Skip to main content

AUDIENŢE. Pro TV e „şeful” marţea. Cu Las Fierbinţi şi Şef sub acoperire. Chefii de pe Antena 1, doar pe doi la tineri

 
AUDIENŢE. Pro TV e „şeful” marţea. Cu Las Fierbinţi şi Şef sub acoperire. Chefii de pe Antena 1, doar pe doi la tineri

Audienţe. Surpriza de marţi: Şeful sub acoperire de pe Pro TV a fost mai urmărit pe comercial decât Chefii de pe Antena 1. Postul Intact a câştigat doar la oraşe, pe intervalul Şefului sub acoperire. Las Fierbinţi, în schimb, nu a avut rival pe propriul interval.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Pro TV a fost „şeful” în seara de marţi. Postul din Pache Protopopescu a bifat două victorii, aseară. Mai întâi cu Las Fierbinţi, serialul de comedie având audienţe mult mai mari decât rivalele Antena 1 şi Kanal D. Apoi a venit emisiunea Şef sub acoperire, care i-a învins pe bucătari pe comercial şi naţional, iar pe urban a pierdut la mică diferenţă.

Şeful sub acoperire de aseară a fost Roxana Ghioca, Director General Austrotherm.

Antena 1, în schimb, s-a „mulţumit” doar cu locurile doi şi trei cu emisiunea Chefi la Cuţite. Producţia culinară cu Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu a câştigat doar la oraşe, pe intervalul Şef sub acoperire.

De menţionat: Chefi la Cuţite nu a performat bine pe intervalele producţiilor Pro TV, dar pe propriul interval a câştigat pe publicul urban şi pe comercial, în timp ce pe naţional era doar pe trei.

Kanal D, cu serialul Hercai, a fost pe primul loc doar pe publicul naţional, pe intervalul Şef sub acoperire.

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Chefi vs Şefi. Mai bine Chef în bucătărie decât Şefi sub acoperire! Showul Antenei a bătut showul Pro TV

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

1. Las Fierbinţi, imbatabil pe propiul interval

Naţional. E marţi seara, iar românii aleg comedia. Las Fierbinţi, producţia Pro TV, a câştigat detaşat pe publicul naţional, cu mai bine de 2,1 milioane de telespectatori.

Hercai, mai urmărit decât Chefi la Cuţite. Serialul turcesc a pus Kanal D pe locul doi, cu 1.514.000 de privitori, iar bucătarii Antenei 1 erau doar pe trei - 1.286.000 de urmăritori.

Urban. Fierbinţenii prind şi la oraşe. Un nou interval, o nouă victorie pentru Las Fierbinţi şi Pro TV - 995.000 de telespectatori, în medie.

Chefii Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu au stat mai bine pe acest interval, cu 765.000 de privitori. Kanal D completa podiumul serii, cu 660.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii urmăresc în număr mare comedia. Las Fierbinţi mai bifa un succes, aseară, cu 477.000 de telespectatori.

Cifre bune şi pentru Chefi la Cuţite, dar suficiente pentru doar pentru secund. 324.000 de români se uitau la emisiunea culinară prezentată de Gina Pistol.

Pe locul trei se regăsea tot Kanal D, cu 172.000 de privitori.

Audienta posturilor TV marţi, 9 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.120.000 12.0 23.8
2 Kanal D 1.514.000 8.6 17.0
3 Antena 1 1.286.000 7.3 14.5
4 Romania TV 422.000 2.4 4.7
5 Antena 3 400.000 2.3 4.5
6 Happy Channel 310.000 1.8 3.5
7 Prima TV 281.000 1.6 3.2
8 Pro Cinema 241.000 1.4 2.7
9 DigiSport 1 166.000 0.9 1.9
10 Realitatea Plus 113.000 0.6 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 9 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 995.000 10.4 22.0
2 Antena 1 765.000 8.0 16.9
3 Kanal D 660.000 6.9 14.6
4 Romania TV 253.000 2.6 5.6
5 Antena 3 240.000 2.5 5.3
6 Happy Channel 169.000 1.8 3.7
7 Prima TV 125.000 1.3 2.7
8 DigiSport 1 124.000 1.3 2.7
9 Realitatea Plus 69.000 0.7 1.5
10 Digi 24 58.000 0.6 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 9 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 477.000 11.4 31.3
2 Antena 1 324.000 7.7 21.2
3 Kanal D 172.000 4.1 11.3
4 DigiSport 1 50.000 1.2 3.3
5 Prima TV 49.000 1.2 3.2
6 Happy Channel 39.000 0.9 2.6
7 Romania TV 39.000 0.9 2.5
8 Digi 24 29.000 0.7 1.9
9 Antena 3 27.000 0.6 1.7
10 Film Cafe 16.000 0.4 1.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Intervalul Şef sub acoperire a avut trei lideri

