Skip to main content

Audienţa a „jucat” cum i-a cântat Românii au talent. Show-ul Pro TV, lider de audienţe cu ediţia 13

 
Sursa foto: Pro TV
Sursa foto: Pro TV

Pro TV a condus audienţele cu ediţia 13 a show-ului Românii au talent. Aproape 2,2 milioane de români au urmărit emisiunea cu Andi Moisescu, Andra, Mihai Bobonete şi Dragoş Bucur în juriu. 

Publicitate

Cifrele au revenit după scăderea de săptămâna trecută, din Vinerea Mare.

Pro TV a avut aseară cifre duble faţă de Kanal D, care a avut programat serialul Mă numescu Zuleyha, şi de patru ori mai mari decât Antena 1, care a pus la bătaie Non-Stop, un film de acţiune cu Liam Neeson şi Julianne Moore.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV de vineri, 29 aprilie, pe intervalul Românii au talent, ediţia 13:

Naţional. Aproape 2,2 milioane de telespectatori au urmărit ediţia de vineri seara a show-ului Românii au talent. Cifrele sunt în creştere faţă de săptămâna trecută, din Vinerea Mare. 

Locul secund i-a revenit, ca de obicei, postului Kanal D, urmărit de 1,1 milioane de persoane. 

Antena 1 a fost pe locul al treilea, la distanţă de primele două televiziuni. Postul grupului Intact a obţinut o medie de 460.000 de telespectatori pe intervalul Românii au talent. 

Aseară Romania TV a fost pe Antena 3, deşi în ultima vreme rolurile au fost inversate. 

Urban. Show-ul de talente de pe Pro TV a fost urmărit de 1,1 milioane de persoane de la oraşe. Cifrele au fost duble faţă de Kanal D, cu serialul turcesc, şi de aproape cinci ori mai mari decât Antena 1. 

Antena 3 a fost a patra televiziune, cu 150.000 de telespectatori media, în timp ce pe Romania TV, următorul clasat, erau aproape 140.000 de persoane. 

Comercial Urban 21-54 de ani. Pro TV a dominat fără emoţii şi pe publicul comercial de la oraşe cu vârste între 21 şi 54 de ani. Mai bine de jumătate de milion de persoane au urmărit show-ul Pro TV pe acest target. Locul secund i-a revenit televiziunii Kanal D care s-a apropiat de 200.000 de telespectatori. 

Antena 1, de pe locul al treilea, era urmprită de 130.000 de persoane.  

Audienţa posturilor TV vineri, 29 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-00:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.184.000 12.4 31.4
2 Kanal D 1.177.000 6.7 16.9
3 Antena 1 459.000 2.6 6.6
4 Romania TV 236.000 1.3 3.4
5 Antena 3 209.000 1.2 3.0
6 Antena Stars 163.000 0.9 2.3
7 DigiSport 1 160.000 0.9 2.3
8 Prima TV 160.000 0.9 2.3
9 Happy Channel 130.000 0.7 1.9
10 TVR 1 127.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 29 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-00:00), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.146.000 12.0 32.2
2 Kanal D 555.000 5.8 15.6
3 Antena 1 228.000 2.4 6.4
4 Antena 3 149.000 1.6 4.2
5 Romania TV 137.000 1.4 3.9
6 DigiSport 1 100.000 1.0 2.8
7 Antena Stars 84.000 0.9 2.4
8 Digi 24 71.000 0.7 2.0
9 Happy Channel 70.000 0.7 2.0
10 Realitatea Plus 63.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 29 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-00:00), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ANI Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 510.000 10.8 34.6
2 Kanal D 193.000 4.1 13.1
3 Antena 1 133.000 2.8 9.0
4 DigiSport 1 43.000 0.9 2.9
5 Antena 3 38.000 0.8 2.6
6 Romania TV 36.000 0.8 2.5
7 Antena Stars 36.000 0.8 2.4
8 Digi 24 36.000 0.7 2.4
9 Prima TV 27.000 0.6 1.8
10 Film Cafe 25.000 0.5 1.7

Citeşte şi: Românii au talent, fără emoţii pe primul loc. Kevin Costner a „condamnat“ Antena 1 pe trei, după Kanal D

Citeşte şi: AUDIENŢE. Românii au talent, ediţia opt, lider pe toată linia. Antena 1, a patra televiziune pe toate targeturile. A fost depăşită de Pro X

