Skip to main content

AUDIENŢE. Românii, între Las Fierbinţi şi Chefi la Cuţite. Pro TV şi Antena 1 şi-au împărţit victoriile în seara de marţi

 
Foto: Antena 1
Foto: Antena 1

Audienţe. Românii au ales să urmărească Las Fierbinţi şi Chefi la Cuţite, în seara de marţi. Pro TV a câştigat clar pe intervalul serialului de comedie, iar bucătarii Antenei au dominat intervalul Şef sub acoperire, o altă producţie a Pro TV-ului.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Pro TV, imbatabil în prima parte a serii de marţi. Serialul Las Fierbinţi a câştigat detaşat bătălia cu Chefii Antenei 1 pe toate segmentele de public, aseară. Peste 2,4 milioane de români s-au uitat la serialul de comedie cu Bobiţă, Celentano şi Firicel, la nivelul întregii ţări.

Lucrurile s-au schimbat pe intervalul Şef sub acoperire. Spre deosebire de săptămâna trecută, producţia de pe Pro TV a pierdut lupta cu Chefii pe intervalul tinerilor şi la oraşe. Doar la nivel naţional a câştigat Şeful sub Acoperire de aseară - Mihaela Cucu, proprietarea companiei de îmbrăcăminte Sofiaman.

Kanal D miza aseară pe un nou episod din serialul turcesc Hercai.

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Pro TV e „şeful” marţea. Cu Las Fierbinţi şi Şef sub acoperire. Chefii de pe Antena 1, doar pe doi la tineri

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

1. Las Fierbinţi vs Chefi la Cuţite. Victorie: Pro TV

Naţional. Las Fierbinţi rămâne cel mai urmărit program la începutul serii de marţi. Peste 2,4 milioane de români s-au uitat la episodul de aseară al serialului de comedie de pe Pro TV.

Bucătarii Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu puneau Antena 1 pe locul doi, cu 1.485.000 de telespectatori. Kanal D şi Hercai încheiau seara pe locul trei, cu 1.396.000 de privitori.

Urban. Fierbinţenii au rămas lideri şi la oraşe. Mai bine de un milion de români au ales serialul Pro TV-ului.

Chefii Antenei 1 s-au clasat pe doi şi la nivel urban cu 851.000 de telespectatori. Podiumul serii era încheiat de Kanal D - 609.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii aleg comedia. Pro TV şi Las Fierbinţi au încheiat prima parte a serii pe primul loc, cu 458.000 de telespectatori tineri.

Cifre bune au scos şi Chefii la Cuţite de pe Antena 1 - aproximativ 365.000 de privitori. Kanal D, în schimb, a rămas a treia staţie TV în topul audienţelor, cu 168.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV marţi, 16 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.407.000 13.6 26.1
2 Antena 1 1.485.000 8.4 16.1
3 Kanal D 1.396.000 7.9 15.1
4 Romania TV 526.000 3.0 5.7
5 Antena 3 323.000 1.8 3.5
6 Happy Channel 310.000 1.8 3.4
7 DigiSport 1 225.000 1.3 2.4
8 Pro Cinema 165.000 0.9 1.8
9 TVR 1 153.000 0.9 1.7
10 National TV 140.000 0.8 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 16 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.063.000 11.1 23.0
2 Antena 1 851.000 8.9 18.4
3 Kanal D 609.000 6.4 13.2
4 Romania TV 280.000 2.9 6.1
5 Antena 3 198.000 2.1 4.3
6 Happy Channel 176.000 1.8 3.8
7 DigiSport 1 114.000 1.2 2.5
8 TVR 1 113.000 1.2 2.5
9 National TV 70.000 0.7 1.5
10 Diva 69.000 0.7 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 16 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 458.000 10.9 29.1
2 Antena 1 365.000 8.7 23.2
3 Kanal D 168.000 4.0 10.7
4 Romania TV 53.000 1.3 3.4
5 TVR 1 53.000 1.2 3.3
6 National TV 42.000 1.0 2.7
7 Digi 24 29.000 0.7 1.9
8 Happy Channel 29.000 0.7 1.9
9 DigiSport 1 26.000 0.6 1.7
10 Diva 24.000 0.6 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Şef sub acoperire vs Chefi la Cuţite. Victorie: Antena 1

Naţional. Luptă strânsă la nivelul întregii ţări între Şeful sub Acoperire de pe Pro TV şi bucătarii de pe Antena 1. Postul din Pache Protopopescu a câştigat la limită cu 1.576.000 de telespectatori, în timp ce Antena 1 avea 1.513.000.

