Skip to main content

AUDIENŢE. Românii, cu ochii lipiţi de televizoare la Românii au talent. Antena 1, cifre slabe cu debutul Burlacul. Survivor, locul doi

 
AUDIENŢE. Românii, cu ochii lipiţi de televizoare la Românii au talent. Antena 1, cifre slabe cu debutul Burlacul. Survivor, locul doi

AUDIENŢE. Într-o seară cu Survivor şi debutul emisiunii Burlacul de la Antena 1, Pro TV şi Românii au talent au ţinut românii cu ochii pe televizoare.

Publicitate

Pro TV a condus detaşat clasamentul, iar show-ul de talent a fost cel mai popular program al serii. Survivor a avut cifre bune, deşi a fost mult în urma Românii au talent, iar Burlacul a debutat în noul sezon cu cifre modeste şi de patru ori mai mici decât ale liderului.

Indiferent despre care interval vorbim, Pro TV a condus vineri seara: au fost 2,6 milioane pe Românii au talent, iar până la miezul nopţii (deşi Românii au talent s-au terminat de la ora 23:05), Pro TV a avut o medie de audienţă de peste 2,2 milioane de telespectatori.

În medie, show-ul jurizat de Andi Moisescu, Alexandra Dinu, Andra şi Florin Călinescu a adunat peste 2,6 milioane de români în faţa micilor ecrane în cele două ore şi jumătate de emisiune.

De menţionat că show-ul de pe Pro TV n-a mers atât de bine luni seara, când a fost surclasat pe publicul comercial de cooking show-ul Chefi la cuţite de pe Antena 1.


Citeşte şi: Surpriza de luni: Chefii de pe Antena 1 au depăşit Românii au talent pe publicul tânăr. Pro a câştigat ţara şi oraşele


Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.05):

Naţional. Românii au talent a pus Pro TV în topul celor mai urmărite staţii TV, vineri seara. Show-ul de talente a înregistrat peste 2,6 milioane de telespectatori în fiecare minut.

Kanal D a fost următorul post din top. Nu a stat rău, dar a fost mult în urma Pro TV. Cu Survivor pe interval, Kanal D a adunat o medie de 1,8 milioane de privitori pe minut.

Locul trei pe intervalul Românii au talent a fost ocupat de Antena 1, cu debutul Burlacul pe interval. Fie că vorbim de acest interval sau de întregul interval Burlacul (20:30-23:35), Antena 1 a avut aproximativ aceeaşi medie de audienţă: aproape 600.000 de telespectatori.

Urban. În mediul urban situaţia s-a menţinut. Pro TV a fost lider detaşat, cu 1,3 milioane de persoane în fiecare minut.

Cu aproape 800.000 de telespectatori în fiecare minut, Kanal D s-a clasat pe locul doi când la Pro TV era show-ul Românii au talent.

Podiumul a fost completat de Antena 1, cu 373.000 de urmăritori pe minut.

Comercial. Tinerii, aproape jumătate de milion, s-au uitat la show-ul de talente Pro TV. Locul doi a fost tot al Kanal D, cu 300.000 de persoane pe interval.

Antena 1 s-a clasat pe poziţia a treia, cu 160.000 de privitori pe minut.

Audienta posturilor TV vineri, 5 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20:30-23:05), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.674.000 15.1 31.5
2 Kanal D 1.852.000 10.5 21.8
3 Antena 1 585.000 3.3 6.9
4 Romania TV 329.000 1.9 3.9
5 Antena 3 260.000 1.5 3.1
6 DigiSport 1 209.000 1.2 2.5
7 TVR 1 179.000 1.0 2.1
8 Pro 2 165.000 0.9 1.9
9 Pro Cinema 129.000 0.7 1.5
10 National TV 117.000 0.7 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 5 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20:30-23:05), în mediul urban URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.326.000 13.8 30.6
2 Kanal D 782.000 8.2 18.1
3 Antena 1 373.000 3.9 8.6
4 Antena 3 178.000 1.9 4.1
5 Romania TV 159.000 1.7 3.7
6 TVR 1 104.000 1.1 2.4
7 DigiSport 1 102.000 1.1 2.4
8 Pro 2 81.000 0.8 1.9
9 Happy Channel 69.000 0.7 1.6
10 Digi 24 68.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 5 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20:30-23:05), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 458.000 10.9 31.9
2 Kanal D 309.000 7.3 21.5
3 Antena 1 160.000 3.8 11.1
4 Digi 24 28.000 0.7 2.0
5 TVR 1 26.000 0.6 1.8
6 TNT 23.000 0.5 1.6
7 Boomerang 22.000 0.5 1.6
8 Romania TV 22.000 0.5 1.5
9 DigiSport 1 21.000 0.5 1.4
10 National TV 19.000 0.4 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Marian Marian
    Sabina sa vedem ce va face deseara ,Razbunatorii , filmul este bun , sambata viitoare este Jurasic World ,iar duminica Spectre 14 martie ,
  • Iuli82 Iuli82
    Surse:Antena 1 e in discutii cu un adolescent de 18 ani pentru preluarea unui format românesc "Marii luxului"(Fat in luxury),un reality show despre diversitate corporală
  • Iulian Iulian
    Umilinta maxima pt Antenuta, postacul Mile iar in barlog, sa vedem ce scuze le mai gaseste, Burlacul e un format obosit, nici la pensionari nu prinde
  • florin florin
    plange mile cu lacrimi de crocodil dupa cifrele astea
  • Sabina Sabina
    Pe 21 martie Pro TV va difuza filmul Curierul 3 de la ora 20.00.
  • SIMONA SIMONA
    Ionela Lucan va prezenta observator matinal de weekend
  • Sabina Sabina
    Bravo Pro TV .Ma bucur ca emisiunea Romanii au talent a mai crescut pe toate targeturile .Iata ca o emisiune de calitate si decenta poate face rating .
  • Aha Aha
    Nici nu ma asteptam altfel
    Burlacul asta e un fel de umplutura si cu o concurență așa,zero barat

Trimite un comentariu

sus