Naţional. Luptă strânsă pentru primul loc între Hercai şi Şeful sub acoperire. Serialul de pe Kanal D a avut câştig de cauză, cu 1.472.000 de telespectatori.

Pro TV s-a clasat pe locul doi, dar la mică diferenţă - 1.434.000 de privitori. Podiumul era completat de Antena 1 şi Chefi la Cuţite - 1.387.000 de urmăritori.

Urban. Un alt segment de public, un alt lider. Chefii Antenei 1 au bifat singurul succes al serii pe cele două intervale cu producţiile de la Pro TV. Aproximativ 776.000 de telespectatori s-au uitat la emisiunea culinară.

Şeful sub acoperire de pe Pro TV era pe locul secund, cu 701.000 de privitori, iar pe trei termina seara Kanal D - 658.000 de urmăritori.

Comercial. Surpriză în rândul tinerilor. După ce săptămâna trecută Chefii depăşeau 450.000 de privitori tineri, emisiunea a scăzut la 351.000, aseară.

Şeful sub acoperire de pe Pro TV a câştigat bătălia audienţelor, cu 369.000 de telespectatori. Podiumul l-a completat Kanal D - 175.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV marţi, 9 martie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:25-22:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.472.000 8.3 18.4
2 Pro TV 1.434.000 8.1 17.9
3 Antena 1 1.387.000 7.9 17.3
4 Romania TV 496.000 2.8 6.2
5 Antena 3 437.000 2.5 5.5
6 Prima TV 292.000 1.7 3.6
7 Happy Channel 247.000 1.4 3.1
8 Pro Cinema 216.000 1.2 2.7
9 DigiSport 1 128.000 0.7 1.6
10 Pro 2 110.000 0.6 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 9 martie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:25-22:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 776.000 8.1 18.3
2 Pro TV 701.000 7.3 16.6
3 Kanal D 658.000 6.9 15.6
4 Antena 3 290.000 3.0 6.9
5 Romania TV 275.000 2.9 6.5
6 Prima TV 127.000 1.3 3.0
7 Happy Channel 126.000 1.3 3.0
8 DigiSport 1 114.000 1.2 2.7
9 Realitatea Plus 64.000 0.7 1.5
10 Digi 24 57.000 0.6 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 9 martie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:25-22:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 369.000 8.8 24.1
2 Antena 1 351.000 8.4 23.0
3 Kanal D 175.000 4.2 11.4
4 DigiSport 1 65.000 1.6 4.3
5 Romania TV 51.000 1.2 3.3
6 Prima TV 49.000 1.2 3.2
7 Antena 3 33.000 0.8 2.2
8 Happy Channel 29.000 0.7 1.9
9 AMC 26.000 0.6 1.7
10 Digi 24 25.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ghepardescu Ghepardescu
    *** încă fac rating evident postaci

    Te referi la Accesati, la Marinica, la Burlaci, la Umor Seci nu postacule ?
    Zi de Bucatarii tai ce au facut, scaderi fata de saptamana trecuta si fata de sezonul trecut. Hai, curaj !
    Deci Fierbinti si Acoperitii Sefi peste Bucatari, inseamna mizerii fac rating. Dar Bucatarii peste Talente nu inseamna ca mizerii fac rating postacule ? Deci Bucatarii "e" *** inseamna.
    Plangi de oftica !
  • Ghepardescu Ghepardescu
    Mizerii încă fac rating evident postaci

