Skip to main content

Cele mai ascultate posturi de radio, pe publicul tânăr. Radio ZU, lider în Capitală. Kiss, lider la oraşe şi în toată ţara. Digi FM, Rock FM şi Isty Bitsy, printre creşterile notabile, la nivel naţional

 
Foto: Pexels
Foto: Pexels

Ce posturi de radio ascultă publicul tânăr. Ca şi în cazul publicului general, liderii s-au menţinut. Kiss FM este cel mai ascultat post din România, dar şi lider la oraşe, pe publicul comercial (18-49 de ani), potrivit celui mai recent val de audienţă, ce acoperă perioada ianuarie - aprilie 2022. 

Publicitate

În Capitală, liderul „tradiţional” este Radio ZU şi pe publicul tânăr. 

Ca şi în cazul audienţelor generale, transformarea Chill FM în Digi 24 FM a dus la scăderi de audienţă şi pe publicul tânăr, în Bucureşti. De cinci ori!

Citeşte şi: Care au fost cele mai ascultate posturi de radio în primăvara acestui an. Transformările Chill FM şi Vibe FM au venit cu scăderi de audienţe

Paginademedia.ro prezintă în continuare concluziile studiului de audienţă realizat în perioada 10 ianuarie – 30 aprilie 2022, de către IMAS – Marketing şi Sondaje şi Mercury Research, pe publicul COMERCIAL:

BUCUREŞTI COMERCIAL. Radio ZU domină Capitala şi pe publicul tânăr. Postul de radio al grupului Intact a avut 116.000 de ascultători în valul de primăvară 2022.

Şi Rock FM îşi menţine poziţia. Locul al doilea în audienţele din Bucureşti, cu aproape 100.000 de ascultători media zilnică. 

Locul al treilea i-a revenit Kiss FM, cu audienţe în creştere. Postul s-a apropiat bine în acest val de audienţă de Rock FM. 

Radio Guerrilla urcă o poziţie, de pe şapte pe şase, şi creşte uşor în audienţă. 

Virgin radio pierde două poziţii în Capitală şi scade, pe publicul tânăr, de la 48.400 de ascultători, la 38.600. 

Fostul Chill FM a căzut de aproape cinci ori în audienţă, pe publicul tânăr, după ce a devenit Digi 24 FM şi a început să difuzeze exclusiv emisia televiziunii Digi 24. 

Audienţa posturilor de radio din BUCUREŞTI, în valul de primăvară 2022, comparativ cu anul trecut, pe PUBLICUL COMERCIAL:

  BUCURESTI PC Primavara 2021     BUCURESTI PC Primavara 2022  
  Audienţa medie zilnică Daily Reach Market Share (%)   Audienţa medie zilnică Daily Reach Market Share (%)
1 Radio ZU 140.600 15.1   Radio ZU 116.000 15.8
2 Rock FM 101.400 8.8   Rock FM 97.900 8.8
3 Kiss FM 88.000 6.5   Kiss FM 91.900 8.2
4 Europa FM 71.200 7.9   Europa FM 67.800 8.2
5 Magic FM 65.600 7   Magic FM 59.000 9.1
6 Virgin Radio (fost Radio 21) 48.400 4.5   Guerrilla 42.800 5
7 Guerrilla 42.300 4.1   Digi FM 39.800 4.4
8 Digi FM 39.800 2.6   Dance FM 38.700 4.3
9 Radio România Actualităţi 37.100 5.1   Virgin Radio (fost Radio 21) 38.600 2.9
10 Dance FM 35.700 3.4   Radio România Actualităţi 38.200 4.7
11 Romantic FM 32.900 3.4   Pro FM 38.000 3.6
12 Digi 24 FM 26.400 4.3   Romantic FM 26.900 2.2
13 Pro FM 25.900 1.9   Itsy Bitsy FM 21.500 1.1
14 Naţional FM 19.200 2.1   Radio România Cultural 17.300 1.1
15 One World Radio (Vibe FM) 17.800 1.3   Impuls 14.200 1.4
16 Itsy Bitsy FM 17.400 1   One World Radio (Vibe FM) 12.800 0.5
17 Impuls 15.700 1.5   Radio România Muzical 9.400 0.5
18 Radio România Cultural 9.700 0.7   Naţional FM 8.900 1.2
19 Radio România Bucureşti FM 7.900 0.8   Digi 24 FM 5.600 0.3
20 Antena Satelor 5.300 1.2   Sport Total FM 5.500 0.3
21 Radio România Muzical 3.400 0.2   Gold FM 5.200 0.1
22 Gold FM       Antena Satelor 3.500 0.3
  Sport Total FM       Radio România Bucureşti FM 1.800 0.1
  TOTAL 587.000 100   TOTAL 551.500 100

