Skip to main content

AUDIENŢE. Câti români s-au uitat la Dancing on Ice? Show-ul, după filmele Pro TV. Cât a fost diferenţa?

 
AUDIENŢE. Câti români s-au uitat la Dancing on Ice? Show-ul, după filmele Pro TV. Cât a fost diferenţa?

AUDIENŢE. Ce audienţe face emisiunea de dans pe gheaţă - Dancing on Ice - Vis în doi -, de pe Antena 1. La ediţia de sâmbătă, 2 aprilie, show-ul prezentat de Ştefan Bănică şi Irina Fodor a fost pe locul al doilea, după Pro TV.

Publicitate

La nivelul întregii ţări, de exemplu, aproape 900.000 de români s-au uitat în fiecare minut la emisiune, faţă de aproape 1,1 milioane la Pro TV. Pe toate segmentele, clasamentul a fost acelaşi: Pro TV, Antena 1, Kanal D. La ce diferenţe, în continuare.

Ce au difuzat sâmbătă posturile TV?

În timp ce pe Antena 1 era Dancing on Ice, Pro TV a difuzat două filme: Jumanji: Nivelul următor (până la 22.00) şi apoi Jumper: oriunde, oricând. În acelaşi timp, pe Kanal D au fost emisiunile Se strigă darul (până la 22.30) şi Ochii din umbră.

De notat locul al patrulea: România TV, pe toate targeturile, naţional, urban şi comercial.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV pe intervalul ediţiei Dancing on Ice din 2 aprilie (20.00-23.50):

Naţional. La nivelul întregii ţări, s-au uitat la Dancing on Ice, aproape 900.000 de români în fiecare minut. În acelaşi timp, Pro TV, primul loc, avea cu filmele aproape 1,1 milioane de români pe post.

Kanal D, într-o seară fără serial turcesc, a fost pe al treilea loc, la o distanţă de 70.000 de telespectatori de Antena 1.

România TV completează topul, cu 460.000 de români la TV sâmbătă seara.

Ce s-a întâmplat în Dancing on Ice, emisiune produsă de echima Monei Segall?

La ediţia de aseară Cosmin Natanticu şi Maria au părăsit competiţia.

Au rămas în concurs echipele Jean Gavril şi Ana, Carmen Grebenişan şi Lilian, Oase şi Andreea, Ruby şi Zsolt, Sore şi Graţiano

Urban. Diferenţa dintre Pro TV şi Antena 1 a fost mai mică la oraşe: o medie de 540.000 de telespectatori pentru filmele de pe Pro TV şi de 520.000 pentru show-ul de dans.

Locul trei pentru Kanal D, cu 320.000 de telespectatori.

România TV a completat topul (270.000), urmată de distanţă de 20.000 de telespectatori de Antena 3.

Comercial Urban 21-54 de ani. Şi pe publicul comercial, Dancing on Ice a fost pe locul al doilea, după Pro TV.

Aproape 210.000 de telespectatori din segmentul comercial a avut emisiunea de pe Antena 1. În acelaşi timp, Pro TV a atras 340.000 de telespectatori din acest target.

Kanal D, pe locul trei, a numărat 134.000.

România TV a fost pe poziţia a patra pe acest segment, dar diferenţa de primele trei staţii este considerabilă.

O medie de 70.000 de telespectatori din targetul comercial pentru postul de ştiri, de aproape cinci ori mai puţini decât la Pro TV şi de două ori sub Kanal D.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 2 aprilie, pe intervalul Dancing on Ice (20:00-23:50), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.062.000 6,0 15,2
2 Antena 1 894.000 5,1 12,8
3 Kanal D 824.000 4,7 11,8
4 Romania TV 460.000 2,6 6,6
5 Antena 3 412.000 2,3 5,9
6 DigiSport 1 252.000 1,4 3,6
7 Happy Channel 244.000 1,4 3,5
8 TVR 1 193.000 1,1 2,8
9 Realitatea Plus 184.000 1,0 2,6
10 National TV 124.000 0,7 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 2 aprilie, pe intervalul Dancing on Ice (20:00-23:50), la nivel URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 537.000 5,6 15,0
2 Antena 1 516.000 5,4 14,4
3 Kanal D 318.000 3,3 8,9
4 Romania TV 267.000 2,8 7,5
5 Antena 3 250.000 2,6 7,0
6 DigiSport 1 127.000 1,3 3,5
7 Happy Channel 123.000 1,3 3,4
8 TVR 1 102.000 1,1 2,9
9 Realitatea Plus 92.000 1,0 2,6
10 TVR 2 72.000 0,8 2,0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 2 aprilie, pe intervalul Dancing on Ice (20:00-23:50), la nivel COMERCIAL-URBAN 21-54 de ani:

  COMERCIAL 21-54 Urban Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 339.000 7,1 22,9
2 Antena 1 208.000 4,4 14,0
3 Kanal D 134.000 2,8 9,1
4 Romania TV 69.000 1,5 4,7
5 Antena 3 56.000 1,2 3,8
6 DigiSport 1 46.000 1,0 3,1
7 TVR 1 43.000 0,9 2,9
8 Happy Channel 37.000 0,8 2,5
9 TV1000 32.000 0,7 2,2
10 Digi 24 31.000 0,6 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Citeşte şi: AUDIENŢE. Românii au talent, ediţia opt, lider pe toată linia. Antena 1, a patra televiziune pe toate targeturile. A fost depăşită de Pro X


Citeşte şi: Românii au talent. De două, trei, patru ori peste concurenţă. Liam Neeson, de pe Antena 1, „ucis cu sânge rece“ de Zuleyha


Citeşte şi: Românii au talent, o nouă ediţie, din nou liderul serii de vineri. Antena 3 a bătut Antena 1 la oraşe


Citeşte şi: AUDIENŢE. O seară cu Românii au talent primul şi cu Breaking News răstoarnă topul la oraşe: Antena 1, depăşită de două posturi de ştiri


 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • B.A.M B.A.M
    Mai aveți de recuperat audiențele edițiilor 3 și 4!!! Așteptăm!!!
  • R R
    Dle Petrișor ,de ce folosiți la targetul comercial 21-54 urban și nu noul comercial 21-54 national? Sau dați pe cel urban dar Antena 1 și alte televiziuni folosesc 18-54 urban nu 21-54 urban
  • R R
    Mulțumim pentru audiențe,ar trebui postate la fiecare ediție
  • jk jk
    Distanta relativ mica pe national,mica pe urban dar destul de mare pe comercial...

Trimite un comentariu

sus