    Hahahaha ! Nu stie postacul ce scuze sa mai gaseasca. Cand Umorul Sec era peste Lei nu ne zicea ca mizeriile fac rating.
    Vezi ca aseara Leii peste Umorul de 2 parale. Sigur o sa zici ca mizeriile fac rating acum.
    Plangi de oftica !
  • Ghepardescu Ghepardescu
    Ieri, PRO TV s-a clasat pe primul loc în topul audiențelor în intervalul orar 20:29 – 22:31, înregistrând 9.1 puncte de rating și 21.1% cotă de piață, pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe locul doi avea 7.7 puncte de rating și 17.9% share. În ceea ce privește segmentul comercial, show-ul Imperiul Leilor și-a menținut prima poziție cu 8.1 puncte de rating și 22.1% cotă de piață în rândul publicului format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 7.1 puncte de audiență și 19.4% share.

    Postacul Mile devastat ! Umorul Sec *** !
  • Leucesca Leucesca
    Serios postacule ? Acum zici asta ? Pai si cand Umorul Sec era lider nu ne zici ca *** fac rating ? Pai inseamna ca mizeria de Bucatari de luni a fost peste calitatea Talentelor. Nu ? Doar ziceai ca *** fac rating. Deci Chefii sunt mizerii.
    Apropo, aseara Leii peste Umorul tau Sec. Plangi !

    Hai, zi de Bucatarii tai ca au scazut fata de saptamana trecuta si fata de sezonul trecut. Hai, curaj !
  • Mile Mile
    Mizerii încă fac rating evident postaci
  • Leuter Leuter
    Chiar asa esti suparat postac ha

    Tu esti supart postacule ha. Mori de ciuda si de oftica. Pe stirea cu Bucatarii invinsi de Survivor si un film antic vechi de 10 ani nu comentezi ? Nu ne zici ca au scazut Bucatarii fata de saptamana trecuta, dar si fata de sezonul trecut ?
    Hai curaj !
  • Marian Marian
    Siminescu , Mumia care il da pro este nou nu a fost la antenuta , nu are bani antena de filme noi ei dau ce au fost la pro
  • Mile Mile
    Chiar asa esti suparat postac ha
  • Stickers Stickers
    Si tot pe doi la comercial sub chefi ha

    La diferenta de doar 0.2 comercial. Hahahaha ! Nici nu se vede !
    Sefii Acoperiti si Fierbinti peste Bucatarii tai. Bucatarii doar peste un film antic. Vai de Mile mile.
  • Stickers Stickers
    Sabina esti cumva de la post sau cum

    Exact ca si tine. Nu lauzi Antenuta ? Nu ne zici ca au scazut Bucatarii fata de sezonul trecut, fata de saptamana trecuta ?
  • Semintescu Semintescu
    Ce de asistați social pe site

    Ca si tine. Tu ce cauti aici ? Zici de altii dar tu nu te vezi in oglinda ?
  • Semintescu Semintescu
    Vai postac te prinde mumia ha

    Vai de tine postac. Era mumia la antenuta ti-a placut, l-ai vazut. e mumia la pro, nu imi place.
  • Semintescu Semintescu
    Păi e postac

    Ca si tine. Imediat pe stirea asta ai 100 de comentarii. Pe stirea cu Bucatarii invinsi de Survivor si film antic nu zici nimic ?
  • Semintescu Semintescu
    Pe intervalul Chefilor,Antena 1 a fost lider de audienta pe publicul comercial si all urban

    Si pe intervalul Fierbinti si Sefii Acoperiti, Pro TV a sters pe jos cu Antenuta ta.
  • Forfecuta Forfecuta
    Chefi lideri iar aseara postaci pe doi

    In visele tale poate. Ha ha ha. Deci aseara Acoperitii si Fierbinti peste Chefii tai. Chefii tai au invins doar filmul de 2 parale.

Trimite un comentariu

sus