*public 18 - 49 de ani

Daily Reach: Numărul de unici care au ascultat postul de radio cel puţin 15 minute

Market Share: Procentul de ascultători, din audienţa medie, care a ales un post de radio.

URBAN COMERCIAL. Kiss FM a deţinut supremaţia pe publicul tânăr de la oraşe. Peste 920.000 de telespectatori a fost media postului, potrivit datelor din valul de primăvară. 

Locul secund i-a revenit Radio ZU, cu o medie de 740.000 de persoane. Ambele posturi au avut cifre pe minus. 

La fel şi Europa FM, cu o medie de 570.000 de ascultători, în valul de primăvară, pe publicul tânăr. 

Rock FM urcă o poziţie, de pe opt, pe şapte. Postul a şi câştigat ascultători tineri. A urcat de la o medie de 251.000 de ascultători în valul de primăvară 2021, la 262.000 în valul de primăvară 2022. 

Audienţa posturilor de radio din mediul URBAN, în valul de primăvară 2022, comparativ cu anul trecut, pe PUBLICUL COMERCIAL:

  URBAN PC Primavara 2021     URBAN PC Primavara 2022  
  Audienţa medie zilnică Daily Reach Market Share (%)   Audienţa medie zilnică Daily Reach Market Share (%)
1 Kiss FM 987.100 14   Kiss FM 924.100 15.4
2 Radio ZU 851.100 13.9   Radio ZU 742.600 14.1
3 Europa FM 627.200 11.8   Europa FM 572.300 11.4
4 Magic FM 370.200 6.7   Magic FM 374.100 7
5 Digi FM 370.100 5.1   Digi FM 351.600 5.7
6 Virgin Radio (fost Radio 21) 312.300 5.4   Virgin Radio (fost Radio 21) 296.800 4.3
7 Radio România Actualităţi 256.800 5.2   Rock FM 262.500 3.9
8 Rock FM 251.200 3.6   Radio România Actualităţi 241.100 4.4
9 Pro FM 217.300 2.5   Pro FM 166.200 2.5
10 Guerrilla 93.400 1.4   Guerrilla 87.500 1.6
11 Naţional FM 71.800 1.3   Itsy Bitsy FM 59.800 0.5
12 Radio România Cultural 59.900 0.6   Naţional FM 55.900 1
13 Radio România Oltenia Craiova 42.200 0.6   Radio România Cultural 50.200 0.6
14 Itsy Bitsy FM 40.400 0.3   Radio România Iaşi 33.800 0.8
15 Antena Satelor 33.100 0.8   Radio România Oltenia Craiova 32.300 0.5
16 Radio România Iaşi 22.800 0.3   Antena Satelor 28.100 0.5
17 Radio România Reşiţa 22.000 0.4   Radio România Reşiţa 25.300 0.4
18 Radio România Timişoara 21.300 0.2   Radio România Târgu Mureş 16.700 0.2
19 Radio România Târgu Mureş 19.800 0.3   Radio România Cluj 16.400 0.3
20 Bucuresti FM 13.900 0.2   Radio România Timişoara 15.600 0.1
21 Radio România Constanţa 11.700 0.2   Radio România Constanţa 7.600 0.1
22 Radio România Cluj 6.600 0.1   Bucuresti FM 6.300 0
23 Radio România Braşov FM 1.900 0   Radio România Braşov FM 800 0
  TOTAL 3.623.100 100   TOTAL 3.505.100 100

*public 18 - 49 de ani

Daily Reach: Numărul de unici care au ascultat postul de radio cel puţin 15 minute

Market Share: Procentul de ascultători, din audienţa medie, care a ales un post de radio.

NAŢIONAL COMERCIAL. Kiss FM este lider de audienţă şi pe publicul tânăr, la nivelul întregii ţări. Postul a avut, în valul de primăvară, o medie de 1,5 milioane de ascultători, media. 

Radio ZU, de pe locul secund, a fost ascultat de 1,2 milioane, media. Iar locul al treilea îi revine postului Europa FM, ascultat de 56.000. 

Digi FM îşi menţine poziţia patru în audienţe, cu o medie de 626.000 de ascultători, media, pe publicul comercial, în valul de primăvară 2022. 

Creşterile notabile au fost înregistrate de Digi FM, care a avut un plus de 34.000 de ascultători, Rock FM, cu un plus de 30.000, Itsy Bitsy, plus 21.000 şi Virgin Radio, cu plus 21.000. 

Audienţa posturilor de radio la nivel NAŢIONAL, în valul de primăvară 2022, comparativ cu anul trecut, pe PUBLICUL COMERCIAL:

  NAŢIONAL PC Primavara 2021     NAŢIONAL PC Primavara 2022  
  Audienţa medie zilnică Daily Reach Market Share (%)   Audienţa medie zilnică Daily Reach Market Share (%)
1 Kiss FM 1.662.800 15.2   Kiss FM 1.530.300 16.3
2 Radio ZU 1.330.500 13.4   Radio ZU 1212.100 13.9
3 Europa FM 908.900 9.8   Europa FM 852.300 10.4
4 Digi FM 592.000 5.5   Digi FM 626.200 6
5 Magic FM 504.400 5.5   Magic FM 509.400 6
6 Virgin Radio (fost Radio 21) 443.000 4.9   Virgin Radio (fost Radio 21) 464.800 4.4
7 Radio România Actualităţi 410.700 5   Radio România Actualităţi 401.800 4.6
8 Pro FM 385.600 3   Rock FM 336.800 2.9
9 Rock FM 306.300 2.6   Pro FM 332.200 3
10 Radio România Iaşi 125.600 1.1   Radio România Iaşi 113.600 1.1
11 Naţional FM 115.200 1.3   Guerrilla 105.100 1.3
12 Guerrilla 111.800 1   Antena Satelor 98.100 1.2
13 Antena Satelor 109.800 1.8   Radio România Cultural 94.500 0.5
14 Radio România Oltenia Craiova 103.400 1   Naţional FM 86.400 0.9
15 Radio România Cultural 93.600 0.6   Itsy Bitsy FM 81.800 0.4
16 Itsy Bitsy FM 60.700 0.3   Radio România Oltenia Craiova 75.700 0.8
17 Radio România Reşiţa 43.600 0.5   Radio România Reşiţa 52.300 0.5
18 Radio România Târgu Mureş 42.600 0.4   Radio România Cluj 31.500 0.4
19 Radio România Timişoara 33.300 0.2   Radio România Timişoara 26.200 0.1
20 Radio România Cluj 24.500 0.2   Radio România Târgu Mureş 23.600 0.1
21 Radio România Constanţa 19.000 0.2   Radio România Constanţa 16.400 0.2
22 Bucureşti FM 17.500 0.2   Bucureşti FM 13.800 0.1
23 Radio România Braşov FM 3.500 0   Radio România Braşov FM 800 0
  TOTAL 6.049.800 100   TOTAL 5.784.500 100

*public 18 - 49 de ani

Daily Reach: Numărul de unici care au ascultat postul de radio cel puţin 15 minute

Market Share: Procentul de ascultători, din audienţa medie, care a ales un post de radio.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @Anita: pai nu mai e pe aici, e suparat, pentru ca Exarhu/Rock a pierdut 23.000 ascultatori pe National si 10.000 pe Bucuresti fata de valul precedent, i-a scazut si cota de piata la greu, probabil nu mai vin asa des comediantii, adevaratii realizatori ai emisiunii :)
  • Anita, vor aparea si audientele matinalelor azi sau maine
  • Unde e Exarhu? La sondajele dinainte, in interviul luat de pagina asta rostea de ziceai ca e singurul care stie tot despre cum se face radio.
  • Guerrilla in crestere?? Este clar un pericol. De fapt, se pare ca au crescut antivaxxi, conspirationistii si cei care sunt impotriva statului de drept, adica fix publicul Radio Guerrilla

Trimite un comentariu

sus