Kanal D se regăsea tot pe locul trei, la fel ca pe intervalul Las Fierbinţi. Serialul turcesc era urmărit de 1.406.000 de privitori.

Urban. Un nou lider la oraşe. Chefii Antenei 1 au fost cei mai urmăriţi pe acest interval de public, aseară. Aproximativ 970.000 de telespectatori s-au uitat la emisiunea culinară prezentată de Gina Pistol.

Şeful sub acoperire de pe Pro TV s-a clasat pe locul secund, cu 687.000 de privitori. La mică distanţă a urmat în clasament Kanal D - 622.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au ales emisiunea culinară de pe Antena 1. Chefii şi-au luat revanşa faţă de săptămâna trecută, cu 475.000 de telespectatori.

Pro TV era pe locul doi cu emisiunea Şef sub acoperire - 336.000 de privitori. Pe trei s-a poziţionat Kanal D - 151.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV marţi, 16 martie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:25-22:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.576.000 8.9 18.9
2 Antena 1 1.513.000 8.6 18.1
3 Kanal D 1.406.000 8.0 16.8
4 Romania TV 512.000 2.9 6.1
5 Antena 3 353.000 2.0 4.2
6 Happy Channel 231.000 1.3 2.8
7 National TV 210.000 1.2 2.5
8 Pro Cinema 199.000 1.1 2.4
9 DigiSport 1 174.000 1.0 2.1
10 Prima TV 126.000 0.7 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 16 martie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:25-22:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 970.000 10.1 22.5
2 Pro TV 687.000 7.2 15.9
3 Kanal D 622.000 6.5 14.4
4 Romania TV 298.000 3.1 6.9
5 Antena 3 209.000 2.2 4.8
6 Happy Channel 122.000 1.3 2.8
7 DigiSport 1 117.000 1.2 2.7
8 TVR 1 97.000 1.0 2.2
9 National TV 91.000 1.0 2.1
10 Pro Cinema 67.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 16 martie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:25-22:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 475.000 11.3 31.0
2 Pro TV 336.000 8.0 22.0
3 Kanal D 151.000 3.6 9.8
4 Romania TV 46.000 1.1 3.0
5 DigiSport 1 46.000 1.1 3.0
6 TVR 1 42.000 1.0 2.7
7 Antena 3 30.000 0.7 2.0
8 Pro Cinema 28.000 0.7 1.8
9 Happy Channel 26.000 0.6 1.7
10 National TV 22.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • nu prea exista aceste emisiuni esti disperat ca pe bune , leii , sefii acoperiti e comercial ha
    Sa nu mai zic de filme postacule... Si filmele in premiera , si filmele reluate de 100 de ori domina la comercial.
    Vrei link sa te faci de ras ?
  • nu prea exista aceste emisiuni esti disperat ca chefi , iumor e comercial ha
  • șef toate domina

    Ce viseaza postacul ? Vezi ca e comercial urban. Stie postacul dar se face ca nu vede... Sefii Acoperiti 7.2 urban si 8 comercial urban. Unde sunt pensionarii postacule ?
  • Tu vorbesti de pensionari , accesati, marinica , next star , revelioane , adelinara , cunoscut , aveti o emisiune parcă doar de comercial ha

    Si hai postacule, curaj ! Cand comentezi pe stirile de vineri , sambata si duminca ? Hai curaj postacule !
  • Tu vorbesti de pensionari , fierbinteni, talentosi , șef toate domina aveti o emisiune parcă doar de comercial ha
  • Foarte bun Sef sub acoperire !
    Pe comercial, peste mult mai scumpele emisiuni ca Burlacul, Te cunosc de undeva. In unele zile chiar dublu... Peste Adela.
  • Au revenit postacii Mile mile Specialistu Aberantu din barlog. Pe stirile de vineri, sambata, duminica si luni doar 2-3 comentarii. Erau bagati in barlog de rusine si de oftica. Saracii...

