Skip to main content

AUDIENŢE. S-a mai dus pofta! Chefi la Cuţite, doar pe doi-trei. Survivor, liderul serii de duminică. Ce a făcut Pro TV?

 
Foto: Antena 1
Foto: Antena 1

Audienţe. Românii au lăsat gătitul şi s-au uitat la acţiune. Ediţia de aseară din Chefi la Cuţite de pe Antena 1 a scos cifre modeste pe toate segmentele de public. Survivor, în schimb, a câştigat mult public pentru Kanal D. Pro TV, cu filmele, a bifat două locuri doi şi un loc trei.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Bucătarii Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu nu au mai prins la public şi aseară. Emisiunea culinară a Antenei 1 a pierdut mult public în comparaţie cu debutul de pe 28 februarie, când reuşea să câştige primul loc pe comercial. Puţin peste 1,1 milioane de români s-au uitat la cele trei ore şi jumătate ale episodului de aseară, la nivelul întregii ţări.

Survivor, show-ul prezentat de Daniel Pavel, a pus Kanal D pe primul loc pe toate segmentele de public. Peste 2 milioane de telespectatori urmăreau episoadul aseară, la nivel naţional.

Important de menţionat: Survivor a durat cu jumătate de oră mai mult decât Chefi la Cuţite, dar locurile în clasament au rămas neschimbate, iar audienţele erau asemănătoare.

Pro TV a propus două filme pe intervalul Chefilor: „007: Coordonata Skyfall” (2012), cu Daniel Craig, Judi Dench şi „Upgrade” (2018), cu Logan Marshall-Green.

CITEŞTE ŞI: Audienţele debutului sezonului 9 Chefi la Cuţite

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul Chefi la Cuţite (20:00-23:25):

Naţional. Cifre modeste pentru Chefi la Cuţite pe acest interval de public. Peste 1,1 milioane de români au ales să urmărească emisiunea culinară pe Antena 1, aseară.

Liderul detaşat era Kanal D, cu show-ul Survivor. Lupta dintre Faimoşi şi Războinici era privită de 2.069.000 de telespectatori, în medie.

Agentul 007 a plasat Pro TV-ul pe locul secund, cu 1.351.000 de privitori.

Urban. Bucătarii Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu au stat ceva mai bine la oraşe. Antena 1 era pe locul doi cu emisiunea Chefi la Cuţite - 655.000 de telespectatori.

Survivor şi Kanal D şi-au păstrat primul loc şi pe acest target, cu 917.000 de privitori. Podiumul serii îl completa Pro TV - 603.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii, între Survivor şi Agentul 007. Kanal D mai bifa un succes duminică seara, cu 360.000 de telespectatori tineri.

Filmele Pro TV-ul plasau postul din Pache Protopopescu pe locul secund - 314.000 de urmăritori, iar bucătarii Antenei 1 încheiau podiumul serii cu doar 286.000 de privitori (faţă de peste 400.000 la debut).

