
Audiențe. Ce programe au ales românii, marți seara? Majoritatea au optat pentru Pro TV, care a propus Las Fierbinți și un nou episod din Șef sub acoperire. Kanal D a încheiat seara pe locul doi, iar Antena 1 s-a „mulțumit” cu a treia poziție.
Detalii, în continuare:
Românii preferă comedia. Las Fierbinți a scos cifre record cu episodul de aseară: peste 2,4 milioane de privitori s-au uitat la serialul cu Bobiță, Celentano sau Firicel. Este cel mai mare rating din acest nou sezon al serialului. Pro TV a dominat seara cu Las Fierbinți, dar a fost lider și pe intervalul Șef sub scoperire.
Gabriela Mutu, moștenitoarea brandului de conserve Râureni, a fost Șeful sub acoperire din această săptămână. Emisiunea de pe Pro TV a scos cifre mai bune decât săptămâna anterioară: peste 1,6 milioane de privitori.
De notat: Episodul 2 din Șef sub acoperire a durat o oră, cu 30 de minute mai puțin decât debutul.
Kanal D, cu episodul din Hercai, a bifat locul doi pe național și urban, în timp ce Poftiți la circ cu Nea Marin instala Antena 1 pe locul trei, aseară.
CITEȘTE ȘI: Șef sub acoperire, audiențe la vedere. Pro TV, liderul serii de marți cu noul sezon al emisiunii și cu Las Fierbinți
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele de aseară:
1. Las Fierbinți, record de audiență în 2021
Național. Las Fierbinți rămâne și în 2021 un program extrem de urmărit. Aseară a scos cele mai bune cifre din acest an: aproximativ 2.417.000 de telespectatori, în medie.
La mare distanță s-a clasat pe doi Kanal D - 1.459.000, iar pe Antena 1 se uitau puțin peste 1 milion de români la episodul din Poftiți la circ.
Urban. Cifre la fel de mari și la orașe pentru Las Fierbinți. Serialul de comedie a scos mai bine de 1 milion de telespectatori de la orașe, aseară.
Kanal D și-a meținut o bază solidă de public și la orașe, fiind tot pe doi, cu 637.000 de telespectatori. Antena 1 completa podiumul serii - 492.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii au ales și ei comedia de pe Pro TV. Las Fierbinți a mai bifat o victorie cu cifre foarte bune: 466.000 de urmăritori.
Între locurile doi și trei s-a făcut o rocadă. Antena 1 termina seara pe poziția secundă, cu 238.000 de privitori, iar Kanal D era pe trei - 187.000 de telespectatori.
Audienta posturilor TV marți, 16 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinți (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.417.000 | 13.7 | 25.6 |
2 | Kanal D | 1.459.000 | 8.3 | 15.4 |
3 | Antena 1 | 1.078.000 | 6.1 | 11.4 |
4 | Antena 3 | 437.000 | 2.5 | 4.6 |
5 | Romania TV | 424.000 | 2.4 | 4.5 |
6 | Happy Channel | 293.000 | 1.7 | 3.1 |
7 | TVR 2 | 178.000 | 1.0 | 1.9 |
8 | DigiSport 1 | 171.000 | 1.0 | 1.8 |
9 | National TV | 150.000 | 0.9 | 1.6 |
10 | Prima TV | 139.000 | 0.8 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marți, 16 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinți (20:30-21:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.124.000 | 11.7 | 23.6 |
2 | Kanal D | 637.000 | 6.7 | 13.4 |
3 | Antena 1 | 492.000 | 5.1 | 10.3 |
4 | Antena 3 | 287.000 | 3.0 | 6.0 |
5 | Romania TV | 267.000 | 2.8 | 5.6 |
6 | Happy Channel | 186.000 | 1.9 | 3.9 |
7 | DigiSport 1 | 115.000 | 1.2 | 2.4 |
8 | TVR 2 | 109.000 | 1.1 | 2.3 |
9 | AMC | 82.000 | 0.9 | 1.7 |
10 | Diva | 77.000 | 0.8 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marți, 16 februarie, pe intervalul serialului Las Fierbinți (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 466.000 | 11.0 | 30.1 |
2 | Antena 1 | 238.000 | 5.6 | 15.4 |
3 | Kanal D | 187.000 | 4.4 | 12.1 |
4 | Antena 3 | 46.000 | 1.1 | 3.0 |
5 | Romania TV | 37.000 | 0.9 | 2.4 |
6 | AMC | 34.000 | 0.8 | 2.2 |
7 | DigiSport 1 | 29.000 | 0.7 | 1.9 |
8 | TVR 2 | 28.000 | 0.7 | 1.8 |
9 | Comedy Central | 27.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | Digi 24 | 27.000 | 0.6 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Șef sub acoperire, cifre mai bune decât la debut
Național. O parte din publicul de pe Pro TV a plecat după terminarea Las Fierbinți, dar postul din Pache Protopopescu a rămas lider. Șef sub acoperire a scos audiențe mai bune decât la debut - 1.689.000 de privitori.