    https://www.paginademedia.ro/2021/03/audiente-romanii-au-talent-survivor-burlacul-12-martie/
    https://www.paginademedia.ro/2021/03/audiente-survivor-13-martie-2021/
    https://www.paginademedia.ro/2021/03/audiente-chefi-la-cutite-survivor-14-martie/
    https://www.paginademedia.ro/2021/03/audiente-romania-te-iubesc-14-martie-2021/
    https://www.paginademedia.ro/2021/03/romanii-au-talent-audiente-15-martie-2021/

    Doar 2-3 comentarii, dar sambata si duminica, ZERO de la Mile mile si Aberantu Specialistu. Ieri cu Talentele peste Chefi, la fel, 2-3 comentarii. Erau bagati in barlog de rusine...
    Azi, deja au 1000 de comentarii. Maine, la fel ? Cand Leii peste Umorul Sec, tot cam 2-3 comentarii.
  • Ha ha ha ha ha chefi 11 fierbinteni 10

    Si unde ai fost ascuns saptamana trecuta postacule ? Cand Fierbintii 11 rating si Bucatarii doar 7 ? Ascuns in barlog de rusine, nu ?
    https://www.paginademedia.ro/2021/03/audiente-chefi-la-cutite-las-fierbinti-sef-sub-acoperire-9-martie/
    Ha ahahahaha Mile ofticatul !
  • Sa nu uitam sa mentionam ca ieri, pe toata ziua, Pro TV lider detasat cu 22.6% share comercial, Antenuta locul 2 cu doar 21%.
  • Serialul a fost lider absolut de audiență și a înregistrat, pe targetul comercial național, o medie de 13.3 puncte de audiență și 29.9% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 8.5 puncte de rating și 19.2% share.

    Pe targetul comercial, lucrurile au stat la fel. Serialul a înregistrat o medie de 10.9 puncte de rating și 29.2% cotă de piață, pe segmentul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce ANTENA 1 avea 8.7 puncte de rating și 23.3% share.

    De asemenea, aseară, PRO TV a fost lider de audiență în Prime Time, în intervalul 19:00-23:00, și a înregistrat, pe targetul comercial național, o medie de 10.7 puncte de audiență și 26.2% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ANTENA 1 a înregistra 8.1 puncte de rating și 19.8% share. Pe targetul comercial, lucrurile au stat la fel. PRO TV a înregistrat o medie de 8.8 puncte de rating și 25.2% cotă de piață, pe segmentul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 8.3 puncte de rating și 23.7% share.

    Postacii Mile mile Aberantu Specialistu Putina Razvan R in genunchi !
  • cine a zis ca e educat domina pensionari la toate

    Ca la Antenuta ta postacule. Ca la Marinica, Accesati, Factorati, NextStar, Revelioane, Cunoscutii Zero. Pe stirea de sambata nu zici nimic postacule ?
    https://www.paginademedia.ro/2021/03/audiente-survivor-13-martie-2021/
    7 national si 5 comercial. Hai, acolo nu zici nimic postacule ?
    Sau de anul trecut ? Finala 10 rating national si 5 comercial. Iti dau link sa te faci de ras postacule ?
  • Ar fi corect sa prezentați si pe intervalul "Chefi la cuțite" .

    De ce ar fi corect postacule cap de guma ? Nu zici la fel si de ziua de joi ? Ca ar fi corect sa prezentati si pe intervalul Profu' si Pe bune?! ?
    De pensionarii de la Cunoscutii Zero nu zici nimic cap de guma ?
  • Nu si voie sa te uiți la meci ha ha ha

    Exact ca tine postacule. Te uiti la Bucatari doar doar mai creste putin emisiunea. Hi hi hi !
  • Veti scădea postaci, ai dreptate ha

    Pe stirile de vineri, sambata si duminica cand iti faci curaj sa comentezi ? Marea ta emisiune cu Bucatareala locul 3 comercial duminica cu 7 rating, sub un film antic de 1000 ani.
    Deci, cand iti faci curaj sa comentezi pe stirea respectiva ? Aici, 1000 de comentari, acolo ZERO. Hai, curaj postacule !
  • Ha ha ha ha ha chefi 11 fierbinteni 10

    Ha ha ha ha ha talentele 10 bucatarii 9
    Ha ha ha ha ha talentele 13 bucatarii 7 duminica sub survivor , plange mile de ciuda !

Trimite un comentariu

sus