Skip to main content

AUDIENŢE. Cum a jucat România are Roast, în horă cu Las Fierbinţi şi Dan Negru? O seară cu doi lideri

 
Sursa foto: Facebook
Sursa foto: Facebook

România are Roast, emisiunea cu stand-uperi de la Antena 1, joacă după cum îi cântă concurenţa. Ce cifre a avut pe interval cu Las Fierbinţi şi Jocul cuvintelor?

Publicitate

România are Roast a fost „luată la rost“, din nou, de concurenţă.

Într-o seară de miercuri în faţa televizorului, românii au ales Las Fierbinţi, ca de obicei, iar apoi emisiunea lui Dan Negru. Atât serialul de comedie de pe Pro TV, cât şi game show-ul de pe Kanal D au fost lideri de audienţă pe toate targeturile, fiecare pe propriul interval, bineînţeles.

Dar ce s-a întâmplat cu emisiunea cu stand-uperi de la Antena 1?

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele TV de miercuri, 15 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi şi Jocul Cuvintelor:

Naţional. Aproape un milion şi jumătate de români au ales să se uite la Las Fierbinţi, ducând Pro TV pe primul loc în topul audienţelor.

Zuleyha a fost următoarea în clasament, serialul turcesc de la Kanal D fiind urmărit de peste 1,1 milioane de fani.

Cu cifre de trei-patru ori mai mici decât Las Fierbinţi, show-ul România are Roast de la Antena 1 a fost pe locul trei. Emisiunea de stand-up a fost urmărită de 380.000 de români din întreaga ţară, adică de trei ori mai puţini decât cei care s-au uitat la Zuleyha.

Urban. Las Fierbinţi a condus topul şi la oraşe, serialul de comedie având aproximativ 700.000 de privitori pe acest segment.

Zuleyha a stat aproape, la distanţă de 120.000 de telespectatori. Astfel, circa 580.000 de fani de la oraşe s-au uitat la serialul de la Kanal D.

Cu cifre de două-trei ori mai mici, show-ul România are Roast s-a poziţionat pe trei.

Comercial Urban 21-54 de ani. Publicul comercial a fost câştigat tot de serialul Las Fierbinţi. Mai bine de 300.000 de tineri de la oraşe au ales comedia de pe Pro TV.

Zuleyha a ocupat tot locul doi, însă cu cifre de două-trei ori mai mici. Serialul turcesc a fost urmărit de 124.000 de orăşeni cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.

Show-ul cu Micutzu de la Antena 1 şi-a păstrat locul trei, cu 118.000 de telespectatori.

Audienţa posturilor TV miercuri, 15 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.433.000 8.1 23.4
2 Kanal D 1.113.000 6.3 18.2
3 Antena 1 380.000 2.2 6.2
4 Antena Stars 293.000 1.7 4.8
5 Antena 3 286.000 1.6 4.7
6 Happy Channel 275.000 1.6 4.5
7 Romania TV 247.000 1.4 4.0
8 National TV 151.000 0.9 2.5
9 Diva 119.000 0.7 1.9
10 TVR 1 108.000 0.6 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 15 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 699.000 7.3 20.9
2 Kanal D 579.000 6.1 17.3
3 Antena 1 224.000 2.4 6.7
4 Antena 3 184.000 1.9 5.5
5 Romania TV 180.000 1.9 5.4
6 Happy Channel 158.000 1.7 4.7
7 Antena Stars 149.000 1.6 4.4
8 National TV 84.000 0.9 2.5
9 Diva 82.000 0.9 2.5
10 Digi 24 81.000 0.9 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 15 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 317.000 6.7 27.2
2 Kanal D 124.000 2.6 10.7
3 Antena 1 118.000 2.5 10.1
4 Antena 3 46.000 1.0 4.0
5 Antena Stars 45.000 0.9 3.8
6 Digi 24 44.000 0.9 3.8
7 Happy Channel 37.000 0.8 3.1
8 Diva 34.000 0.7 2.9
9 Romania TV 29.000 0.6 2.5
10 DigiSport 1 29.000 0.6 2.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Jocul cuvintelor, lider de audienţă pe toate targeturile

Naţional. Când s-a terminat comedia de la Pro TV, postul a pierdut poziţia de lider la oraşe şi pe publicul naţional, câştigând doar publicul comercial cu filmul de acţiune La limita extremă.

Zuleyha a mai preluat o parte din public, iar când a început emisiunea lui Negru, Kanal D a devenit lider de audienţă. Jocul cuvintelor a fost pe primul loc pe toate segmentele de public.

Astfel, aproximativ 862.000 de români au ales să se uite la game show-ul prezentat de Dan Negru pe Kanal D.

Pro TV, care a difuzat un film de acţiune pe acest interval, s-a situat pe locul doi, la distanţă de peste 200.000 de telespectatori. Astfel, televiziunea a avut puţin peste 650.000 de privitori.