Hercai de pe Kanal D ținea aproape pe locul secund - 1.433.000 de urmăritori, în timp ce Nea Marin și Antena 1 rămâneau pe trei - 1.120.000 de telespectatori.
Urban. Episodul 2 al sezonului 2 Șef sub acoperire a rămas la fel de urmărit și la orașe. Pro TV rămânea lider cu 915.000 de telespectatori.
În clasament urmează Kanal D - 666.000 de urmăritori și Antena 1 - 484.000 de privitori.
Comercial. Tinerii s-au uitat în număr mare la Șef sub acoperire. Cifrele erau apropiate de cele de pe intervalul Las Fierbinți. Aproximativ 459.000 de români urmăreau episodul doi, pe Pro TV.
Lupta pentru locul secund a fost echilibrată, dar cu un învingător surpriză: Kanal D. Postul Dogan i-a luat fața Antenei 1 și pe acest interval de public, cu 210.000 de urmăritori, în timp ce postul Intact avea 205.000 de privitori.
Audienta posturilor TV marți, 16 februarie, pe intervalul Șef sub acoperire (21:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.689.000 | 9.6 | 19.1 |
2 | Kanal D | 1.433.000 | 8.1 | 16.2 |
3 | Antena 1 | 1.120.000 | 6.3 | 12.7 |
4 | Romania TV | 638.000 | 3.6 | 7.2 |
5 | Antena 3 | 523.000 | 3.0 | 5.9 |
6 | DigiSport 1 | 226.000 | 1.3 | 2.6 |
7 | Happy Channel | 223.000 | 1.3 | 2.5 |
8 | Pro 2 | 162.000 | 0.9 | 1.8 |
9 | AMC | 153.000 | 0.9 | 1.7 |
10 | Pro Cinema | 137.000 | 0.8 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marți, 16 februarie, pe intervalul Șef sub acoperire (21:30-22:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 915.000 | 9.6 | 20.3 |
2 | Kanal D | 666.000 | 7.0 | 14.8 |
3 | Antena 1 | 484.000 | 5.1 | 10.7 |
4 | Antena 3 | 333.000 | 3.5 | 7.4 |
5 | Romania TV | 319.000 | 3.3 | 7.1 |
6 | DigiSport 1 | 147.000 | 1.5 | 3.3 |
7 | Happy Channel | 144.000 | 1.5 | 3.2 |
8 | AMC | 90.000 | 0.9 | 2.0 |
9 | Digi 24 | 82.000 | 0.9 | 1.8 |
10 | Pro 2 | 72.000 | 0.8 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marți, 16 februarie, pe intervalul Șef sub acoperire (21:30-22:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 459.000 | 10.9 | 29.5 |
2 | Kanal D | 210.000 | 5.0 | 13.5 |
3 | Antena 1 | 205.000 | 4.9 | 13.2 |
4 | DigiSport 1 | 60.000 | 1.4 | 3.8 |
5 | Antena 3 | 44.000 | 1.0 | 2.8 |
6 | Romania TV | 41.000 | 1.0 | 2.6 |
7 | AMC | 35.000 | 0.8 | 2.2 |
8 | Comedy Central | 30.000 | 0.7 | 1.9 |
9 | Prima TV | 25.000 | 0.6 | 1.6 |
10 | Pro 2 | 24.000 | 0.6 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Lasa Antenuta 3. Zi cap de guma ce a facut Antenuta ta cu Marinica. Zero Barat. Pensionarii nu ii vezi nu ?
Putem ajunge direct la siteurile observatornews.ro /as.ro etc
Toate emisiunile din prezent sunt prezentate acolo
Vai de ei... Zero audiente, hai sa scoatem o aplicatie...
Nu intereseaza pe nimeni de posturile de stiri. Zi ce a facut Antenuta ta cu marinica. Pro TV dublu comercial. A sters pe jos cu emisiunea ta. Plangi de ciuda ! Hi hi hi !
Marinica a mai scazut, nu zici asta postac ? In ianuarie avea peste 6 rating coemrcial. Acum 5...
Atâta prostie n-am vazut in viata mea
Unii dintre voi sunteți asa de "inteligenti" dar deabea știți sa citiți un tabel cu audiențe =/
Sunt câțiva care au habar de ceea ce zic, dar puțini
Chiar as vrea sa ma întâlnesc cu unii față in fața,sa vad cum arată niste oameni fara viața socială
Te referi la fratii tai postaci antenisti nu ? La mile si Mile.
Putem ajunge direct la siteurile observatornews.ro /as.ro etc
Toate emisiunile din prezent sunt prezentate acolo
La prima vedere e ok
Dar sper sa vină update-uri
Atâta prostie n-am vazut in viata mea
Unii dintre voi sunteți asa de "inteligenti" dar deabea știți sa citiți un tabel cu audiențe =/
Sunt câțiva care au habar de ceea ce zic, dar puțini
Chiar as vrea sa ma întâlnesc cu unii față in fața,sa vad cum arată niste oameni fara viața socială