Skip to main content

Reacţie: „TVR nu are angajat personal pentru curăţenie”. Curăţenia costă la fel ca anul trecut

 
Reacţie: „TVR nu are angajat personal pentru curăţenie”. Curăţenia costă la fel ca anul trecut

TVR reacţionează, după ce sindicaliştii de la MediaSind au publicat un document care arată că Postul public vrea să dea peste 65.000 de euro unei firme, pentru două luni de curăţenie în instituţie.

Publicitate

„Comunicatul MediaSind induce în eroare, vehiculând o serie de informaţii scoase din context. Suma menţionată în titlul comunicatului nu a fost aprobată de Preşedintele-Director General TVR”, susţin oficialii Televiziunii Române.

Cu toate acestea, nu infirmă suma bani dezvăluită de MediaSind:

„În ceea ce priveşte valoarea indicată în mod alarmist în comunicat, menţionăm că aceasta este similară cu valoarea contractului pentru servicii de curăţenie aferent anului precedent, diferenţele fiind generate de creşterea cuantumului salariului minim pe economie în 2020 şi la începutul acestui an, dar şi a preţului consumabilelor, cauzat de inflaţie.”

Conform sindicaliştilor, Instituţia a făcut o procedură simplificată de achiziţie prin care acordă unei firme de curăţenie suma de 318.920 lei, adică aproximativ 65.000 euro. Suma a fost deja aprobată de PDG-ul Doina Gradea, precum şi de membrii Comitetului Director. Aceştia mai spun că mâine, 5 februarie 2021, se aşteaptă votul electronic, în regim de urgenţă, din partea membrilor Consiliului de Administraţie.

TVR îi contrazice:

„Decizia privind demararea procedurilor de achiziţie de servicii de curăţenie, pentru o perioadă de două luni, incluzând valoarea acestor servicii, a fost luată de Consiliul de Administraţie (CA) al SRTv, în şedinţa din 15 ianuarie.

În momentul demarării procedurii, membrii CA au primit şi caietul de sarcini, care conţine inclusiv informaţiile solicitate de unul dintre membrii Consiliului: cantităţile de consumabile necesare, echipamentele obligatorii de care firma de curăţenie trebuie să dispună, suprafeţele, orarul de prestare a serviciilor pe spaţii”, arată poziţia Serviciului Comunicare, Relaţii Publice şi Protocol.

Nu în ultimul rând, reprezentanţii televiziunii publice vorbesc şi despre procedura de achiziţie:

„Procedura de achiziţie a fost organizată şi derulată în conformitate şi cu respectarea dispoziţiilor Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, anunţul şi documentaţia sunt publice, pe SICAP.

Referitor la interogarea cu privire la necesitatea externalizarii serviciilor de curăţenie în SRTv, considerăm că răspunsul este mai mult decât evident, în condiţiile în care SRTv, asemenea celor mai multe dintre instituţiile publice, nu are angajat personal pentru curăţenie, costurile într-o atare situaţie fiind mult mai ridicate.”


DOCUMENT. Curăţenie în TVR. Postul public vrea să dea peste 65.000 de euro unei firme, pentru două luni de curăţenie


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • toata conducerea tvr traieste intr-o mizerie morala Haideti odata cu *** ei !
  • Curatenia costa la fel se muta ca anul trecut. Deci storc bani din: hartie igienica inexistenta, lipsa sapunului, toatele prost intretinute, spatii vechi pline de praf, purici si alte insecte. Deci costa la fel ca anul trecut si la fel ca in toti anii, jumatate din banii pentru curatenie se duc in buzunarele unora...
  • @Pila Poate e mizerie in birouri pentru ca cei care isi desfasoara activitatea nu au minima educatie sa isi faca o curatenie sumara la locul de munca? Le place in mizerie.
  • Acum se explica mizeria din birourile TVR. În special din așa-numitul Carrefour.

Trimite un comentariu

sus