Skip to main content

Effie şi-a desemnat Comitetul de Organizare din 2021. Preşedintele vine de la agenţia Jazz

 
Irina Pencea - Preşedintele Comitetului Effie 2021
Irina Pencea - Preşedintele Comitetului Effie 2021

Effie, competiţia care premiază eficienţa în publicitate, şi-a stabilit Comitetul de organizare pentru ediţia din 2021. În total sunt 13 reprezentanţi ai industriei de marketing şi publicitate.

Publicitate

Irina Pencea, Managing Partner & Co-Founder Jazz, a fost aleasă Preşedintele Comitetului în acest an.

Comitetul Effie 2021 este format din:

  • Adrian Ţuluca - Managing Director Propaganda
  • Bogdan Niţu - General Manager & Partner GMP+WEBSTYLER
  • Corina Bratu - Senior Strategic Planner Leo Burnett România
  • Cristina Moşteanu – General Manager Cohn&Jansen Creative Agency
  • Iuliana Nedelcu - Marketing Manager Coca-Cola România
  • Irina Pencea - Managing Partner & Co-Founder Jazz
  • Mihai Trandafir - Managing Director UM România
  • Raluca Kovacs - Chief Strategy Officer Publicis România
  • Roxana Mătăşel - Marketing Director KFC, Pizza Hut, Taco Bell
  • Ruxandra Rău - Director Brand & Communication Strategy Telekom România
  • Silvia Mihăilescu - Director Marketing, Comunicare şi CSR, ING Bank România Simona Panait - Marketing & Online Director Samsung Electronics România and Bulgaria
  • Şerban Alexandrescu - Asociat & Executive Creative Director Headvertising

Înscrierile pentru Effie 2021 vor începe la finalul lunii februarie, iar Gala de Premiere este planificată pentru luna iunie, spun oficialii competiţiei.

Cum se formează Comitetul de Organizare EFFIE?

Comitetul a fost format în baza noului algoritm stabilit la finalul anului trecut de către IAA şi UAPR, algoritm ce ia în considerare rezultatele obţinute în competiţie în ultimii trei ani. Astfel, în urma punctelor acumulate în ediţiile 2018-2020, şi-au desemnat reprezentanţi primele 8 agenţii cel mai bine clasate din punct de vedere al performanţelor, respectiv primele 5 companii.

Irina Pencea, despre rolul de preşedinte al Comitetului de Organizare Effie:

"Mă simt norocoasă de două ori: în primul rând pentru că am fost nominalizată şi am primit votul de încredere al celor mai tari profesionişti din topul Effie, colegii mei de comitet cărora le mulţumesc, şi în al doilea rând, pentru că asta s-a întâmplat tocmai în anul schimbării.

Ediţia din 2021 va recunoaşte campaniile cele mai bune din 2020. 2020, anul acela în care în aprilie nu credeam că o să mai avem comunicare deloc, darămite una cu rezultate demne de premii. Dar, dimpotrivă, am văzut exemple bune, campanii care m-au inspirat în 2020, şi sper să le regăsim la Effie 2021, să le aplaudăm cu toţii.

Pentru că Effie 2021 este ediţia în care vedem schimbare pe mai multe planuri: avem o nouă formula de constituire a comitetului pe criterii meritocratice şi avem şansa de a alege dintre campaniile care au răzbit în cel mai impredictibil an, şi care cu siguranţă au făcut-o pentru că au reinventat modelul, reţeta, s-au adaptat extrem de rapid. Aş numi Effie 2021 Ediţia reinventării şi vă invit să luăm cu toţii parte la reinventare: ca echipe de marketing sau de agenţie care înscriu cazuri, ca juraţi, ca susţinători."


CITEŞTE ŞI: Effie 2020 şi-a desemnat câştigătorii: O campanie Samsung câştigat Grand Effie. Leo Burnett e agenţia anului


Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus