Skip to main content

Operaţiunile Burda, preluate de o nouă firmă. Au lansat deja mai multe reviste BBC - Good Food, Top Gear

 
Operaţiunile Burda, preluate de o nouă firmă. Au lansat deja mai multe reviste BBC - Good Food, Top Gear

Operaţiunile grupului Burda (editare şi distribuţie), din România, sunt operate oficial de o nouă companie. Este vorba despre firma City Publishing, care aduce şi titluri noi ca BBC Good Food şi BBC Top Gear.

Publicitate

Mişcarea vine în contextul în care compania nemţească Burda a decis să iasă de pe piaţa românească, în vara anului trecut, după cum Paginademedia.ro a scris la vremea respectivă.

Operaţiunile Burda România au fost preluate atunci de Lucian Vegheş, după cum au declarat pentru Paginademedia.ro oficialii companiei internaţionale Burda tot în august 2020.

Lucian Vegheş a fost unul dintre acţionarii Hiparion (alături de Cătălin Turcu) pe vremea când distribuitorul de presă a intrat în faliment.

Finalizarea procesului de preluare a operaţiunilor a avut loc la finalul anului trecut. Începând cu luna ianuarie 2021, companiile din grup au devenit City Publishing (editura) şi City Logistic (operatorul logistic), anunţă reprezentanţii firmei într-un comunicat de presă.

Oficialii City Publishing anunţă că echipa redacţională s-a mărit, noi tiluri au apărut în portofoliu şi altele mai vechi au fost relansate: BBC Good Food, BBC Top Gear, Femeia, Mami, Beau Monde sau Casa Lux, printre acestea.

BBC Good Food şi BBC Top Gear au mai fost în trecut pe piaţa românească, fiind editate de grupul Intact.

City Publishing mai anunţă şi alte mişcări noi:

„Se depun eforturi continue în vederea rentabilizării şi profitabilizării operaţiunilor de distribuţie prin optimizarea rutelor de transport şi actualizarea tarifelor, având ca rezultat dublarea cifrei de afaceri în acest segment, în ultimul trimestru. În plus, se urmăresc direcţii de inovare, proiectare şi producţie de automatizări logistice.

În acest moment, au loc implementarea şi testarea unui sistem WMS (Warehouse Management System) cu capacităţi de track&trace, cu următoarele beneficii: trasabilitatea completă a intrărilor şi ieşirilor de marfă, acurateţea informaţiilor, rapiditatea comunicării între depozitele din Bucureşti şi Cluj şi toate segmentele lanţului de distributie, eliminarea erorilor umane şi monitorizarea stocurilor în timp real”, spun aceştia.


Citeşte şi: EXCLUSIV. Grupul Burda confirmă pentru Paginademedia: "ne-am retras de pe piaţa românească". Firma a fost vândută. Cui?


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus