Skip to main content

AUDIENŢE. iUmor, dar ai pe trei. A luat bătaie tot de la Denzel Washington, ca şi anul trecut. Cum au stat Survivor şi Pro TV?

 
Foto: Antena 1
Foto: Antena 1

Audienţe. Sezonul 10 iUmor a debutat pe locul trei. Pe toate segmentele de public. Kanal D, cu Survivor, a dominat seara de duminică pe naţional şi urban, în timp ce Pro TV cu filmele a câştigat publicul tânăr.

Publicitate

Interesant este că Pro TV a pus la bătaie Equalizer 2, în condiţiile în care, în toamnă, bătea debutul iUmor cu prima parte Equalizer.

Detalii, în continuare:

iUmor a început cu stângul. Show-ul Antenei 1 a avut cifre care au plasat emisiunea doar pe poziţia a treia. Puţin peste 1,1 milioane de privitori s-au uitat, în medie, la prima ediţie a producţiei cu Bendeac, Delia şi Cheloo în juriu.

Survivor, în schimb, îşi menţine publicul. Ediţia de aseară a fost urmărită de peste 2 milioane de telespectatori. Show-ul prezentat de Daniel Pavel nu a avut rival în ţară şi la oraşe, dar a pierdut publicul tânăr atât pe propriul interval, cât şi pe intervalul iUmor.

Pro TV era duminică lider pe comercial cu producţiile „Equalizer 2” (20:00) şi „O simplă favoare” (22:15).

În toamna anului trecut, iUmor debuta cu cifre mai slabe decât acum, iar Pro TV contraataca difuzând Equalizer. iUmor reuşea un loc mai bun - adică poziţia a doua pe două targeturi - în condiţiile în care Kanal D avea Roata norocului.

Citeşte şi: AUDIENŢE. Debutul iUmor, bătut de un film vechi de şase ani. Câţi oameni s-au uitat la show-ul Antenei 1?

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul debutului sezonului 10 iUmor (20:00-23:00):

Naţional. iUmor pentru locul trei. Sezonul 10 al producţiei de pe Antena 1 a debutat cu puţin peste 1,1 milioane de privitori.

Lider serii la nivelul întregii ţări era Kanal D. Survivor menţine acelaşi trend ascendent şi a fost urmărit de 2.176.000 de telespectatori, în medie. Locul doi era ocupat de Pro TV, cu 1.603.000 de români pe post.

Urban. Nici la oraşe nu a reuşit să performeze mai bine iUmor. Show-ul cu Delia, Bendeac şi Cheloo în juriu a pus Antena 1 tot pe locul trei, cu 604.000 de telespectatori din mediul urban.

Pe prima poziţia s-a menţinut Kanal D, cu Survivor. Aproximativ 932.000 de români urmăreau episodul de aseară. Filmul Equalizer 2 de pe Pro TV a pus postul din Pache Protopopescu pe locul secund, cu 862.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii n-au reuşit nici ei să ridice iUmor. Prima gală a sezonului 10 era urmărită de 292.000 de privitori tineri, iar Antena 1 a mai bifat un loc trei.