Citeşte şi: Românii au talent. De două, trei, patru ori peste concurenţă. Liam Neeson, de pe Antena 1, „ucis cu sânge rece“ de Zuleyha

Citeşte şi: Românii au talent, o nouă ediţie, din nou liderul serii de vineri. Antena 3 a bătut Antena 1 la oraşe

Citeşte şi: AUDIENŢE. O seară cu Românii au talent primul şi cu Breaking News răstoarnă topul la oraşe: Antena 1, depăşită de două posturi de ştiri

Citeşte şi: Românii au talent, audienţe sub săptămâna trecută. A crescut interesul românilor pentru televiziunile de ştiri

Citeşte şi: AUDIENŢE. Românii au talent, vârfuri de 3,5 milioane. De câteva ori peste restul. Zuleyha l-a "executat" pe Lunetistul Antenei

Citeşte şi: AUDIENŢE. Nici Ben-Hur nu a făcut faţă show-ului Românii au talent. Pro TV, cifre de două-patru ori peste Antena 1 şi Kanal D

Citeşte şi: AUDIENŢE. Aproape două milioane de români, cu ochii pe o nouă ediţie Românii au talent. Antena 1, locul trei pe toate targeturile, la distanţă de Pro TV şi Kanal D

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Publicitatea cea mai scumpa este pe SEGMENTUL COMERCIAL NATIONAL 21-54 ESOMAR ABCD. Cifrele de la sfarsitul anului o sa-mi dea dreptate, pentru ca dincolo de audientele pe care le prezinta care, cum vrea, sunt banii care vin luna de luna din incasari si ghici ce, BAM, tot Pro-ul ia grosul. Ce-ti spune treaba asta? Crezi ca Pro-ul a inventat categoria asta de public? Sincer, Kanal D a pornit cu acest public, deci nu Pro-ul....si nici macar Kanal D. Aceste categorii exista deja in alte tari cu mult mai multa experienta. Nu deveni si tu un Mile, te rog! Sunt studii demografice facute si astfel se schimba si publicul. Te rog, informeaza-te!
  • B.A.M, iar nu te informezi. Nu ProTV a inventat acel target, ci chiar publicitarii. Te invit sa citesti asta, ca sa-ti dai seama despre ce e vorba: PRO TV a anunțat că în urma evoluției socio-demografice din ultimii ani, a migrației locative a populației din mediul urban către zonele metropolitane ale orașelor, extinderii publicului activ și stabil financiar dincolo de 49 de ani, dar și a migrației segmentului de vârstă 18 – 20 de ani în afara României, a decis recalibrarea publicului țintă: targetul comercial urmând a fi Național 21 – 54 de ani, grade ESOMAR ABCD.



    ”În ultimii ani am fost martorii, sau chiar actori mulți dintre noi, ai migrației locative a populației din urban către zonele metropolitane ale orașelor. S-au construit peste un milion de locuințe în ultimii 10 ani în aceste zone, acest fenomen fiind în accelerare după începutul pandemiei. În egală măsură, observăm o extindere a publicului activ și stabil financiar dincolo de 49 de ani. Un alt fenomen social extrem de răspândit este migrarea segmentului de vârstă 18 – 20 de ani în afara României, e vorba despre tinerii care pleacă în străinătate pentru studii sau în scop lucrativ”, a declarat Florin Alexandrescu, Chief Business Officer PRO TV.



    În noul target sunt luate în considerare gradele ESOMAR ABCD pentru a maximiza audiențele canalelor PRO TV către un public țintă relevant comercial. ”Urmărim să maximizăm audiențele canalelor PRO TV pe un public țintă cu relevanță comercială, prin urmare luăm în considerare gradele ESOMAR ABCD. Nu am descoperit noi apa caldă, toate aceste date sunt deja folosite în toată Europa sau în SUA, iar în marea majoritate a piețelor TV pe care le urmărim și către care aspirăm, target-ul comercial este Național 25 – 54. Prin urmare, considerăm că această recalibrare este și oportună, și relevantă, pentru situația curentă a distribuției puterii de cumpărare în România și o vom implementa în colaborările viitoare. Targetul comercial al PRO TV urmând să fie, în mod oficial de acum. Național 21 – 54 de ani, grade ESOMAR ABCD”, a adăugat Florin Alexandrescu, Chief Business Officer PRO TV.

