Skip to main content

COMUNICAT. In-store Trend. Când brandurile concureazӑ în a oferi cumpӑrӑtorilor experienţe de shopping inedite, supermarketul câstigӑ

 
COMUNICAT. In-store Trend. Când brandurile concureazӑ în a oferi cumpӑrӑtorilor experienţe de shopping inedite, supermarketul câstigӑ

COMUNICAT. Sunt vremuri interesante pentru industria cumpӑrӑturilor direct la magazin. Aparent mutaţi în online, noul context a modelat obiceiurile de consum ale cumpӑrӑtorilor oferind opţiuni ṣi platforme variate pentru a face cumpӑrӑturi.

Publicitate

Ceea ce insӑ nu s-a schimbat, este nevoia de a ieṣi din casӑ ṣi a merge la cumpӑrӑturi pentru lucruri esenţiale în proximitatea casei.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit

POS Media România, agenţie specializatӑ în in-store shopping marketing, observӑ în noul context o nevoie tot mai mare a supermarketurilor de proximitate de a evolua, de a se adapta ṣi a oferi cumpӑrӑtorilor experienţe de cumpӑrӑturi entertaining ṣi în siguranţӑ.

GALERIE FOTO.

Surse foto: POS Media Romania, POS Services Hungary

POS Media estimeazӑ o creṣtere a cererii media in-store, intrucât brandurile devin tot mai implicate în a activa campanii media de impact, care sӑ influenţeze în final decizia de cumpӑrare a consumatorilor, direct în magazine.

„Suntem fiinţe sociale, iar mersul la piaţӑ, la magazin sunt în natura noastrӑ. Cum nu mai cӑlӑtorim atât de des în locurile preferate, cumpӑrӑturile esenţiale de proximitate sunt un moment de miṣcare, fireṣti ṣi pot fi fӑcute în siguranţӑ, respectând mӑsurile de distanţare.

Totodatӑ putem face o experienţӑ din ele, atrӑgând privirile curioase ale cumpӑrӑtorilor impresionaţi de brandurile care ṣtiu cӑ activӑrile in-store pot fi entertaining ṣi educative.

Evenimentele offline ne lipsesc tuturor, iar online-ul acoperӑ parţial aceastӑ nevoie, de aceea orice ieṣire din casӑ a devenit un adevӑrat eveniment în contextul actual.

Cum evenimentele s-au bazat mereu pe happening-uri creative, activӑri de brand, cele 2 dimensiuni de fun ṣi memorabil ale experienţei, instore-ul prin intermediul supermarketului de proximitate se duce în aceastӑ zonӑ, de a face din ieṣitul la cumpӑrӑturi un adevӑrat eveniment.

Construim ṣi dezvoltӑm permanent formate noi media appealing pentru branduri ṣi enternaining pentru consumatori. Este important sӑ ne înconjurӑm de frumos, de inedit, de a descoperi în ceea ce ṣtim deja ṣi alte elemente de noutate, iar supermarketurile sunt un instrument de comunicare în acest context, un instrument de a descoperi elemente de noutate, direct la magazin, prin comunicӑrile campaniilor de brand.

A face din mersul la cumpӑrӑturi o experienţӑ pentru consumatori este trendul numarul 1 pentru retaileri iar supermarketurile rӑspund trendului digital prin crearea de experienţe ṣi activӑri offline creative, experienţe pe care cumpӑrӑtorii nu le pot gӑsi online” declarӑ Maxim Sazhyn, Country Manager POS Media Romania & Ucraina.

Campaniile in-store devin mai atractive pentru advertiserii care aleg sӑ iṣi diversifice comunicarea de brand ṣi sӑ influenţeze decizia de cumpӑrare direct în magazine.

POS Media România este singura agenţie de shopper marketing specializatӑ în in-store media, care dӑ voce brandurilor direct în magazine ṣi îṣi propune sӑ creeze campanii memorabile ṣi experienţe inedite pentru cumpӑrӑtori.

POS Media România este parte din grupul POS Media Europe a carui misiune este de a ajuta clienţii, atât retailerii cât şi advertiserii, ȋn a creşte vânzările prin "shopping behaviuour influencing”.

Grupul oferă servicii şi produse variate precum: soluţii media, merchandising şi event promotions, solutii digitale, concepte creative, data analytcs, cercetări de piaţă şi consultanţă customizată.

Compania are parteneriate de lungă durată ȋn peste 250 de lanţuri de retail la nivel global incluzand Tesco, Kaufland, Lenta, Carrefour, SPAR, Magnit, Metro şi mulţi alţii.

Advertiserii din portofoliu pentru care creeaza campanii de shopping influencing sunt branduri şi companii de notorietate globală precum Unilever, Coca-Cola, Nestle, Mondelez, Heineken şi mulţi alţii.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus