Skip to main content

Rating-ul a sărit de două milioane pentru Las Fierbinti, dar bateriile s-au „terminat” repede pentru Pro TV. Chefii, revanşa după serial

 
Foto | Pro TV
Foto | Pro TV

AUDIENŢE. Pro TV a început seara în forţă, dar bateriile s-au terminat repede. Las Fierbinţi a fost cel mai urmărit program marţi seară, cu audienţe ce au trecut de două milioane de oameni.

Publicitate

N-a fost suficient, însă, ca Pro TV să fie lider până la miezul nopţii. „Sef sub acoperire” n-a ţinut piept, iar Antena 1 a trecut primul loc, cu Chefi la cuţite.

Postul Intact a fost lider cu emisiunea culinară, raportat la media celor aproape patru ore de emisiune.

Explicaţia:

- După ce s-a terminat Las Fierbinţi, cifrele Pro TV au scăzut considerabil. Cu „Şef sub acoperire” (21:30-22:30), postul TV s-a clasat pe trei în ţară şi la oraşe. A stat mai bine la tineri, unde a bifat locul doi.

- Cu filmul „Cursa mortală doi” (22:30-00:30), Pro TV a fost pe doi la tineri, pe trei în ţară şi a coborât pe patru la oraşe.

Aşadar, Pro TV a început seara bine, cu Ştirile şi Las Fierbinţi (unde a fost lider), dar a pierdut din audienţă cu Şef sub acoperire şi filmul dat după ora 22:00. În schimb, Antena 1 a început slab seara, dar şi-a luat revanşa după serialul de comedie al Pro TV.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

1. Românii, cu ochii pe fierbinţeni: 2,2 milioane

Naţional. Aproape 2,2 milioane de oameni au urmărit marţi seara, în medie, Las Fierbinţi. Serialul a pus Pro TV pe primul loc în audienţe, la diferenţă mare de principalele rivale pe interval.

Următoarea televiziune din top a fost Kanal D, care a adunat 1,4 milioane de persoane pe intervalul Las Fierbinţi.

La mică distanţă de locul doi, s-a clasat Antena 1: 1,3 milioane de persoane pe intervalul serialului de comedie.

Urban. Pro TV a scos cifre bune şi la oraşe, dar diferenţa faţa de următoarele locuri s-a mai redus. Aproximativ 960.000 de persoane s-au uitat, în fiecare minut, la aventurile lui Giani, Robi, Dorel şi Bobiţă.

Antena 1 s-a clasat pe doi, peste Kanal D, cu o medie de 765.000 de privitori pe minut.

Kanal D, de pe poziţia a treia, a atras peste 600.000 de telespectatori pe interval.

Comercial. Şi tinerii au adus Pro TV în avantaj. Las Fierbinţi a adunat peste 400.000 de telespectatori tineri în fiecare minut.

Locul secund a aparţinut Antenei 1, cu 325.000 de tineri, iar Kanal D s-a clasat pe trei cu 150.000 de persoane.


Citeşte şi: Pro TV şi Antena 1, duel în audienţe. Las Fierbinţi, peste 1,8 milioane de oameni. Şi Chefi la cuţite a fost lider


Audienta posturilor TV marţi, 6 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

 

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.181.000 12.3 24.4
2 Kanal D 1.458.000 8.3 16.3
3 Antena 1 1.363.000 7.7 15.2
4 Romania TV 447.000 2.5 5.0
5 Antena 3 420.000 2.4 4.7
6 Happy Channel 272.000 1.5 3.0
7 Prima TV 194.000 1.1 2.2
8 Pro Cinema 169.000 1.0 1.9
9 National TV 154.000 0.9 1.7
10 TVR 2 143.000 0.8 1.6

 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 6 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

 

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 961.000 10.0 21.8
2 Antena 1 765.000 8.0 17.3
3 Kanal D 613.000 6.4 13.9
4 Antena 3 272.000 2.8 6.1
5 Romania TV 269.000 2.8 6.1
6 Happy Channel 156.000 1.6 3.5
7 Prima TV 85.000 0.9 1.9
8 TVR 2 85.000 0.9 1.9
9 DigiSport 1 75.000 0.8 1.7
10 Diva 74.000 0.8 1.7

 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 6 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:

 

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 407.000 9.7 29.8
2 Antena 1 325.000 7.7 23.8
3 Kanal D 147.000 3.5 10.8
4 Antena 3 47.000 1.1 3.5
5 Romania TV 29.000 0.7 2.1
6 Prima TV 28.000 0.7 2.0
7 Happy Channel 26.000 0.6 1.9
8 Diva 22.000 0.5 1.6
9 DigiSport 1 22.000 0.5 1.6
10 Disney Junior 21.000 0.5 1.6

 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. S-a terminat Las Fierbinţi, au recuperat şi Chefii

Naţional. Peste 1,34 milioane de telespectatori au fost cu ochii, marţi seara, pe Chefi la cuţite. Raportat la media celor trei ore şi jumătate de emisiune, Antena 1 a fost lider.

Pro TV s-a clasat pe doi în top, cu 1,33 milioane de persoane pe minut, urmat de Kanal D cu 1,28 de milioane pe interval.

Urban. Antena 1 a fost lider şi la oraşe, cu o medie de 780.000 de persoane. Locul doi a fost al Pro TV, post ce număra 590.000 de telespectatori pe interval.

Podiumul a fost completat de Kanal D, cu 560.000 de persoane pe minut.

Comercial. Peste 335.000 de tineri s-au uitat, în medie, la Chefi la cuţie pe Antena 1.

Aproximativ 310.000 de telespectatori tineri au fost pe Pro TV, pe acelaşi interval, iar aproape 150.000 pe Kanal D.

Audienta posturilor TV marţi, 6 aprilie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-00:00), la nivel NATIONAL:

 

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.347.000 7.6 17.3
2 Pro TV 1.334.000 7.5 17.2
3 Kanal D 1.288.000 7.3 16.6
4 Romania TV 454.000 2.6 5.8
5 Antena 3 447.000 2.5 5.8
6 Prima TV 196.000 1.1 2.5
7 Happy Channel 195.000 1.1 2.5
8 National TV 179.000 1.0 2.3
9 DigiSport 1 173.000 1.0 2.2
10 TVR 1 161.000 0.9 2.1

 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 6 aprilie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-00:00), în mediul URBAN:

 

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 780.000 8.1 19.5
2 Pro TV 589.000 6.1 14.7
3 Kanal D 558.000 5.8 13.9
4 Antena 3 298.000 3.1 7.4
5 Romania TV 239.000 2.5 6.0
6 DigiSport 1 123.000 1.3 3.1
7 Happy Channel 117.000 1.2 2.9
8 Prima TV 96.000 1.0 2.4
9 National TV 68.000 0.7 1.7
10 Digi 24 59.000 0.6 1.5

 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 6 aprilie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-00:00), la nivel COMERCIAL:

 

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 335.000 8.0 24.4
2 Pro TV 310.000 7.4 22.6
3 Kanal D 147.000 3.5 10.7
4 DigiSport 1 52.000 1.2 3.8
5 Antena 3 50.000 1.2 3.6
6 Prima TV 28.000 0.7 2.0
7 Happy Channel 28.000 0.7 2.0
8 Romania TV 28.000 0.7 2.0
9 Digi 24 26.000 0.6 1.9
10 Pro Cinema 25.000 0.6 1.8

 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • De ce sunt imaginile neclare,spălăcite? Si la acest articol imaginea e neclara
  • De ce nu mai dati sinteze lunare cu cele mai urmarite stiri ,filme,divertisment,seriale...etc, cum făceați acum 1 an?
  • Interesant ca audienta Chefilor este aproae aceeasi pe intervalul lor cu cea din intersectia cu Las Fierbinti. Asta inseamna ca, dupa ce se termina serialul, publicul pro nu se muta pe A1. Dupa 21:30 Kanal d scade si el, dar tot nu creste A1 ( pe national chiar scade fata de intersectie, iar la urban si comercial au doar cateva mii in plus fata de 1a ora).
  • @q45, pe pagina lor de Instagram apare că se schimbă ora de difuzare: Joi, 15 Aprilie, de la 23:00, iar de vinerea aceasta vor băga filme.

    Foarte bună mutarea, emisiunea asta nu-și avea rostul de mulți ani
  • Ce se întâmplă cu Burlacul? Vineri e film programat,Contele de Monte Cristo
  • Disperare pe Antenuta, nu postacule ? Iar s-au terminat Bucatarii Prajiti la miezul noptii...

    In aproape 4 ore de Bucatari, diferenta pe comercial a fost de doar 0.6 rating (25.000 persoane) ? Foarte slab pentru antenisti...

Trimite un comentariu

sus