    Asadar, retine macar partea asta din articol: "Nu am descoperit noi apa caldă, toate aceste date sunt deja folosite în toată Europa sau în SUA, iar în marea majoritate a piețelor TV pe care le urmărim și către care aspirăm, target-ul comercial este Național 25 – 54".

    E greu sa cauti sa te informezi! Cand iti zic sa mai citesti, ca esti pe langa cu tot ce inseamna media, te faci ca ploua.
  • Poate acum Sabina înțelege de ce îi asociam un cuvânt atât de dur precum "troll" când copia texte și le punea aici...
    P.S.
    MucCelMic, dacă a început cineva cu inventatul și schimbatul, aceia au fost de la PRO TV. Dacă nu erau ei, comercialul ar fi rămas cel original, 18-49 urban!!!
    Acum ei inventând chestia asta cu "comercialul national", fiecare post TV inventează și vinde publicitate pe ce target își închipuie ei...
  • Pai mai castiga si antenuta, dar doar cand nu are Pro-ul nimic interesant in program. Si pe ce segment a castigat Antena? Pe 18-54 Urban? Pai pe publicitari ii intereseaza in primul rand segmentul NATIONAL COMERCIAL 21-54 ESOMAR ABCD (publicul educat, in mare parte), nu ce segment inventeaza Antena, ca cei de la orase au cam emigrat la periferie, in comunele limitrofe, postac Mile. Ce visezi? Hai ca te-ai mai scos de un covrigel!
  • Si postacul Mile se lega de Sabrina ca, copiaza texte de pe site-ul Pro TV. Dar tu ce faci postac ? Si tu copiezi ? Zici de altii dar tu ? Ha ha ha !
    Antenuta Zero mai bine la pensionari pesede. Pro cu tineretul.
  • Postacii protevisti in genunchi, emisiuni de calitate nu mizerii ha

    Lideri la pensionari, nu zici asta postac ? Pro TV cu tineretul. Ha ha ha.
  • ​​​​​​​Prima ediție a celui de-al 17-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de cuplul Alexia Ţalavutis şi Dima Trofim, cu o transformare de senzaţie în Michael Jackson – Thriller s-a impus aseară ca lider detaşat de audiență, pe toate segmentele de public. Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Pepe a adunat în fața micilor ecrane peste 1.7 milioane de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 22:07.

    Așadar, conform datelor oferite de Kantar Media, la nivelul publicului comercial, 18-54 Urban, Antena 1 a fost aseară, în intervalul de difuzare al emisiunii Te cunosc de undeva! (20:00 – 00:06), lider de audienţă, cu 7.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 26.2%, urmată de Pro TV, cu 5.7 puncte de rating și 21 % cota de piață. La nivelul întregului public urban, diferenţa a fost însă mult mai mare, emisiunea de la Antena 1 impunându-se ca lider detaşat de audienţă, cu 8.3 puncte de rating şi 24.1% cota de piată, în vreme ce Pro TV înregistra atunci doar 5.2 puncte de rating şi 15.1% cota de piaţă. De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 7.4 puncte de rating și 20.5% cota de piață, urmată de Pro Tv cu 6.5 puncte de rating şi 17.9% cota de piaţă.

    Postacii protevisti in genunchi, emisiuni de calitate nu mizerii ha
  • macar daca ar schimba sectiunea de comentarii cu user si parola
    sa nu mai intre mile
    eu imi bat joc de voi cum pot
    acuma is R ,maine mai vad eu cine voi fi
  • Am crezut că Mile e cel mai înapoiat pe aici.dar a apărut asta R care vrea sa demonstreze că se poate și mai rău .una e sa fii prost intenționat și alta sa fii prost și atât . Ăștia în viața reală sunt niste nulități.
  • Bai R daca vrei neaparat audientele Dancing on Ice de ce naiba nu il suni pe Varan poate iti da el audentele 100% le are dar nu le da de rusine ca au audienta mediocra
  • Pe langa Mile a apărut alt ciudat agramat și puțin ***.R
    Ăștia sunt oamenii care nu știu ce fac cu viața lor. Incercati sa nu i mai bagati in seamă.vor muri pe limba lor.
  • dati audientele Dancing on Ice
    de ce nu le dati ,nu inteleg ce e asa greu

Trimite un comentariu

sus