Skip to main content

VIDEO. Agenţia McCann lucrează pentru eMag: a lansat campania Un job pentru Moş Crăciun

 
VIDEO. Agenţia McCann lucrează pentru eMag: a lansat campania Un job pentru Moş Crăciun

VIDEO. "Un job pentru Moş Crăciun", un job făcut de o agenţie de creaţie cu care eMag nu a mai lucrat până acum: McCann.

Publicitate

Retailer-ul online lansează campania de sărbători „Un job pentru Moş Crăciun”, prima campanie realizată de McCann World Group, agenţia care a câştigat acest proiect eMag în luna octombrie.

De altfel, eMag lucrează cu diferite agenţii, în funcţie de proiecte: Papaya (Mihai Şora - 2019, BlackFriday - 2020), Headvertising ("Geniul" din lampă), Jazz Communication (Tazz by eMag, cu Adrian Despot, Killa Fonic, Adi de la Vâlcea, Ţăndărică).

La pachet cu noua campanie eMag a fost lansat şi spotul TV „Magia Crăciunului, în fiecare vis împlinit la timp”. Campania este adaptată la situaţia globală, unde evenimentele fizice nu mai au loc. Concret, eMag şi grupul McCann au creat o platformă pentru cei care vor să fie Moş Crăciun de sărbători: agenţia MRM s-a ocupat de digital, iar agenţia de creaţie McCann Bucureşti a făcut reclam TV.

„Ne-am gandit cu totii cat de tare vor simti copiii lipsa intalnirior cu Mos Craciun de Sarbatori. Dar ce fac Mosii in aceasta perioada? Privati de bucuria jobului lor, vor petrece un Craciun atipic, in care costumul va sta agatat cuminte in dulap si nu vor mai auzi povestile si lista de cadouri pe care si le doresc copiii.

eMAG impreuna cu MRM Romania a pus la dispozitia Mosilor ramasi fara loc de munca un spatiu virtual”, argumentează agenţia care a făcut campania.

Părinţii pot programa întâlniri virtuale pentru copii. Cei mici au astfel ocazia să-l întâlnească pe Moş Crăciun, chiar dacă doar în mediul virtual. Platforma special creată se poate accesa AICI.

Moşii deja au strâns peste 700 de scrisori de la copii, spun cei responsabili de campanie.

Totodată, pe TV rulează şi un spot video. Mesajul este axat pe cadourile pe care oamenii le primesc sau le dăruiesc, iar eMag îi ajută să găsească produsele pe care le vor în perioada sărbătorilor.

O campanie asemănătoare derulează şi Telekom - operatorul de comunicaţii a angajat "actori" care au fost Moş Crăciun pentru cei dragi în trecut, dar nu pot şi în acest an, din cauza pandemiei, iar copiii pot intra în legătură video cu el. Detalii, aici.


Citeşte şi: Sună-l pe Moşu'! Cine era Moş offline, e acum Moş online. Angajaţi de Telekom. Reclamă cu Ştefan Velniciuc - nea Puiu din Umbre


VIDEO. Conceptul „Intră şi tu în povestea lui Moş Crăciun

VIDEO. Spotul „Magia Crăciunului, în fiecare vis împlinit”

CITEŞTE ŞI: INTERVIU. De ce "Geniul" din lampă şi nu "Duhul" din lampă? Şerban Alexandrescu, de la Headvertising, despre reclama eMag Genius

CITEŞTE ŞI: VIDEO. Un Black Friday ca un Independence Day. eMag, spot spectaculos semnat de Papaya

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus