Skip to main content

AUDIENŢE. Câti români s-au uitat la Dancing on Ice? Show-ul, după filmele Pro TV. Cât a fost diferenţa?

 
AUDIENŢE. Câti români s-au uitat la Dancing on Ice? Show-ul, după filmele Pro TV. Cât a fost diferenţa?

AUDIENŢE. Ce audienţe face emisiunea de dans pe gheaţă - Dancing on Ice - Vis în doi -, de pe Antena 1. La ediţia de sâmbătă, 2 aprilie, show-ul prezentat de Ştefan Bănică şi Irina Fodor a fost pe locul al doilea, după Pro TV.

Publicitate

La nivelul întregii ţări, de exemplu, aproape 900.000 de români s-au uitat în fiecare minut la emisiune, faţă de aproape 1,1 milioane la Pro TV. Pe toate segmentele, clasamentul a fost acelaşi: Pro TV, Antena 1, Kanal D. La ce diferenţe, în continuare.

Ce au difuzat sâmbătă posturile TV?

În timp ce pe Antena 1 era Dancing on Ice, Pro TV a difuzat două filme: Jumanji: Nivelul următor (până la 22.00) şi apoi Jumper: oriunde, oricând. În acelaşi timp, pe Kanal D au fost emisiunile Se strigă darul (până la 22.30) şi Ochii din umbră.

De notat locul al patrulea: România TV, pe toate targeturile, naţional, urban şi comercial.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV pe intervalul ediţiei Dancing on Ice din 2 aprilie (20.00-23.50):

Naţional. La nivelul întregii ţări, s-au uitat la Dancing on Ice, aproape 900.000 de români în fiecare minut. În acelaşi timp, Pro TV, primul loc, avea cu filmele aproape 1,1 milioane de români pe post.

Kanal D, într-o seară fără serial turcesc, a fost pe al treilea loc, la o distanţă de 70.000 de telespectatori de Antena 1.

România TV completează topul, cu 460.000 de români la TV sâmbătă seara.

Ce s-a întâmplat în Dancing on Ice, emisiune produsă de echima Monei Segall?

La ediţia de aseară Cosmin Natanticu şi Maria au părăsit competiţia.

Au rămas în concurs echipele Jean Gavril şi Ana, Carmen Grebenişan şi Lilian, Oase şi Andreea, Ruby şi Zsolt, Sore şi Graţiano

Urban. Diferenţa dintre Pro TV şi Antena 1 a fost mai mică la oraşe: o medie de 540.000 de telespectatori pentru filmele de pe Pro TV şi de 520.000 pentru show-ul de dans.

Locul trei pentru Kanal D, cu 320.000 de telespectatori.

România TV a completat topul (270.000), urmată de distanţă de 20.000 de telespectatori de Antena 3.

Comercial Urban 21-54 de ani. Şi pe publicul comercial, Dancing on Ice a fost pe locul al doilea, după Pro TV.

Aproape 210.000 de telespectatori din segmentul comercial a avut emisiunea de pe Antena 1. În acelaşi timp, Pro TV a atras 340.000 de telespectatori din acest target.

Kanal D, pe locul trei, a numărat 134.000.

România TV a fost pe poziţia a patra pe acest segment, dar diferenţa de primele trei staţii este considerabilă.

O medie de 70.000 de telespectatori din targetul comercial pentru postul de ştiri, de aproape cinci ori mai puţini decât la Pro TV şi de două ori sub Kanal D.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 2 aprilie, pe intervalul Dancing on Ice (20:00-23:50), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.062.000 6,0 15,2
2 Antena 1 894.000 5,1 12,8
3 Kanal D 824.000 4,7 11,8
4 Romania TV 460.000 2,6 6,6
5 Antena 3 412.000 2,3 5,9
6 DigiSport 1 252.000 1,4 3,6
7 Happy Channel 244.000 1,4 3,5
8 TVR 1 193.000 1,1 2,8
9 Realitatea Plus 184.000 1,0 2,6
10 National TV 124.000 0,7 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 2 aprilie, pe intervalul Dancing on Ice (20:00-23:50), la nivel URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 537.000 5,6 15,0
2 Antena 1 516.000 5,4 14,4
3 Kanal D 318.000 3,3 8,9
4 Romania TV 267.000 2,8 7,5
5 Antena 3 250.000 2,6 7,0
6 DigiSport 1 127.000 1,3 3,5
7 Happy Channel 123.000 1,3 3,4
8 TVR 1 102.000 1,1 2,9
9 Realitatea Plus 92.000 1,0 2,6
10 TVR 2 72.000 0,8 2,0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 2 aprilie, pe intervalul Dancing on Ice (20:00-23:50), la nivel COMERCIAL-URBAN 21-54 de ani:

  COMERCIAL 21-54 Urban Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 339.000 7,1 22,9
2 Antena 1 208.000 4,4 14,0
3 Kanal D 134.000 2,8 9,1
4 Romania TV 69.000 1,5 4,7
5 Antena 3 56.000 1,2 3,8
6 DigiSport 1 46.000 1,0 3,1
7 TVR 1 43.000 0,9 2,9
8 Happy Channel 37.000 0,8 2,5
9 TV1000 32.000 0,7 2,2
10 Digi 24 31.000 0,6 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Citeşte şi: AUDIENŢE. Românii au talent, ediţia opt, lider pe toată linia. Antena 1, a patra televiziune pe toate targeturile. A fost depăşită de Pro X


Citeşte şi: Românii au talent. De două, trei, patru ori peste concurenţă. Liam Neeson, de pe Antena 1, „ucis cu sânge rece“ de Zuleyha


Citeşte şi: Românii au talent, o nouă ediţie, din nou liderul serii de vineri. Antena 3 a bătut Antena 1 la oraşe


Citeşte şi: AUDIENŢE. O seară cu Românii au talent primul şi cu Breaking News răstoarnă topul la oraşe: Antena 1, depăşită de două posturi de ştiri


 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ha Ha
    Marcel, Pro 2 și Pro X se schimbă în această noapte. Dar recunosc că e un pic ciudat că se schimbă toate posturile având o identitate grafică asemănătoare. Sabina, oare nu va trece și Pro Tv printr-o schimbare, dar mai târziu?
  • Sabina Sabina
    Marcel, la Pro TV nu se va schimba nimic deocamdată.
  • Milev Milev
    Unde sunt disperatii aia de ziceau ca emisiunea o sa creasca in audiente ?
    La debut a avut 6,1 comercial. Acum un amarat de 4,4. Unde a crescut ?

    https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-dancing-on-ice-debut-eurovision-20627254
  • Milogi Milogi
    Mile mile unde sunt ? Nu zic nimic de pensionarii pesede de la Antenuta Zero ?
  • Marcel Marcel
    Stie cineva daca pe langa rebrandingul Pro 2 si Pro X, se schimba ceva si la Pro Tv in noaptea asta? Grafica de post sau ceva?
  • Radu09 Radu09
    e un show superb Live cu munca multa in comparatie cu Survivar unde e regie multa dar asta e , Antena 1 sa lucreze mai mult la montaj si la prezentatori , e cam expirat Banica si juriu familia Petre
  • Expert 2 Expert 2
    Evident ca antena nu are nicio strategie , ea doar copiaza emisiuni si e clar ca sunt interese mascate ale echipei Pro -Mona , Cosmin Ion si brigada lor!Daca faci o balanta ce emisiuni au reusit si ce nu .. e simplu de tras o concluzie!
    Erori mari prin faptul ca isi saboteaza brand-urile proprii care aduceau audienta dar mai ales plus de identitate , de marca .. TCDU, Acces Direct .. care creau awareness .. Unde doar , trebuia imbunatatita calitatea productiei.
    De unde sa ai audienta, Banica penibil,sec si anost,Fodor vid de charisma sau prezenta total neinspirata alegerea, Varciu banal si redundant!
    Uite de fapt cine tine postul , regimentul crescut de Antena, Razvan , Dani, Gherghe, si Vaida era buna ..singurul care nu isi mai avea rostul era Capatos!
  • R R
    Prezentați pe publicul comercial 21-54 national nu urban
  • R R
    Antena 1 a avut cea mai slabă grilă de primăvară din istoria televiziunii ,ar fi trebuit să meargă pe un sezon clasic din Chefi la cuțite,audiențele ar fi fost foarte bune nu să facă experimente gen Chefi fără limite ,au audiențe dezastruoase
  • R R
    Paginademedia ar trebui sa dați de acum încolo pe targetul 21-54 national sau pe cel urban 18-54 urban.
  • R R
    @B.A.M ,Antena 1 vinde publicitate acum pe targetul comercial 18-54 urban nu 18-49 urban,au schimbat și ei targetul comercial, am văzut în comunicate cu audiente ca prezinta pe targetul comercial urban 18-54
  • Expertul Expertul
    ProTV a mai fost lider 7 din 7 zile in Prime Time, fiind ajutat de audientele jurnalului de la ora 19:00, dar in acest sezon de primavara productiile ProTV de dupa stiri zdrobesc emisiunile Antena 1. Cred ca te cunosc de undeva ar fi scos audiente mai mari fata de Dancing on Ice, dar Mona a reusit sa pacaleasca familia voiculescu sa investeasca intr-un show dupa care ea este nostalgica. Au apus vremurile cand Dansez pentru tine a inregistrat audiente record, dar observ ca Mona n-a inteles asta!
  • je je
    Ei se numesc pagina de media, ne dau zilnici stiri, audiente, dar nu au habar inca ca noul target comercial este 21-54 national, nu urban.
  • B.A.M B.A.M
    R, folosesc comercial urban 18-49 (NU 54)
  • Ha Ha
    Mulțumim! Audiențele par ok pentru o seară de sâmbătă. Păcat că nu are mai mult, dar o problemă pentru mine e că bagă prea multă publicitate. În rest, Pro și Kanal D au și ele audiențe ok

Trimite un comentariu

sus