Audienta posturilor TV duminică, 7 martie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20:00-23:25), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 2.069.000 11.7 24.6
2 Pro TV 1.351.000 7.6 16.1
3 Antena 1 1.150.000 6.5 13.7
4 Romania TV 502.000 2.8 6.0
5 Antena 3 307.000 1.7 3.6
6 DigiSport 1 302.000 1.7 3.6
7 TVR 1 221.000 1.2 2.6
8 Prima TV 169.000 1.0 2.0
9 TVR 2 164.000 0.9 1.9
10 National TV 148.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 7 martie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20:00-23:25), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 917.000 9.6 21.2
2 Antena 1 655.000 6.8 15.2
3 Pro TV 603.000 6.3 14.0
4 Romania TV 286.000 3.0 6.6
5 Antena 3 200.000 2.1 4.6
6 DigiSport 1 179.000 1.9 4.1
7 TVR 1 103.000 1.1 2.4
8 TVR 2 99.000 1.0 2.3
9 National TV 82.000 0.9 1.9
10 Prima TV 71.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 7 martie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20:00-23:25), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 360.000 8.5 23.8
2 Pro TV 314.000 7.4 20.8
3 Antena 1 286.000 6.8 19.0
4 DigiSport 1 52.000 1.2 3.4
5 Romania TV 33.000 0.8 2.2
6 Eurosport 1 28.000 0.7 1.8
7 Digi 24 23.000 0.6 1.5
8 Prima TV 23.000 0.5 1.5
9 Antena 3 22.000 0.5 1.4
10 National TV 21.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Multumesc SABINA. E bine ca mai vedem si alte categorii de audiente, cel "comercial național pe segmentul de public 21-54 național".
    Nu doar cel comercial urban, target-ul 18-49 de ani.
  • O săptămână #unusiunu începe cu emisiunea Românii au talent! În intervalul 20:26 – 22:35, PRO TV a fost lider pe targetul comercial național, înregistrând 11.5 puncte de rating și 27.2% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 9.1 puncte de rating și 21.6% share. Iar pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 8.2 puncte de rating și 23.9% share.
  • Hai Mile. Aici nu comentezi postacule ? Si alti postaci ca mile, ca Aberantu Specialistu. Hai, curaj postaci ! Comentati !
    Sunteti ofticati maxim nu ?
  • exprimari prostesti. nu ma uit la antena 1, ma uit la survivor. dar nu puteti sa scrieti „nu a prins la public” despre ceva ce are aproape 20 share pe comercial. cele trei posturi sunt singurele care prind la public.
    da, batalia e mare. dar atentie la exprimare, dragi jurnalisti
  • E interesant ca, Chefii in 3 ore si 25 de minute a avut 6.8 rating comercial (286.000 persoane), iar Pro TV sambata a avut mai mult. 6.9 pe comercial si 291.000 de persoane cu Avengers ce a tinut 3 ore si 30 de minute.
    Deci un film de acum 2 ani cam la egalitate cu o emisiune foarte scumpa...
  • Sincer, as fi incercat o luna, doua ca durata emisiunii sa scada pana pe la 2 ore, 2 ore si 30 de minute. Nu 3-4 ore. Ca sa vedem ce diferente sunt la audiente.
    Conteaza si asta. Doar nu stai 4 ore sa se uiti la emisiune. Ca in astea 4 ore, 1 ora si 30 de minute sunt reclame.
  • Mile postacule, tot nu ai aparut pe aici sa comentezi ? Mori de oftica nu ? Mordi de ciuda nu ? Ca azi ai aparut pe site sa comentezi, aici:
    https://www.paginademedia.ro/2021/03/cristi-brancu-debut-prima-tv/

    Sigur ai citit aceasta stire, cu umilita Bucatarilor. Dar iti e rusine si frica sa comentezi ? Hai, curaj ! Nu zici de scaderea Bucatarilor ?
  • Postacul Mile iar a luat pauza de la debitat ineptii, Antenuta umilita, vorbaraie multa, gateala mai putina, s-a saturat lumea, doamne ajuta sa tot scada
  • Când scrie AUDIENTE e clar că se vorbește despre orice. Am și eu o întrebare în afara subiectului. Ce reviste publică programele Cinemaraton și Medika, că persoanele în vârstă din familia mea se bazează pe TvMania și e destul de superficială. Toate revistele ne spun ce e la tvr, protv, etc. Mulțumim mult, dar asta știam.
  • În prima săptămână a lunii martie, în Prime Time (19:00 – 23:00), PRO TV a fost lider incontestabil de audiență și a înregistrat o medie de 8.0 puncte de rating și 23.9% cotă de piață, pe segmentul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.3 puncte de rating și 18.7% share. Pe targetul comercial național, lucrurile au stat la fel. PRO TV a înregistrat 10.2 puncte de audiență și 24.9% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 7.0 puncte de rating și 17.0% share.
  • Audienta Survivor, unde Antenta a stat foarte jos, dezastru chiar:
    Conform datelor furnizate de Kantar Media, în intervalul de difuzare a show-ului, 19:57 – 24:06, Kanal D a înregistrat 11,4% rating și 25,7% cota de piață, pe
    targetul Național, 9,4% rating și 22,3% cota de piață, pe targetul All Urban, și 8,2% rating și 24,6% cota de piață, pe Comercial.

    Deci, pe comercial, Kanal D in 4 ore a avut 8.4 rating comercial, Pro TV 7 puncte, iar Antenuta locul 3 cu 6 rating comercial. Vai de Mile mile !
  • Hai postacii Mile mile, unde sunt bagati ? In barlog ?
    Mor de oftica postacii, nu ?
  • Vai mare disperare pe angajații pro tv
    Au avut 2 puncte in plus pe comercial față de chefi si sunt in delir
    Mai usor ca lumea trecută plângeati in pumni
    Deocamdată sunt niste simple audiții
    Ăsta toamna, visuri la cheie a mai întrecut chefii la audiții
    Dar cand vor începe batleurile vai si amar!

    Pai cand incep "batleurile", multe emisiuni si seriale se vor termina la Pro TV. Deci Antenuta se va lauda ca Bucatarii au fost peste filme vechi in audiente ? Vai de ei...

Trimite un comentariu

sus