Filmul de pe Pro TV a adus şi o victorie în lupta audienţelor. Equalizer 2 a atras 396.000 de telespectatori tineri, aseară. Pro a învins Kanal D şi Survivor, care erau pe doi dar la mică distanţă - 369.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV duminică, 14 februarie, pe intervalul emisiunii iUmor (20:00-23:00), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 2.176.000 12.3 24.7
2 Pro TV 1.603.000 9.1 18.2
3 Antena 1 1.118.000 6.3 12.7
4 Romania TV 589.000 3.3 6.7
5 DigiSport 1 389.000 2.2 4.4
6 Antena 3 261.000 1.5 3.0
7 Prima TV 240.000 1.4 2.7
8 TVR 1 154.000 0.9 1.7
9 TVR 2 148.000 0.8 1.7
10 Pro 2 118.000 0.7 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 14 februarie, pe intervalul emisiunii iUmor (20:00-23:00), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 932.000 9.7 20.6
2 Pro TV 862.000 9.0 19.0
3 Antena 1 604.000 6.3 13.3
4 Romania TV 332.000 3.5 7.3
5 DigiSport 1 197.000 2.1 4.3
6 Antena 3 172.000 1.8 3.8
7 Prima TV 106.000 1.1 2.3
8 TVR 1 79.000 0.8 1.7
9 TVR 2 75.000 0.8 1.7
10 Pro 2 56.000 0.6 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 14 februarie, pe intervalul emisiunii iUmor (20:00-23:00), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 396.000 9.4 25.4
2 Kanal D 369.000 8.8 23.6
3 Antena 1 292.000 6.9 18.7
4 DigiSport 1 58.000 1.4 3.7
5 Prima TV 26.000 0.6 1.7
6 Romania TV 21.000 0.5 1.3
7 Antena 3 16.000 0.4 1.0
8 Antena Stars 15.000 0.4 1.0
9 Film Cafe 15.000 0.3 0.9
10 TVR 1 14.000 0.3 0.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile Mile
    Câștigul e după rating postac , degeaba esti pe 1 cu afaceriști , dacă faci rating ca locul 3 , dar peste emisiunile de joi
  • Expertul Expertul
    Un titlu mai potrivit pentru aceste cifre ar fi fost: N-ai umor, N-ai audienta! Chiar si Dan Negru , fiind angajat al antenelor, a recunoscut ca umor pe televiziunile din Romania se face doar in Las Fierbinti. N-ai umor, copia ieftina dupa Got Talent, prinde doar la cei care apreciaza vulgaritatea si la cei cu dialect de ferentari. N-ai umor nu trebuie comparat cu sezonul trecut, ci cu februarie 2020, cand a fost lider pe toate targeturile la debut, in timp ce in februarie 2021, a cazut pe locul al treilea.
  • Mile Mile
    Public tânăr la iumor, psd la talentosi
  • Serialistu Serialistu
    Deci cu sau fara survivor iumor are același rating , acum mai sus decât sezonul trecut , nu influențează nimic

    Ha ha ha. Moare de oftica postacul. Nu stie cum sa mai laude putin Antenuta. Auzi ca fara sau cu survivor are acelasi rating. Pai lasa ratingul postacule. Zi clasamentul.
    Anul trecut pe 2 la comercial, anul asta pe 3. Plangi ha ha !
  • Serialistu Serialistu
    Deci cu sau fara survivor iumor are același rating , acum mai sus decât sezonul trecut , nu influențează nimic

    Nu influenteaza nimic postacule ? Ba da cap de guma. Anul trecut Umor Sec locul 2 comercial, anul asta locul 3. Plangi ha ha !
  • Serialistu Serialistu
    Cate mizerii de filme , iumor în creștere

    Ca si Pro TV postacule. Ha ha ha. Umor Sec a crescut fata de anul trecut. Dar teapa, si Pro TV a crescut fata de anul trecut. Nu zici asta cap de guma ?
  • Serialistu Serialistu
    Vai survivor sub filme vechi ha

    Lasa Survivor postacule. Zi ce a facut Umor Sec. Sambata ziceai ca rupe tot. Teapa, locul 3 comercial. Plangi postac !
  • Mile Mile
    partea buna e ca fara existenta ProTV si Kanal D, Antena 1 ar fi pe primul loc.
  • Mile Mile
    Nu mai fiti disperați postaci , scrieti în numele meu , asa ati ajuns , locul 3 egal cu locul 1 afaceriști, care e câștigul ha
  • mile mile
    Creștere pe locul 3, excelent rezultat, emisiune ieftina, Delia vine cu bani de acasa sa fie in juriu. Bendeac la fel.
  • Mile Mile
    Deci cu sau fara survivor iumor are același rating , acum mai sus decât sezonul trecut , nu influențează nimic
  • Mile Mile
    Cate mizerii de filme , iumor în creștere
  • mile mile
    A1 cea mai tare televiziune de pe locul 3.
  • livia pilă livia pilă
    0, 3 rtg pe comercial TVR 1. Doinița, nu ar fi mai bine să dăm mira? Ori să căutam în arhiva emisiuni de acum 25 de ani de la TVR prezentate de Carlita Tompea. Era bucălată, roșie în obraji. Și mult mai simpatică decât azi.
  • Sabina Sabina
    Pro TV a renuntat la colaborarea cu Mihaela Bilic pentru emisiunea Arena Bucatariilor !

Trimite un comentariu

sus