000 0.6 1.7
13 TVR 2 17.000 0.4 1.2
14 AXN 17.000 0.4 1.2
15 TNT 16.000 0.4 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Aloooo....ciocu mic ca v-am batut toata vara , pro tv lider 3-4 luni anul asta , zi de zi!
  • zf si de ce nu ati iesit sa votati , stati acas, beti bere , atunci traiti asa

    Exact cum stai tu toata ziua la Antenuta , zi de zi , ca pensionarii
  • Si ce dacă sunt ei ceva speciali

    Da , Pro TV lider detasat ieri pe toata ziua comercial , dar si in prime-time (vezi pe monitor).
  • Specoslistu ai dreptate ei la pensionari

    Cum a fost sambata la Cunoscutii Anonimi , dar te faci ca nu vezi. Antenuta sambata seara dublu pensionari la national , ha ha ha , umilinta maxima!
  • zf si de ce nu ati iesit sa votati , stati acas, beti bere , atunci traiti asa
  • De ce ne miram? Lumea se uita la RTV, e destul de evident si din ce-au votat ca s-au uitat foarte mult la RTV, Antena si restul.
  • Dati audientele iumor?

    Specialistu lu' peste (adica vechiul Razvan R) , de audientele de saptamana trecuta nu zici nimic ? Cu Pro TV peste emisiunea ta seaca ?
    Si Ferma cu 9 rating peste marea emisiune umor de 2 parale ?
  • Nu mai plângeri postaci ha ha

    Exact cum ai plans tu acum 2-3-4 saptamani , cand pro tv lider joi vineri sambata si duminica , exact cum ai plans tu sambata seara. Pro TV triplu comercial , cunoscutii domina la pensionari , ha ha

    Stai sa vezi cum site-ul asta da audientele de luni si marti. Miercuri , fara Chefi , Visuri sigur lider detasat peste un film antic Spioana (a fost si la Pro TV) nu o sa mai dea audientele.
    Ca plange Mile de ciuda.
  • daniele , asta sa il intrebi pe Mile postacul platit cu un covrig postarea.

    Acum lauda umorul sec. Dar saptamana trecuta se facea ca nu vede. Cand un film antic a sters pe jos cu umorul lui. Vai vai vai...
  • Este la 21 esti disperat asa

    Ce 21 disperatule ? Pro TV a avut special aseara o ora 20:30-21:30. Pe urma filmul vechi de 1000 de ani.
  • Dati audientele iumor? Semifinala iumor a fost lider de audienta pe comercial si urban, pe publicul comercial a înregistrat 6,6 puncte de rating si 17,5 share,Pro tv pe doi cu 5,3 puncte de rating si 14 share,în mediul urban a fost lider cu 5,4 puncte de rating si 12 share,în minuntul de aur al emisiunii 20:31 peste 1,3 milioane de telespectatori la nivel national urmareau productia Antenei 1

Trimite un comentariu

sus