Show-ul România are Roast a mai câştigat ceva public în partea a doua a serii, dar s-a situat tot pe trei. Comedia de la Antena 1 a atras 528.000 de români în faţa televizoarelor.

Urban. Dan Negru a condus topul audienţelor şi la oraşe. Emisiunea lui de la Kanal D a fost pe primul loc, fiind urmărită de 522.000 de telespectatori, cifre aproape duble faţă de Pro TV şi Antena 1.

Pro TV şi-a asigurat poziţia secundă, cu 290.000 de orăşeni care s-au uitat la filmul de acţiune, iar Antena 1 a fost tot pe trei, cu 260.000 de privitori pe acest segment.

Comercial Urban 21-54 de ani. Clasamentul a rămas neschimbat şi pe acest segment. Dan Negru a câştigat şi publicul comercial, cu 202.000 de tineri de la oraşe care s-au uitat la Jocul cuvintelor de la Kanal D.

Pro TV a fost pe doi, destul de aproape, filmul având 188.000 de privitori, iar Antena 1 pe trei, cu 155.000.

Audienţa posturilor TV miercuri, 15 iunie, pe intervalul Jocul cuvintelor (22:30-24:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 862.000 4.9 17.0
2 Pro TV 651.000 3.7 12.8
3 Antena 1 528.000 3.0 10.4
4 Romania TV 354.000 2.0 7.0
5 Antena 3 239.000 1.4 4.7
6 Prima TV 160.000 0.9 3.2
7 National TV 148.000 0.8 2.9
8 Antena Stars 126.000 0.7 2.5
9 Digi 24 105.000 0.6 2.1
10 Disney Junior 100.000 0.6 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 15 iunie, pe intervalul Jocul cuvintelor (22:30-24:00), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 522.000 5.5 19.0
2 Pro TV 290.000 3.1 10.5
3 Antena 1 260.000 2.7 9.4
4 Romania TV 191.000 2.0 6.9
5 Antena 3 135.000 1.4 4.9
6 National TV 95.000 1.0 3.4
7 Prima TV 83.000 0.9 3.0
8 Antena Stars 82.000 0.9 3.0
9 Digi 24 71.000 0.7 2.6
10 DigiSport 1 69.000 0.7 2.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 15 iunie, pe intervalul Jocul cuvintelor (22:30-24:00),pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 202.000 4.3 17.5
2 Pro TV 188.000 4.0 16.3
3 Antena 1 155.000 3.3 13.4
4 Romania TV 43.000 0.9 3.7
5 Digi 24 42.000 0.9 3.6
6 DigiSport 1 41.000 0.9 3.5
7 AMC 31.000 0.6 2.7
8 National TV 30.000 0.6 2.6
9 TVR 1 29.000 0.6 2.5
10 Antena 3 26.000 0.6 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Citeşte şi: AUDIENŢE. România are Roast, „luată la rost“ de Las Fierbinţi şi Jocul cuvintelor

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ai crezut ca nu sunteți acasă toată vara

    Cum tu si postacii antenisti ati crezut ca nu sunteti acasa toata vara.
  • Ai crezut ca pro are bani de vacanta

    Cum ai crezut tu ca Antenuta Zero are bani de vacanta. Ha ha ha !
  • Mile, zi de Antenuța Nulă. Ai zis că avem la ce sa ne uitam. Da, la audiențe execrabile sub filme antice. Ha ha ha ha. In barlog cu tine. Felicitari educației!
  • pai ce ai zis postac nu sunteti in vacanta iti faceai planuri dar ciuciu

    Pai tu postacule nu ziceai ca ai ce vedea vara asta la TV ? Unde postacule ? Iti faceai planuri dar ciuciu.
    Laudai Insula dar e Zero Barat. Laudai Roast dar e Zero Barat. Laudai Stand dar e Zero Barat. Laudai Cunoscutii dar e Zero Barat. Ha ha !
  • pai ce ai zis postac nu sunteti in vacanta iti faceai planuri dar ciuciu
  • Numai pensionari în casa ha

    Exact ca Antenuta Zero sambata. Numai pensionari in casa cu 9 national si 7 comercial. Ha ha ha !
  • Care da mai mult ? Kanal d se lauda ca au fost primi pe national si urban si locul 2 pe comercial ,national avea 5 puncte reting iar urban 5,5 reting , care greseste aici ? d-na A. Irimiea de cand a venit numai bazaconi scrie
  • PRO TV a anunțat în mod oficial începerea filmărilor pentru serialul Clanul.
  • Sper ca sefii Antenei sa renunte la aceasta struto-camila de emisiune Romania are roast,da are roast sa fie luata la roast,in special Lori,nu ii spune nimeni ca i-a trecut vremea,sa nu ma exprim mai urat?

Trimite un comentariu

sus